Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8

Temat: Conection Losse :(  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2015
    Skąd
    Myślenice
    Wiek
    28
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Siena 1.6 16V HL
    Rocznik
    1997

    Angry Conection Losse :(

    Witam ,Od pewnego czasu mój Fiat Stilo 1.9JTD 115PS 2002r. wykazuje taki komunikat i samochodzik nie odpala ,wiecie o co chodzi ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Czujnik położenia wału. Dla pewności podpięcie pod komputer. Jeżeli to nie jest to, trzeba rozebrać i wyczyścić skrzynkę bezpieczników.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Cytat Napisał lorak06073 Zobacz post
    Czujnik położenia wału. Dla pewności podpięcie pod komputer. Jeżeli to nie jest to, trzeba rozebrać i wyczyścić skrzynkę bezpieczników.
    Dokładnie, też tak miałem z tym że po odczekaniu kilkunastu minut odpalał i jakiś czas można było jechać, wymieniłem i koniec komunikatów

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2014
    Skąd
    Chojnice
    Postów
    146
    Auto
    Stilo 1.6
    Rocznik
    02.2002
    mi ten błąd wyskakuje bardzo często w momencie kiedy mam podpięty interfejs diagnostyczny do gniazda, ale jest on niedociśnięty dostatecznie dobrze. kiedy go docisnę - komunikat znika

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    355
    Auto
    Stilo swap z 1.6 na 1.4 16V
    Rocznik
    2002
    Problem z CANem przy body komputerze. Kostki do sprawdzenia pod względem słabych połączeń lub ewentualnych zwarć w sieci.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 listopad 2016
    Skąd
    Podkarpacie
    Wiek
    28
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj bo mam podobny problem. Na wstępie zaznaczę, że nigdy wcześniej nie występował u mnie taki problem. Dziś rano auto zapaliło normalnie ale zaczęły się pierwsze problemy. Po odpaleniu zgasły zegary i po ok. 2 sekundach zapaliły się i zaczęły działać, do tego jakiś dziwny dźwięk jakby jakieś "zasysanie" czy ch*j wie co (przepraszam za słowa). Po południu znów ten sam problem tylko do tego doszedł komunikat "loose connection" i zaświeciły się dwie kontrolki kierownica (to chyba wspomaganie bo ledwo co kierownica się kręciła) plus żółty trójkąt z wykrzyknikiem. Minęło ok. pół godzinki, podejmuję jeszcze jedną próbę i auto nie odpala. Światła jeszcze się zaświecają, zegary to samo, słychać może "jedno kręcenie", ale samochód nie odpala. Czy akumulator mógł "umrzeć" tak z dnia na dzień? Czy to coś innego?

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Niewykluczone, że padł akumulator. Ile ma lat? Multimetr w łapę i sprawdzić napięcie spoczynkowe i ewentualnie doładować akumulator. Po doładowaniu sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku. Jak się uda odpalić, sprawdzić napięcie ładowania. Najlepiej gdyby zawierało się pomiędzy 14-14,4V. Im więcej tym lepiej. U mnie multimetr pokazuje 13,9 więc wkrótce auto wyląduje u mechanika.

    Edit: dziś już pokazuje 13,4V.. Po weekendzie mechanik.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 10-11-2016 o 16:56
    Italians Do It Better

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    U mnie wywalało sporadycznie błędy ASR i ESP i co kilka odpaleń błąd świec lub przekaźnika. Ostatnio wszystko się nasiliło, praktycznie ESP i Asr wywalało po każdym odpaleniu i ruszeniu, ładowanie było w normie jednak aku już niedomagał, po ok 30 min po zgaszeniu było 12,3V. Kupiłem nowy aku i jak ręką odjął wszystkie błędy, pięknie odpala i spokój na desce . A na loose conection pomogła wymiana czujnika położenia wału.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Niewykluczone, że padł akumulator. Ile ma lat? Multimetr w łapę i sprawdzić napięcie spoczynkowe i ewentualnie doładować akumulator. Po doładowaniu sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku. Jak się uda odpalić, sprawdzić napięcie ładowania. Najlepiej gdyby zawierało się pomiędzy 14-14,4V. Im więcej tym lepiej. U mnie multimetr pokazuje 13,9 więc wkrótce auto wyląduje u mechanika.

    Edit: dziś już pokazuje 13,4V.. Po weekendzie mechanik.
    Może kolego akumulator już nie przyjmuje prądu? Miałem tak w Vectrze, myślałem że coś jest z alternatorem bo ładowanie ok 13,5v było ale po wymianie aku wróciło do normy 14,3V.


 

Podobne tematy

  1. Asr failure loose conection
    Napisany przez szafi88 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 27-06-2013, 21:32
  2. Losse conectio
    Napisany przez misiekbw na forum Stilo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 31-03-2011, 21:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl