Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Myślę że te 7-8 faz, o których piszesz dotyczy nowszej generacji CR.
    Italians Do It Better



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Gen II w Mjet ma 5 faz. 3Gen do której pakuje się PDF ma 7-8.

    Ogólnie CR II Gen może mieć 7 faz bez PDF ale głównie w dużych silnikach.

    2.0 mjtd ma III Gen CR i chyba niektóre 1.6
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Tak jak pisałem, 7-8 faz to nowsze generacje Multijet. II generacja Multijet to 2009 rok. My tu piszemy o aucie, którego produkcja zakończyła się w 2007 roku, zatem nie ma sensu dalej tego rozkminiać, zwłaszcza że autor tematu DPF nie posiada
    Italians Do It Better

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Nie zrozumiałeś. CR II Gen może mieć nawet 7 faz (BMW, Mercrdes i praktycznie wszystkie auta ciężarowe). W stilo MJ jest ograniczony do 5 faz.

    W III gen musi być 7 faz + dopalanie PDF.

    Nie zmienia to faktu że w stilo jest 5 faz. Dzięki temu silnik pracuje lepiej. Ogólnie silnik fiatowski ma jedną duża zaletę który jest jednocześnie wadą - Konstrukcja silnika jest mówiąc delikatnie przestarzała (blok pamięta jeszcze lata 80) przez co silnik pracuje dość topornie za to jest niezawodny.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał mlodybe Zobacz post
    W stilo MJ jest ograniczony do 5 faz.
    Tego newsa sprzedałem już na poprzedniej stronie, ale starałeś się z tym polemizować, twierdząc że jest ich 7, a nawet 8. Przeczytaj swoje posty zaczynając od posta #9, a później napisz jeszcze raz kto i czego nie zrozumiał
    Italians Do It Better

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Sory ale w poście #9 to ja piszę o 5 fazach w Multijet i 3 w JTD. Ty w poście #10 wrzucasz logi z 3 fazami...

    Nie ma co się kłócić. Wazne że wiadomo OCB.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  8. #22
    Guest
    Dołączył
    16 czerwiec 2016
    Skąd
    zachodniopomorskie
    Postów
    23
    Auto
    uno, stilo, bravo, panda
    Rocznik
    1995
    Czyli JTD 8V i MJTD 8V taka samą kulturę mają a MJTD 16V ciutkę lepszą mają? Czyli dla zwykłego zjadacza chleba niewyczuwalną.

    A czemu szukając części do wersji 140 konnej co niby jest MJTD zazwyczaj opisywany silnik jest jako JTD? Na osłonie silnika chyba też pisze JTD a nie Multi Jet.

    januszek12 też tak masz, że na podłużnicy masażera masz lekki wibracje a na podłużnicy kierowcy bardziej wyczuwalne?
    Ostatnio edytowane przez stil ; 20-01-2017 o 16:58

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2016
    Skąd
    małopolska
    Postów
    52
    Auto
    Stilo 1,9JTD 140KM
    Rocznik
    2005
    Podejrzewam poduszkę silnika od strony rozrządu za przyczynę sensacji w moim autku. Czy kupować tylko oryginał czy są też dobre zamienniki? Ile trzeba wydać na ta poduchę?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał stil Zobacz post
    januszek12 też tak masz, że na podłużnicy masażera masz lekki wibracje a na podłużnicy kierowcy bardziej wyczuwalne?
    Raczej jestem kierowcą tego bolida i nie zwróciłem na to uwagi.Na wszelki wypadek przepatrzyłem organoleptycznie 3 poduchy - zdemontowałem oba lizaki / były całe/ i poduchę skrzyni biegów /była cała/. Pomyślałem o poduszce od strony rozrządu.
    Ostatnio edytowane przez januszek12 ; 21-01-2017 o 00:49


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. croma 1,9 150KM drgania silnika i spaliny pod maską
    Napisany przez mynickisqnik na forum Croma
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post: 25-05-2016, 16:23
  2. Drgania przy nagrzaniu sie silnika
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-02-2016, 11:49
  3. [osprzęt silnika] drgania silnika przy ruszaniu...
    Napisany przez DidExit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 28-05-2015, 22:54
  4. ( Fiat Albea ) Nierówna praca silnika , drgania na kierownicy
    Napisany przez michal08082 na forum Albea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 01-02-2014, 22:12
  5. Drgania silnika, brak mocy.
    Napisany przez stilo.jozek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 06-01-2013, 00:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

lapa do silnika stilo 140 km

alfa jtd silne drgania silnika

poduszka skrzyni stilo 140 forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl