Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    Opolskie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2002

    1.9 JTD 115KM po wjechaniu w dziure zgasł i nie odpala.

    Witam wszystkich.
    Panowie dziś rano powstał w moim stilo taki problem. A mianowicie gdy jechałem do pracy wjechałem w kałużę a zarazem w wielką dziure. I w tym własnie momencie samochód zgasł i nie potrafie go odpalić. Suszyłem go od spodu bo myślałem,żę może jakiś elektroniczny element został zalany przez wode z kałuży ale nic to nie dało. Zaświeciła sie kontrolka wtrysku i auto nie odpala.
    Podłączyłem pod komputer i wyskoczyły mi błędy P0201 P0202 P0203 P0204 czyli błąd wtrysków.
    Sprawdzałem przekaźnik od pompy o oznaczeniu T10 nawet zamieniłem go z innym ale pompa w baku działa bo podaje paliwo na filter i dalej. Sprawdziłem też zawór wysokiego ciśnienia w pompie ale nic w nim nie było. Czytałem na forum że czesto zdaża sie że jest on zabrudzony chociaż ten wyglądał dobrze. Sprawdziłem również wtyczke od czujnika położenia wału bo znajduje sie na wysokości alternatora i myślałem że może tam dostałą sie woda ale gdy kręce rozrusznikiem to w programie wyświetla mi obroty silnika 200-300obr/min czyli wnioskuje ze ten czujnik jest dobry.
    Wniosek nasuwa mi sie jeden ze na wtryski nie dochodzi napiecie. Skoro pompa pompuje paliwo a czujnik odczytuje obroty wału. Jeszcze zostaje czujnik wałka rozrządu ale nie wyświetla mi sie zaden błąd związany z tym czujnikiem.

    Doradźcie mi Panowie jak rozwiązać ten problem. Szukałem na różnych forach ale nie znalazłem informacji które wyjasniłyby mi jak pozbyć sie tej usterki.

    Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Miernik w dłoń i sprawdź właśnie wtryski. Skoro taki błąd wyskoczył to zacznij właśnie od niego Może jakiś kabelek się urwał gdzieś..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    556
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Po pierwsze sprawdź wstrząsówkę czy jej nie wybiło przypadkiem.

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,527
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dokładnie podstawą po takim zdarzeniu jest czujnik wstrząsowy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    Opolskie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2002
    Panowie zdjalem wtyczki z wtrysków i po włączeniu zapłonu nie ma na nich napięcia. Ale wydaje mi sie ze ono powinno byc tylko w momencie krecenia rozrusznikiem. Sprawdze to jeszcze w taki sposób. Ten czujnik wstrzasowy wciskałem ale to nic nie pomogło. Ciekawi mnie ze w programie pokazuje mi cos takiego:
    Napiecie kondesatora 1 0.299 V a w opisie jest napisane ze napiecie wtryskiwacza jest miedzy 50 a 80 V.
    Sprawdziłem piny 119 120 121 114 w Ecu bo wyczytałem ze one odpowiadaja za załączenie wtryskiwaczy a w tych pinach jest napiecie 0.8 V.
    w sumie to nie wiem ile powinno wynosic napiecie na tych wtryskach. Sprawdze jeszcze połączenia z masa moze gdzies nie ma dobrego przejscia.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    jeżeli było mocne uderzenie to przejrzyj jeszcze skrzynkę bezpieczników przy aku - może bezpiecznik lub coś wewnątrz skrzynki się rozłączyło - jeżeli rozrusznik kręci to czujnik uderzeniowy nie zadziałał

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    556
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    jeżeli było mocne uderzenie to przejrzyj jeszcze skrzynkę bezpieczników przy aku - może bezpiecznik lub coś wewnątrz skrzynki się rozłączyło - jeżeli rozrusznik kręci to czujnik uderzeniowy nie zadziałał
    W Pandzie kręci ale auto nie dostaje paliwa.W Kangoo tak samo.W Bravie też.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    36
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    Cytat Napisał grzes26 Zobacz post
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    jeżeli było mocne uderzenie to przejrzyj jeszcze skrzynkę bezpieczników przy aku - może bezpiecznik lub coś wewnątrz skrzynki się rozłączyło - jeżeli rozrusznik kręci to czujnik uderzeniowy nie zadziałał
    W Pandzie kręci ale auto nie dostaje paliwa.W Kangoo tak samo.W Bravie też.
    Też takie przypadki widziałem,że rozrusznik kręcił a nie zapalał

  10. #9
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    999
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    w stilo gdy odcina paliwo czujnik wstrząsowy to na desce widnieje komunikat "fuel cutoff"

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Rozrusznik jest na innym obwodzie jak pompa paliwa ecu itp.. Tak więc będzie normalnie kręcił jak zadziała wyłącznik..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    Opolskie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2002
    Na chwile obecną sprawdziłem jeszcze raz ten czujnik wstrząsowy. Nie wyświetla mi sie zadny komunikat który oznaczałby aktywacje tego czujnika. Próbowałem odpalać auto i trzymać wciśnięty ten czujnik ale nic to nie daje.
    Myślałem może żę padł immobiliser ale nie świeci sie kontrolka od niego. Sprawdziłem skrzynke bezpieczników i nie zauważyłem tak żadnych rozłączeń kabli,spalonych bezpieczników. Przekaźniki te nad aku sprawdziłem szystkie na krótko po wyjęciu z gniazda i każdy cyka czyli działa.
    Wczoraj patrzyłem jeszcze na schemat rozmieszczenia pinów w ECU i wygląda to tak:
    Po przekręceniu zapłonu przekażnik T9 podaje napięcie na ECU do pinu 5 który zasila elektrowtryski i ECU. Następnie zasilany jest przekaźnik T10 który załącza pompe (tą w baku) paliwo jest podawane. I na tym koniec. Na pinach 117 i 118 które załączają: 117 - 1 i 2 wtrysk; 118 3 i 4 wtrysk. nie ma na nich napięcia. Miernik pokazuje 0.35-0.5 V i następnie piny:
    119- 1 wtryskiwacz
    120- 2 wtryskiwacz
    121- 3 wtryskiwacz
    114- 4 wtryakiwacz
    na nich również jest takie samo napiecie, które przy próbie odpalenia skoczyło do 2 V.
    Czy mogło paść ECU po takiej dziurze?

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    Opolskie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2002
    Znalazłem w 99% przyczyne tej usterki. Rozebrałem kompa i okazało sie ze zrobiło się w nim zwarcie. Chyba jakoś dostała sie tam woda chociaż w jaki sposób to sie stało to nie wiem tym bardziej żę miałem problemy z wyjęciem płytki bo cały sterownik był zaklejony takim klejem jak np. do szyb. Wypalił się tranzystor, który po dotknięciu samoczynnie odpadł od płytki. Nie wiem czy nie spaliło sie coś jeszcze bo do połowy komputera nie dochodzi napiecie.
    I teraz pytanie co w takiem sytuacji zrobić?
    Oddać do serwisu moze uda sie naprawić czy może taniej będzie kupić inny komputer z wył. immo. ?

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    556
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Nie do serwisu.Znajdź u Ciebie jakiegoś magika żeby na to popatrzył.A jak nie to kup kompa i przełóż immo.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    Opolskie
    Wiek
    38
    Postów
    9
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2002
    A w jaki sposób można przełożyć immo?

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    556
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał ŁukaszMan Zobacz post
    A w jaki sposób można przełożyć immo?
    Wycinasz kostkę i wklejasz do nowego kompa.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 1.9 JTD 86KM - nie odpala na ciepłym i 2x zgasł przy ruszaniu
    Napisany przez krismax na forum Punto II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 06-09-2013, 09:27
  2. Fiat Bravo 1.9 JTD 105 km, 2000 r, zgasł w czasie jazdy i nie odpala.
    Napisany przez kulcik87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-10-2011, 15:48
  3. Siena zgasła podczas jazdy i nie odpala? 1.6 16V 97r
    Napisany przez Damiano9 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-06-2011, 14:02
  4. Problem z kierownicą po w jechaniu w dziure!
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-05-2011, 22:23
  5. Po wjechaniu w dziure samochód stracił moc i trzęsie silnik
    Napisany przez mlody45 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-03-2010, 17:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-4441-9-jtd-115km-po-wjechaniu-w-dziure-zgasl-i-nie-odpala-19506

czujnik uderzeniowy fiat stilo

fiat marea jtd nie odpala

fiat stilo 1.9 jtd nie odpala

stilo czujnik wypadkowy

p0203 alfa romeo

czujnik uderzeniowy fiat croma

fiat stilo 1 9 jtd zgasl nie odpalafiat punto 1.9jtd p0203fiat stilo 1 9 jtd nie odpalap0203 alfa romeo polskistilo przycisk zderzeniowyusterki stilo pompa wtryskiwacz spaloneczujnik uderzeniowy stiloczujnik pompy wtryskowej fiat brava 1.9 jtdbrak napiecia na czujniku uderzeniowymgdzie jest czujnik uderzeniowy stilo 1.9jtd

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl