Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 60
  1. #31
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Kieras, nie bulwersuj się tak, może i BS troszkę się uniósł niepotrzebnie ale sporo racji w tym co napisał jest. Stilo jest ciężkim samochodem i niestety ale na dłuższą mete jazda ze słabym silnikiem staje się uciążliwa. Chyba że kręcisz tylko do pracy i spowrotem po mieście te pare km to tego nie odczujesz.

    Co do awarii i specjanych procedur to to wszystko bzdura. Po prostu u nas ludzie popadają w skrajności, albo daje wozowi popalić konkretnie albo szukają jakichś dziwnych procedur grzania/chłodzenia turbiny itd. A po prostu starczy trochę rozsądnie jeździć i wszystko jest ok.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    7
    Auto
    Volvo 460
    Cytat Napisał Hipo
    sporo racji w tym co napisał jest
    Jeśli mówimy o tym samym poście to w nim nie ma żadnej racji oprócz wspomnianych aspiracji wyścigowych, heh.
    Jeśli moja wypowiedź była bulwersacją to dla BS zabrakło skali chyba
    Przyznaję, że się czepiłem ale mocno mnie razi taka postawa.

    Co do tematu to chodziło mi o kupno używanego diesla, które w moim przekonaniu w polskich warunkach jest bardziej ryzykowne od kupna benzyniaka powiedzmy 1.6 na tych samych warunkach. Nie miałem na myśli użytkowania auta z takim silnikiem. Poza tym utrzymuje się jeszcze moda na diesla u nas więc pewnie dlatego każdy faworyzuje ten silnik.
    Całkiem obiektywnie mogę nawet uznać przewagę JTD ale tylko gdy mamy do czynienia ze "zdrowizną" ale nie mogę zaakceptować takiego przekreślenia benzyniaka.

    Nie wiem ile dokładnie waży np. Stilo 3d ale podejrzewam, że ok. 1100kg - ja jeżdżę Volvo 1.7 102KM masa bardzo podobna, może parę kg mniej i dla mnie ten silnik jest dość dynamiczny więc wydaje mi się, że ze Stilo jest podobnie.

    Wyraziłem swoją opinię i już się nie czepiam hehe 8)

  4. #33
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Granica
    Wiek
    35
    Postów
    703
    Auto
    Stilo Active Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    stilo 3d waży 1260 kg
    Stilo W P R

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2010
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 1,8 lpg
    Cytat Napisał BS
    ... co chcesz tym zwojować przepraszam ??? stilo 1.9 diesel bierze 1.8 benzyniaka jak tylko chce
    dla jednych pojazd służy do "wojowania" na drodze a dla innych np. (co może wydać się absurdalne) do przemieszczania się i stąd oczywiste nieporozumienie

    kolega mietek882 nie sprecyzował czy ma naturę wojownika czy kierowcy
    126-uno-tipo-stilo

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    7
    Auto
    Volvo 460
    Cytat Napisał BS
    stilo 3d waży 1260 kg
    Nie spodziewałem się, że tyle ale to nadal jest mało i stosunek mocy 1.6 do masy auta wg mnie jest dobry, ale to już kwestia upodobania, jednemu za mało, drugiemu pasuje.

    Jeśli chodzi o mnie to bardzo interesuję się Stilo 3d, na razie nie planuję zakupu tylko rozglądam się za czymś ciekawym i padło właśnie na stilacza. Początkowo brałem pod uwagę właśnie tylko JTD 115 całkiem niesłusznie skreślając benzynki. 1.8 jakoś mnie nie kręci, coś czuję, że z częściami (zamiennymi) ciężko do tego silnika, więc uważam, że 1.6 byłby najlepszy. Mocą może nie powala ale jest dla mnie wystarczająca (chociaż nie wiem jakby wyszło w praniu - nie jeździłem takim jeszcze), dość ekonomiczny i części podejrzewam dostępne a już na pewno bardziej niż do mojego Volvo.
    Czytałem trochę o tym silniku i dowiedziałem się, że dobrze znosi gaz - mnie to urządza.
    Nie mam nic przeciwko dieslom ale szczerze lubię bardziej charakter, dźwięk i styl benzynki jaką by nie dysponowała mocą.

  7. #36
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Granica
    Wiek
    35
    Postów
    703
    Auto
    Stilo Active Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    do dieselka też możesz dorobić elegancki tłumik (np:nierdzewny) i wtedy dźwięk diesla zanika i słychać lekki basik
    a z częściami zamiennymi nie ma problemu ... ja bynajmniej nie mam
    Stilo W P R

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    po co tłumiki cichy rowny klekot jest bezcenny

  9. #38
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał Kieras
    Nie wiem ile dokładnie waży np. Stilo 3d ale podejrzewam, że ok. 1100kg

    To źle przypuszczasz, począwszy od 12xxkg do przeszło 1500 w zależności od bryły nadwozia i silnika.

    Cytat Napisał Kieras
    Początkowo brałem pod uwagę właśnie tylko JTD 115 całkiem niesłusznie skreślając benzynki. 1.8 jakoś mnie nie kręci, coś czuję, że z częściami (zamiennymi) ciężko do tego silnika, więc uważam, że 1.6 byłby najlepszy. Mocą może nie powala ale jest dla mnie wystarczająca (chociaż nie wiem jakby wyszło w praniu - nie jeździłem takim jeszcze), dość ekonomiczny i części podejrzewam dostępne
    Poza tym jak dla mnie to sobie możesz i taczką jeździć, mnie to wszystko jedno. Ale nie masz pojęcia a już wiesz że wszystkie diesle w PL są zajeżdzone. 1.8 benzin nie chcesz, kupisz sobie 1,6 ... trafisz na cudowny wynalazek GM to dopiero wtedy bedziesz zadowolony ..... w negatywnym słowa znaczeniu. Ekonomia tego silnika wręcz powala ... 9-11l po mieście w trybie PSJ. Ale twoje pieniądze, twój wybór.

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    02 październik 2009
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    120
    Auto
    Stilo 2.4
    JA Ci powiem Tyle NIE kupuj stilo .

  11. #40
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Granica
    Wiek
    35
    Postów
    703
    Auto
    Stilo Active Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    scWojtek, skąd takie negatywne nastawienie ? czyżby 2.4 dało Ci popalić ?
    Stilo W P R

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    31
    Auto
    Fiat Stilo kombi 1.8
    A ja poopieram kolegę Kierasa
    Też wolę benzynę i nikt mi nie wmówi, że diesel jest super oszczędny i ekonomiczny...
    Jeździłem citroenem C5 2.2 Hdi na krótkich odcinkach po mieście i spalał 14.5 l/100km.
    Na tych samych trasach Mondeo 2.5 V6 spalało 12,5 a teraz stilo 1.8 pali 11,5 więc nikt mi nie wmówi że diesel jest oszczędniejszy.
    Dochodzi do tego jeszcze dwumas, który co jakiś czas trzeba wyieniac łącznie ze sprzęgłem (ok 4 tyś wydatku) no chyba że macie diesla automat bo tam nie ma dwumasu... Do tego dochodzi jeszcze koło pasowe dwu masowe które też dość często pada a kosztuje niemało..
    Powiem wam jedno, odkąd sprzedałem citroena z dieslem powiedziałem sobie, że nigdy więcej nie chcę i nie kupię auta z dieslem...
    Pozdrawiam

  13. #42
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Granica
    Wiek
    35
    Postów
    703
    Auto
    Stilo Active Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    a to dlatego że jeździłeś citroenem dieslem - pojeździj fiatem w JTD ...
    i o citroenie nigdy nie pomyślisz ... JTD nie ma co porównywać do diesla citroena ( citroen - wiadomo że jest gorszy ) ... i tyle ...
    jak możesz powiedzieć, że nigdy nie kupisz diesla jakiegokolwiek jeżdżąc dieslem tylko jednej marki ?


    nawet nie wiem do czego to porównać ... a moje stilo w mieście zimą paliło 7.8 litra w mieście a teraz nie przekraczam nawet 6.5 litra ... a w trasie spada często poniżej 5 litrów ... i co nie jest oszczędny ?
    Stilo W P R

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    7
    Auto
    Volvo 460
    Cytat Napisał Hipo
    To źle przypuszczasz, począwszy od 12xxkg do przeszło 1500 w zależności od bryły nadwozia i silnika
    Sugerowałem się danymi z wikipedii gdzie widełki masy zaczynają się od 1090kg (przypuszczam Stilo 3d 1.2) nie wiem ile waży dokładnie 1.6. Czytałem opinie ludzi, dla których silnik ten jest dynamiczny. Oczywiście jak przesiądziesz się z diesla to poczujesz brak mocy ale na sprawne przemieszczanie się jest wystarczający.

    Cytat Napisał Hipo
    Poza tym jak dla mnie to sobie możesz i taczką jeździć, mnie to wszystko jedno. Ale nie masz pojęcia a już wiesz że wszystkie diesle w PL są zajeżdzone. 1.8 benzin nie chcesz, kupisz sobie 1,6 ... trafisz na cudowny wynalazek GM to dopiero wtedy bedziesz zadowolony ..... w negatywnym słowa znaczeniu. Ekonomia tego silnika wręcz powala ... 9-11l po mieście w trybie PSJ. Ale twoje pieniądze, twój wybór
    Jeżdżę Volvo 460, do którego części są bardzo drogie (nawet używane) i bardzo trudno dostępne. Obiecałem sobie, że następne auto będzie bardziej powszechne i co za tym idzie ceny części nie będą przyprawiały o zawał serca.
    Z mojego punktu widzenia 1.6 LPG jest oszczędniejszy w utrzymaniu od JTD 115 i wolałbym kupić właśnie 1.6. Naprawdę nikt nie musi mnie przekonywać do diesla - wiem, że to dobry silnik jednak u mnie górę bierze ekonomia i nie mówię tylko o spalaniu ale o utrzymaniu takiego auta. Diesel jest oszczędny, przy tym praktycznie bezobsługowy ale jak coś się zepsuje to kosztuje swoje.

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    121
    Auto
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115
    Osobiście jak już bym miał kupić samochód z myślą o gazie to bym wolał kupić zwykłego 1.6 i sam do niego wrzucić gaz... Jak kupujesz używkę z gazem to nigdy nic nie wiadomo...

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    ja miałem gaz w poprzednim aucie... sam zalozylem(sekwencje za 3k) i nigdy wiecej...
    po 1 ze po 80k km ten silnik juz nie ch[color=red]c[/color]i[color=red]a[/color][color=red]ł[/color] jezdzic a po drugie to ciezko pozniej to sprzedac...
    serwisowalem go co 10k km ale te silniki poprostu nie sa przystosowane do gazu wiec tez nie jest to takie ekonomiczne


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Jaki olej???
    Napisany przez madmodeno na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post: 17-04-2012, 20:11
  2. jaki mixer
    Napisany przez luki21 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-04-2009, 20:55
  3. Wie ktoś może jaki kod mają te kolory?
    Napisany przez mihal85 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-02-2009, 00:09
  4. Jaki olej do JTD
    Napisany przez szela na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-10-2008, 18:15
  5. Jaki to kod koloru?
    Napisany przez mihal85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-07-2008, 11:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo jaki silnik

fiat stilo z jakim silnikiem

jaki silnik do stilo

stilo jaki silnik benzynowy

fiat stilo jaki silnik benzynowy

jaki silnik w stilo

fiat stilo jaki silnik najlepszy

jaki silnik do fiata stilo

stilo z jakim silnikiem

fiat stilo ktory silnik

najlepszy silnik w stilofiat stilo jaki najlepszy silniknajlepszy silnik stilojakie silniki fiata stilojaki silnik fiat stilo fiat stilo najlepszy silnikjaki silnik w stilo najlepszyfiat stilo jaki silnik benzynowy wybracstilo jaki silnikjakie stilo kupicfiat stilo jaki silnik wybracfiat stilio jaki silnik benzynowy polecacie
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl