Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9

Temat: Bije kierownica  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    Bije kierownica

    Witam

    Mam problem przy hamowniu zaczyna bic w czasie hamowania lecz podczas jazdy nie... kierownica bije pomiedzy 100-160km przy hamowaniu i nie wiem co sie dzieje. Myslalem ze przez tarcze tyl a tu nic
    Tarcze + klocki z przodu byly wymieniane 3 miechy temu a tylne dzis i tez bije mi przy hamowaniu czy to moze byc problem jak kola nie sa wywazone?
    Tylko wydaje mi sie ze jak nie sa wywazone to tez powinny bic podczas jazdy bez hamowania

    POMOCY



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli miałbyś niewyważone koła to by biły zawsze przy pewnych prędkościach.
    Jeżeli dzieje się to tylko przy hamowaniu to prawie na 100% można powiedzieć, że tarcze są krzywe. Ewentualnie jarzmo jest krzywe, jego mocowanie i to powoduje z czasem wygięcie tarcz.
    Nie wjechałeś gdzieś po mocnym hamowaniu w kałużę?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Kaluzy zadnej nie zaliczylem...a tak jak wspominalem - tarcze i klocki z przodu byly wymieniane 3mies temu a dzis tylne. Mam natomiast wrazenie ze wczesniej bily styl a teraz z przodu..

    Z przodu, nie z "sprzodu"

  5. #4
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Tak jak pisze kolega Miszko, objawy które opisujesz powodują skrzywione tarcze. Jeżeli masz taką możliwość wymontuj tarcze i daj jakiemuś dobremu tokarzowi żeby sprawdził która tarcza powoduje bicie.

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak są 3 miesięczne to raczej powinno dać się je stoczyć.. Ew. może coś przeguby chociaż to raczej byś czuł przy ruszaniu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2010
    Skąd
    slaskie
    Postów
    45
    Auto
    ulysse 2.0t
    Mozesz tez miec zle osadzone tarcze. Moze cos ci podeszlo albo jest rdza. jak zalozyles jakies tanie tarcze to sprawdz je ja tak mialem w mondeo po 20 tys. Wymienilem na mikody i przestalo bic.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    oki dzieki Panowie dzis posprawdzam zobacze i dam znac

  9. #8
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    dokładnie może nie do konca oczyszczona piasta i krzywo sie osadziła tarcza - miałem podobny problem - pojechałem do mechanika aby sprawdził piasty - ale on tylko rozebrał wsio na czesci pierwsze, wyczyscił i złożył i bicie ustało - powiedział że aby skrzywić piaste to musiał bym ładnie gdzieś uderzyć ale to było by czuć podczas normalnej jazdy
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2010
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    268
    Auto
    Stilo 1.9 80km
    Kolego a jakie masz felgi stalowe czy alu? Jeżeli alu nieoryginalne proponuję sprawdzić czy czasem podczas przekładki nie zgubiłeś pierścienia centrującego felgę. objawy by pasowały. Felga mogła źle ustawić się na piaście bez pierścienia i nie kręci się w osi. Koło może być dokręcone na maksa ale i tak bez pierścienia nie da się ustawić tego w osi. Ja tak miałem w jednym aucie i po wstawieniu pierścienia wszystko ustało.
    staniol504
    Jeżeli informacje były pomocne kliknij w "POMÓGŁ"


 

Podobne tematy

  1. Na prostych kołach kierownica nie leży na srodkowej pozycji
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 15-02-2011, 21:23
  2. [ukł. kierowniczy] Kierownica+koła ściąga
    Napisany przez tomxx na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 29-04-2010, 23:27
  3. Kierownica wielofunkcyjna Czy pasuje??
    Napisany przez malin31 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-02-2010, 11:40
  4. Kierownica !!!!
    Napisany przez pavloalpin na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-07-2009, 01:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bije podczas jazdy

fiat stilo bicie na 3

stilo bicie kierownicy

bicie w prawym kole przy hamowaniu brava

fiat stilo krzywa kierownica

bicie przy chamowaniu stilo

krzywe felgi stilo

forum stilo kierowniczy

bije kierownica

stilo skrzywiona kierownica

fiat stilo bije kolo

Stilo bicie tarcz

fiat brava bicie w prawym kole

bije kierownica podczas jazdy i hamowania

bije mi czasami na kierownicy

bije kierownica podczas jazdy

bicie stilo

krzywe felgi w stilo

stilo bicie na kierownicy

bicia na kierownicy podczas hamowania stilo

bicie podczas hamowania stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl