Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2014
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    40
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1.9 MJTD 8V oraz Seicento 0.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    początkowo też byłem przerażony, ale po 3 miesiącach użytkowania auta prawie o tym nie myślę. dla kogoś kto jeździ dieslem właściwie wyłącznie po mieście jest to nawet rzecz pożyteczna, taki swego rodzaju przypominacz, że silnik musi dostać po zaworach baty należą się Włochom jedynie za brak info o poziomie zatkania filtra w oknie TRIP Computer.
    Mam złe wspomnienia z DPF. Rodzice w szwabskim 2.0 TDI mieli DPF- nie nadążali olej wymieniać- co 3tys. km już ponad stan (jazda głównie po mieście, automat więc nie przeciągniesz po zaworach). Już nie mają DPF- wycięty, przeprogramowany komp. Efekt- olej się uspokoił, ładnie chodzi ale kopci teraz jak TIR po nocnym zimowym postoju, więc nie wiem co lepsze.
    Co do info o zapełnianiu filtra i trybie wypalania- pewnie w wielu przypadkach by pomogło i zapobiegło problemom



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    w przypadku aut z DPF pojawia się też inny problem, a dokładnie wątpliwości z wyborem odpowiedniego oleju silnikowego. do aut wyposażonych w filtr cząsteczek stałych zaleca się stosowanie olejów niskopopiołowych 5W30 (tzw. low saps). oleje niskopopiołowe to oleje o mniejszej zawartości dodatków uszlachetniających. dodatkowo oleje 5W30 charakteryzują się cieńszym filmem olejowym w porównaniu z olejem 5W40. wnioski nasuwają się same. za tydzień zmieniam 5W30 na 5W40 (mid saps). ma nadzieję, że nie będę żałował

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2014
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    40
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1.9 MJTD 8V oraz Seicento 0.9
    Rocznik
    2006
    To też był jeden z argumentów dla których był wycięty- cena oleju do DPF.
    Ja u siebie zalałem Castrol Edge 5W30 niskopopiołowy bo bałem się, że mam DPF ale teraz zmienię na coś innego, czytałem, że tu na forum chwalą Motula- zobaczymy.

    Co do filmu olejowego nie podpowiem Ci co lepsze, sam mam mieszane uczucia

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Postów
    39
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    A u mnie w STILO seria 120 KM a wydruk z hamowni20140604_102444.jpg

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2016
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    41
    Postów
    4
    Auto
    Punto I 1.2 MPI
    Rocznik
    1995
    ja sprowadziłem z Belgii własnie Stilo SW tj. kombi i jest w sumie 115KM w papierach, chociaż naklejka na serwie i na komputerze mówi 120CV... silnik na tabliczce ma znak 192B4000, którego to nie ma w żadnych katalogach z częsciami, nie wiadomo za cholerę co to za silnik czy JTD czy Multijet, bo na klapie i na osłonie silnika napisane jest Multijet 8v, kupiłem rozrząd jak dla np. Opla Zafiry B 120KM i okazało się teraz, jest inny pasek, wg. eperu jest o okrągłych zębach, a ten do 120 idize trapezowy, poza tym napinacz mam mocowany do szpilki a w pozostałych 120 jest na śrubę, którą zawsze nową montujesz... Czy to by wskazywało na to, że jest to tak na prawdę JTD? bo jak zobaczyłem to w JTD 115 były napinacze na szpilkach. No i czy jeżeli to jest JTD to trzeba regulować luz zaworowy? orientuje się ktoś jak to jest z tymi silnikami z rynku belgijskiego? to są JTD czy Multijety czy jakieś jeszcze inne hybrydy? czym dokładnie się różnią JTD od Multijet?

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Chociażby wtryskiwaczami. Te w multijecie mają 9 znakowy nr IMA.
    Italians Do It Better

  8. #22
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,024
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Petermar, nie masz co sobie zaprzatac glowy, masz wersje 115KM , ja mam tez taki , jest w katalogach, popatrz e Eperz-e i Elearn-ie. Jak wspominasz , jest to wersja silnika na specyficzne rynki. Moj kiedys byl sprowadzany ze Szwajcarii, rozrzad mam "napinacz na szpilce".Rozrzady kupowalem na all..o, wymienilem juz 3 komplety, nalot 265,tys.Kiedys Fiat wspolnie z Oplem klepali te silniki, moze kazdy z nich "swoje" detale wprowadzal.?!Kody wtryskow ,tez są 9 cyfrowe,moj jest z 2003r. Nazywany tez multijet, choc na pokrywie silnika jest "jtd".20 listopad 008.jpg


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Wymiana silnika krokowego jaka firma
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 09-02-2014, 18:36
  2. Sprzedam osprzęt silnika 1.9 JTD 115KM sprawdź!
    Napisany przez wieciel na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-04-2013, 20:13
  3. Jaki silnik plug&play do 1.9 mulijet 120km
    Napisany przez goldblue na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-04-2013, 11:17
  4. ECU silnika 1.9 JTD 115KM i osprzęt.
    Napisany przez Zielony na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-02-2013, 21:56
  5. Blok silnika 2.3 jtd 120KM 2007r
    Napisany przez mateo995 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-01-2013, 20:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo jtd jaka moc

stilo jtd jaka moc

stilo kod silnika

jaki mam kod silnika jtd

https:fiatklubpolska.plstilo-4441-9-mulijet-jaka-moc-120km-czy-115km-typ-silnika-25190

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl