Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
Like Tree1lubi to!

Temat: ABS problem zimowe opony , na lodzie i śniegu  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2014
    Skąd
    PIŁA
    Wiek
    41
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1.6 16V 103km
    Rocznik
    2003

    ABS problem zimowe opony , na lodzie i śniegu

    ABS problem zimowe opony , na lodzie i śniegu . Mam problem zmieniłem koła na zimowe , na śliskiej nawierzchni , śnieg , lód , po nagłym wciśnięciu hamulca załącza się ABS , pedał się trzęsie ale samochód nie hamuje w ogóle , po prostu jedzie cały czas z ta samą prędkością . Przy delikatnym wciśnięciu i normalnym hamowaniu bez ABSu wszystko OK , samochód hamuje normalnie . Co jest grane ? W ubiegłym roku nie miałem żadnego problemu . Ewidentnie coś się zepsuło . Jest to niebezpieczne z uwagi na to gdy faktycznie na śliskiej nawierzchni przyjdzie mi nagle zahamować to stłuczka murowana , nie wyhamuje po prostu . Proszę o pomoc .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Pierwsze co to komputer bo faktycznie dziwnie to wygląda.. Sprawdź czy czujniki prędkości na kołach funkcjonują dobrze, czy nie ma błędów, czy wszystkie testy przechodzi itp..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2011
    Skąd
    Warszawa (WF)
    Wiek
    67
    Postów
    286
    Auto
    Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic 3D (Blue Navy)
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał PeterGuja Zobacz post
    ...po nagłym wciśnięciu hamulca załącza się ABS , pedał się trzęsie ale samochód nie hamuje w ogóle...
    Może to dziwnie zabrzmi, ale według mnie jest wszystko w porządku. System ABS (wbrew ogólnemu mniemaniu) nie ma za zadanie skrócić drogę hamowania, a jedynie utrzymać tzw. kierowalność auta.
    Z chwilą kiedy koła zostaną zablokowane auto będzie sunąć po drodze jak na łyżwach i nie ma możliwości nim kierować. Kiedy ABS zadziała, mimo silnego wciśnięcia pedału hamulca, samochód będzie reagował na ruchy kierownicą i będzie skręcać.
    Kiedy hamuje się na tyle umiejętnie, żeby koła nie straciły przyczepności, auto będzie zdecydowanie bardziej zauważalnie zwalniać niż w momencie kiedy zadziała ABS (koła co moment blokują się tracąc co chwilę przyczepność).

    Cytat Napisał PeterGuja Zobacz post
    ...samochód nie hamuje w ogóle, po prostu jedzie cały czas z ta samą prędkością.
    To tylko złudzenie, samochód na pewno zwalnia tylko dużo wolniej niż przy niezablokowanych kołach.

    Cytat Napisał PeterGuja Zobacz post
    W ubiegłym roku nie miałem żadnego problemu.
    Według mnie to nie wina ABSu czy innych elementów układu hamowania, a po prostu bardziej zużytych opon zimowych i dlatego łatwiej wpadających w poślizg (co powoduje szybsze zadziałanie ABSu).

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Pierwsze co to komputer, bo faktycznie dziwnie to wygląda...
    Jeżeli byłaby to wina np. komputera lub czujników ruch w ABS to ww ABS nie włączałby się, a przecież wspomniane przez PeterGuja "trzęsienie się" pedału hamulca świadczy o działaniu ABSu.
    Ostatnio edytowane przez Grześko ; 11-01-2015 o 14:03
    Fiat Stilo 1.6 16V z 2003,
    a to już praktycznie moje 16 auto.
    Poprzednio był VW Passat B3 2.0 16V automat, przed nim Fiat Tempra 1.6 SX,
    a jeszcze wcześniej kilkanaście innych autek (w tym Fiaty: 124, Uno, Tipo i Tempra).
    Do niedawna była również Alfa Romeo GT 2.0 JTS z 2004 (sprzedana ).

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Grześko Zobacz post
    Może to dziwnie zabrzmi, ale według mnie jest wszystko w porządku. System ABS (wbrew ogólnemu mniemaniu) nie ma za zadanie skrócić drogę hamowania, a jedynie utrzymać tzw. kierowalność auta.
    Czyste ABS nie spełnia funkcji stabilizacji toru jazdy! To że dziś większość jak nie każde auto posiada ABS z ESP nie oznacza że ESP to ABS To że auto ma nadal sterowność wynika z tego że wszystkie koła się obracają i przez to siłą rzeczy można skręcać.. To o czym mówisz czyli te utrzymywanie auta w osi jazdy to kontrola trakcji. Tu faktycznie może być tak że auto z takim systemem (być może nawet stilo takie ma - tego nie wiem) stwarza wrażenie jakby nie hamowało. Tata ma skodę z systemem kontroli trakcji podczas hamowania (i tylko podczas niego) i jadąc np. swoim wciskam hebel to auto potrafi ściągać jeżeli jadę jedną stroną po śliskim a 2gim po asfalcie, ale jak przytrzymam kierownicę auto wyhamuje szybciej niż auto taty. U taty jednak faktycznie można puścić kierownicę i nie zarzuci mi samochodem..

    Cytat Napisał Grześko Zobacz post
    Jeżeli byłaby to wina np. komputera lub czujników ruch w ABS to ww ABS nie włączałby się, a przecież wspomniane przez PeterGuja "trzęsienie się" pedału hamulca świadczy o działaniu ABSu.
    Zdarzały się na forum różne awarie i niestety mimo teoretycznej niemożliwości i takie w których ABS stwarzał niebezpieczeństwo.. Tak więc zamiast gdybać komputer i sprawdź..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2011
    Skąd
    Warszawa (WF)
    Wiek
    67
    Postów
    286
    Auto
    Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic 3D (Blue Navy)
    Rocznik
    2003
    Może powstaje mały offtopic, ale dla wyjaśnienia i potomnych...
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Czyste ABS nie spełnia funkcji stabilizacji toru jazdy!
    A czy ja napisałem, że ABS służy do "stabilizacji toru jazdy"? Napisałem, że dzięki ABS auto jest kierowalne czyli daje się nim skręcić, żeby np. ominąć przeszkodę.

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    To że auto ma nadal sterowność wynika z tego że wszystkie koła się obracają i przez to siłą rzeczy można skręcać.
    O tym właśnie pisałem!

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    To o czym mówisz czyli te utrzymywanie auta w osi jazdy to kontrola trakcji.
    Czy mógłbyś mi zacytować fragment, w którym napisałem coś o utrzymaniu auta w osi toru jazdy? Nie? No właśnie, bo nic takiego nie napisałem!

    Co do systemów bezpieczeństwa czynnego to Fiaty Stilo wszystkie posiadały ABS, ale też często spotykane są z ESP jak i z EBD (elektroniczna kontrola hamowania) czy ASR (system przeciwpoślizgowy przy ruszaniu - wyłączalny).


    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Tata ma skodę z systemem kontroli trakcji podczas hamowania (i tylko podczas niego)...
    W Stilo ESP działa w trakcie jazdy, a w czasie hamowania działa ewentualnie EBD.

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Tak więc zamiast gdybać komputer i sprawdź.
    A z tym zgodzę się jak najbardziej, ale i tak obstawiam, że wszystko może być OK.

    PS.
    Byrrt, czasami czytaj ze zrozumieniem .
    Ostatnio edytowane przez Grześko ; 11-01-2015 o 23:05
    Fiat Stilo 1.6 16V z 2003,
    a to już praktycznie moje 16 auto.
    Poprzednio był VW Passat B3 2.0 16V automat, przed nim Fiat Tempra 1.6 SX,
    a jeszcze wcześniej kilkanaście innych autek (w tym Fiaty: 124, Uno, Tipo i Tempra).
    Do niedawna była również Alfa Romeo GT 2.0 JTS z 2004 (sprzedana ).

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Grześko Zobacz post
    Czy mógłbyś mi zacytować fragment, w którym napisałem coś o utrzymaniu auta w osi toru jazdy? Nie? No właśnie, bo nic takiego nie napisałem!
    Fakt trochę za szybko sobie przedłużyłem Twoją myśl a to za sprawą tego fragmentu Twojej wypowiedzi:
    Cytat Napisał Grześko Zobacz post
    Może to dziwnie zabrzmi, ale według mnie jest wszystko w porządku. System ABS (wbrew ogólnemu mniemaniu) nie ma za zadanie skrócić drogę hamowania, a jedynie utrzymać tzw. kierowalność auta.
    Z chwilą kiedy koła zostaną zablokowane auto będzie sunąć po drodze jak na łyżwach i nie ma możliwości nim kierować. Kiedy ABS zadziała, mimo silnego wciśnięcia pedału hamulca, samochód będzie reagował na ruchy kierownicą i będzie skręcać.
    Kiedy hamuje się na tyle umiejętnie, żeby koła nie straciły przyczepności, auto będzie zdecydowanie bardziej zauważalnie zwalniać niż w momencie kiedy zadziała ABS (koła co moment blokują się tracąc co chwilę przyczepność).
    Otóż jedna bardzo ważna kwestia. ABS generalnie pomaga zatrzymać pojazd - skraca drogę hamowania. Oczywiście że przy sprawnym systemie hamowania i bardzo dobrym wyczuciu lepsze efekty mamy hamując z wyłączonym ABS niż z nim i nogą w podłodze, ale to skrajność - większość osób zdecydowanie szybciej zatrzyma się używając ABS! Tak więc jeżeli auto bez ABS wg. autora hamuje zdecydowanie lepiej niż z ABS to jest coś nie tak i kropka. Co innego w autach z stabilizacją toru jazdy w trakcie hamowania - tam faktycznie efekt jest dziwny bo ma się wrażenie że auto hamuje ładnie a w momencie kiedy jedno z kół straci przyczepność nagle hamulce puszczają. W zwykłym ABS tego nie ma. I jeszcze jedna strasznie ważna uwaga do autora i do innych osób czytających ten wątek. W samochodach wyposażonych w ABS a nie posiadających systemu wspomagania siły hamowania ważne jest że gdy czujemy terkotanie pod pedałem nie popuszczać pedału hamulca a wręcz docisnąć go w podłogę - tylko w takim przypadku system ABS działa wydajnie i hamuje z pełną mocą.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    179
    Auto
    Stilo 1.9JTD
    Rocznik
    2002
    Wiadomo o co chodziło Grześkowi... jak się wciśnie pedał hamulca na niepewnym podłożu (bez ABS) to najprawdopodobniej zarzuci Ci tyłkiem, lub przód poleci gdzie chce. W drugim przypadku (przy ABS) samochód jest o wiele bardziej sterowalny, gdyż nie występuje zerwanie przyczepności koło-podłoże (podczas samego hamowania). Oczywiście nie jest to ESP, czy tam inne funkcje, których głównym zadaniem jest jak największa sterowalność pojazdu podczas poślizgu, jednakże ABS także wpływa pośrednio na możliwość jakiegoś sensownego wyprowadzenia samochodu.

    Jednakże panowie, robimy lekki offtop. Można stworzyć nowy temat i tam porozmawiać. Teraz pomóżmy koledze. Skoro twierdzi, że jest coś nie tak, to zróbmy co w naszej mocy, by mu pomóc

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Tosterkovsky Zobacz post
    Oczywiście nie jest to ESP, czy tam inne funkcje, których głównym zadaniem jest jak największa sterowalność pojazdu podczas poślizgu, jednakże ABS także wpływa pośrednio na możliwość jakiegoś sensownego wyprowadzenia samochodu.
    Sterowność owszem ale elektronika auta nie powoduje że samochód jedzie prosto. Jak zahamuje z jedną stroną na betonie 2gą na lodzie i nie utrzyma kierownicy (a wręcz nie skontruje) to i tak go zarzuci.. To nie do końca OT bo kolega Grześko napisał jakby to było normalne a wg. mnie nie jest.. Nie przy samym ABS..
    Tak więc jeśli chodzi o rozwiązanie sprawy - chyba wszyscy się zgadzamy że pierwsze co to diagnostyka
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2011
    Skąd
    Warszawa (WF)
    Wiek
    67
    Postów
    286
    Auto
    Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic 3D (Blue Navy)
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Tak więc jeśli chodzi o rozwiązanie sprawy - chyba wszyscy się zgadzamy że pierwsze co to diagnostyka
    Jak najbardziej.
    Aczkolwiek opon nie odpuszczę (że tak powiem). Stan opon jest pierwszym i dość istotnym elementem "łamigłówki". Jeżeli są w nienajlepszym stanie to szybciej będa traciły przyczepność i wszystkie systemy (z ABS na czele) będą wcześniej zadziaływać i "wariować".
    Sprawdzenie innych aspektów tego problemu, z zapisami komputera na czele, uważam za jeden z elementów "dochodzenia prawdy".
    Wiec PeterGuja do boju i poinformuj Nas o wynikach dochodzenia, bo tak my jak i inni późniejsi czytelnicy tego tematu chętnie się dowiemy co było powodem zwrócenia twojej uwagi na "działanie" hamulców.
    byrrt lubi to.
    Fiat Stilo 1.6 16V z 2003,
    a to już praktycznie moje 16 auto.
    Poprzednio był VW Passat B3 2.0 16V automat, przed nim Fiat Tempra 1.6 SX,
    a jeszcze wcześniej kilkanaście innych autek (w tym Fiaty: 124, Uno, Tipo i Tempra).
    Do niedawna była również Alfa Romeo GT 2.0 JTS z 2004 (sprzedana ).

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2014
    Skąd
    żyrardów
    Postów
    29
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    12.2001
    Skoro już sie ciagnie temat ABSu to od dluższego czzasu zastanawiam sie czy podczas załaczania sie ABSu to powinna zapalać sie kontrolka na desce? Po przekreceniu zapłonu abs zapala sie ale po chwili gasnie.Pytam bo poprzednio w mazdzie podczas zalaczania sie ABSu podczas hamowania kontrolka mrygala na desce .

  12. #11
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    999
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    u mnie nic nie świeci. ESP iASR tak, ale ABS nie

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2011
    Skąd
    Warszawa (WF)
    Wiek
    67
    Postów
    286
    Auto
    Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic 3D (Blue Navy)
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał qronax Zobacz post
    u mnie nic nie świeci. ESP i ASR tak, ale ABS nie
    I nie tylko u Ciebie.
    W Stilo zadziałanie ABS nie jest sygnalizowanie żadną kontrolką.
    Fiat Stilo 1.6 16V z 2003,
    a to już praktycznie moje 16 auto.
    Poprzednio był VW Passat B3 2.0 16V automat, przed nim Fiat Tempra 1.6 SX,
    a jeszcze wcześniej kilkanaście innych autek (w tym Fiaty: 124, Uno, Tipo i Tempra).
    Do niedawna była również Alfa Romeo GT 2.0 JTS z 2004 (sprzedana ).

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2013
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    45
    Postów
    150
    Auto
    Punto2 1.2 8v 250kkm, Stilo 1.6 16v 192kkm, Bravo 1.4 16v 243kkm
    Rocznik
    2000, 2002, 2012
    ESP to system żyroskopowy dzięki któremu system wie którym zaciekiem hamulca (lub kilku) powrócić na właściwy kierunek jazdy
    ABS ma hamować tak by obciążenia na osiach były równe więc nie ma takiej opcji by jadąc prawym po lodzie a lewym po suchym w momencie wciśnięcia hamulca samochodem miotło w lewo ( na środek jezdni). idąc dalej... skoro ideą ABS jest nie doprowadzanie do zatrzymania trakcji kół to jakim códem taki pojazd może się zatrzymać? może ABS jest wyposażony w jednoosiowy czujnik (w przeciwieństwie do 2wie osie w ESP- qrwa nie przednia tylna tylko płaszczyzny)
    Grześko może i próbkowanie w stilo jest małe/liczba magnesów/ ale z tylko i wyłącznie bez ABS można odczuć efekt braku hamowania a wręcz przyspieszenia jak się koła zblokują
    tak ABS jest tylko sygnalizowanym drganiem pedału hamulca

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Wiktor Zobacz post
    ESP to system żyroskopowy dzięki któremu system wie którym zaciekiem hamulca (lub kilku) powrócić na właściwy kierunek jazdy
    ABS ma hamować tak by obciążenia na osiach były równe więc nie ma takiej opcji by jadąc prawym po lodzie a lewym po suchym w momencie wciśnięcia hamulca samochodem miotło w lewo ( na środek jezdni). idąc dalej... skoro ideą ABS jest nie doprowadzanie do zatrzymania trakcji kół to jakim códem taki pojazd może się zatrzymać? może ABS jest wyposażony w jednoosiowy czujnik (w przeciwieństwie do 2wie osie w ESP- qrwa nie przednia tylna tylko płaszczyzny)
    ABS (czyste ABS bez żadnych ulepszeń) nie posiada żadnych żyroskopów czy czujników przeciążeń - jedynie czujniki prędkości kół! Ba - powiem więcej.. Pierwsze systemy ABS były czysto mechaniczne! Jego zadaniem jest tylko i wyłącznie niedopuszczenie do zablokowania kół podczas hamowania! I uwierz kolego że zarzucenie autem gdy zaczynamy hamować jedną stroną na lodzie to norma również przy ABS chyba że auto posiada ABS z kontrolą trakcji podczas hamowania.

    Cytat Napisał Wiktor Zobacz post
    tak ABS jest tylko sygnalizowanym drganiem pedału hamulca
    To nie jest żadna sygnalizacja tylko efekt pracy zaworów i zmian ciśnienia w układzie hamowania..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    179
    Auto
    Stilo 1.9JTD
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Wiktor Zobacz post
    ESP to system żyroskopowy
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    ABS (czyste ABS bez żadnych ulepszeń) nie posiada żadnych żyroskopów czy czujników przeciążeń
    Jak już Panowie macie się dalej kłócić to chociaż czytajcie ze zrozumieniem


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Opony zimowe
    Napisany przez Pablo3d na forum Croma
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 21-11-2013, 14:20
  2. opony zimowe 205/55/16
    Napisany przez malutki640 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-12-2012, 17:59
  3. opony zimowe
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 03-02-2012, 20:51
  4. OPONY ZIMOWE
    Napisany przez PUNTO_GO na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-10-2010, 09:45
  5. Opony Zimowe
    Napisany przez Inzi78 na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-11-2009, 11:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444abs-problem-zimowe-opony-na-lodzie-i-sniegu-27152

jak hamowac stilem na lodzie

zimowe opony od razu abs

abs nie dzuala na sniegu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl