Witam mam taki problem autko miało nierówne obroty , gasło jak sie dojeżdzało do świateł , Fes i Mes pokazały bład P1325 czujnik spalania stukowego , dzisiaj wyczysciłem przepustnice , kostki , styki , załozyłem nowy czujnik spalania stukowego. Odpalilem auto check nadal sie palil skasowałem błąd i niby wszystko ok autko slicznie obroty trzyma , ale po kilku kilometrach i paru odpaleniach bład pojawił sie ponownie wraz z P0325 , ten drugi jako zapisany i da sie wykasować a P1325 jako krytyczny....no i autko do 4 tyś obr idzie ładnie a pozniej raz zasuwa jak diabeł aa raz ciut przymulone....

Dodam mała nowinke .... sprawdziłem wiązki , przejscia z czujnika do Ecu są idealne , na nowo wkrecony czujnik popsikane kontaktem wszystko i teraz dla odmiany FES pokazuje " Wysoki sygnał" ....wczesniej był za "Niski" , jak chcę wykasować błąd w programie...to pokazuje ze nie może go usunąc a jednak lampka Check gasnie na jakis czas gaśnie wtedy auto pracuje wysmienicie ciągnie jak szalone , nie szarpie , nie kaszle , ale wystarcza 2 -3 odpalenia i ponownie wywala Check Engine ...i auto zmu lone i powyzej 4000 obr potrafi przyszarpywać ..może ktoś z was ma jakaś rade dla mnie ? bo mi ręce opadają możliwosci kombinacji sie skonczyły , czujnik wszystko ok a auto nadal chodzi zle ...