Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 30 z 30
Like Tree1lubi to!

Temat: Turbo timer hks  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Sterownik LPG też grzebnął?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    331
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał juri Zobacz post
    nie szukał bym nikogo innego jak Cinsoft, odłożyć kasę, umówić termin, cieszyć się profesjonalną modyfikacją na lata. Ludzie z całej Polski zjeżdżają pod Gliwice do Rudna. Ja też tak postąpiłem
    Przekonałeś mnie. Dzięki Robiłeś tylko chip czy też coś mechanicznie? Można wiedzieć jaki efekt? przy jakich obrotach maksymalny moment?
    juri lubi to.

  4. #18
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Sterownik LPG też grzebnął?

    Jeśli nic się nie zmieniło, Cinsoft LPG nie dotyka. Zadzwoń i dopytaj. Firma się cały czas rozwija.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    https://www.facebook.com/CINSOFT/posts/1888119587964640

    Wg. tego grzebał już w tipo z lpg

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    443
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Jeśli masz fabryczny sterownik Metatron przy aku to P.Marcin ogarnia, moje jest w trakcie strojenia po zmianach mechanicznych. Jak zakładać gaz to po modifikacjach, bo wtedy wtryski i reduktor mogą nie wystarczyć.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  7. #21
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Panowie a po samym chipie czy też grubszych modach i chipie interwał wymiany świec się zmienia zwłaszcza przy lpg? Obecnie jest to 30kkm, a gdzieś czytałem że Cinsoft zaleca zmieniać po modyfikacjach co 15kkm. Druga kwestia jak ze spalaniem? Jestem skłonny uwierzyć że po samym chipie na ~140-150KM spalanie może spadnie podczas normalnej jazdy w określonych warunkach ale nie z wyższymi prędkościami wszystko zależy od warunków ruchu. Natomiast po zmianie turbiny, dolotu i itp gdzie zwiększamy przepływ powietrza i ciśnienie doładowania samego powietrza w znaczny sposób to raczej może jestem skłonny uwierzyć że spalanie zostanie na podobnym poziomie przy określonym stylu jazdy. Nic się z niczego nie bierze, benzyniaki z pośrednim wtryskiem pracują z określonym współczynnikiem nadmiaru powietrza w określonych warunkach. Reasumując zwiększając ciśnienie doładowania żeby zachować lambdę w określonych warunkach musimy podlać więcej paliwem. Sam się zastanawiam nad chipem, ale średnio mi się uśmiecha zmieniać świece co 15kkm [ w moim przypadku min. 2 razy w roku] a i spalanie ma dla mnie znaczenie a 1.4tjet super oszczędny nie jest. Głównie ze względu na bezproblemowe zasilanie lpg zdecydowałem się na tą jednostkę.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    331
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Ozz Zobacz post
    3200? Święty Gral? Wystarczy poszukać. Garrett GT1446 jest do wzięcia za 1500zł od kolegi Wooyeck z nieistniejącego już Abarth Forum.pl.
    Ogłoszenie wisi na giełdzie na nbk.pl. Sam je grzecznosciowo na prośbę ww zamieszczałem. Turbosprężarki są nowe. Mam zarówno ja, jak i kilku kolegów z nbk.
    PS. Kolektory też ma i również nowe.

    Kolego, możesz podrzucić linka, bo szukałem i jakoś nie mogę znaleźć. Wpisywałem nbk.pl ale jakieś bzdury mi wychodzą. Z góry dziękuję.

  9. #23
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Nbk to nuovabravoklub.pl. I trzeba być zarejestrowanym by móc przeglądać treść.
    Ale proszę bardzo. Zamieszczam zrzuty z ww forum. Zawierają adres na który można pisać bezpośrednio do sprzedawcy.

    Screenshot_20190507-185922_Chrome.jpg

    Screenshot_20190507-185511_Chrome.jpg

    Screenshot_20190507-185519_Chrome.jpg

  10. #24
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Mnie by interesował chip tak na 140-150 KM bez wymiany gratów i żeby były zachowane normy emisji spalin. Da się tak w T-jet?

  11. #25
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    żeby były zachowane normy emisji spalin
    Ha. Ha. Ha.

  12. #26
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Mnie by interesował chip tak na 140-150 KM bez wymiany gratów i żeby były zachowane normy emisji spalin. Da się tak w T-jet?
    Tutaj jak i w pewnie w większości wypadków te normy to jest "hamulec" który wpływa na osiągi fabryczne silnika. "Sztab" ludzi pracuje nad silnikami, a tutaj jeden gość w 2-3h robi program gdzie silnik uzyskuje większą moc, moment itp. Coś za coś, albo normy i fabryczna moc albo normy be i większy "fun" z jazdy.

  13. #27
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Normy, normami, są jeszcze bezpieczne marginesy dla wytrzymałości napędu i tu może są jakieś rezerwy do wykorzystania mieszczące się w widełkach norm emisji spalin.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Sztab" ludzi pracuje nad silnikami, a tutaj jeden gość w 2-3h robi program
    Chwila, softu kompa silnika nie pisze, a zmienia tylko mapę pracy silnika, do tego gotowymi narzędziami dostępnymi na rynku. Ten gość sam z siebie tego silnika razem ze sterownikiem by nie skonstruował. Co więcej nie stworzył programatora itd. Zbyt wysoko opisujesz jego zasługi.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 07-05-2019 o 22:44

  15. #29
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Chwila, softu kompa silnika nie pisze, a zmienia tylko mapę pracy silnika, do tego gotowymi narzędziami dostępnymi na rynku. Ten gość sam z siebie tego silnika razem ze sterownikiem by nie skonstruował. Co więcej nie stworzył programatora itd. Zbyt wysoko opisujesz jego zasługi.
    Czepiasz się szczegółów Racja źle to ująłem, ale generalnie chodziło mi o to że fabryka pewnie jakby mogła to by mapy w sterowniku silnika inaczej wypracowała.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    331
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Głupi ja😁. Dzieki


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Koniec z silnikami 1.4 Turbo i 1.4 Turbo LPG
    Napisany przez lukasz.zst na forum Tipo
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 06-04-2018, 23:14
  2. Turbo timer
    Napisany przez toofoxy na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-12-2016, 12:36
  3. Kupię kompletny silnik 2.0 20v turbo lub 2.0 16 turbo.
    Napisany przez JareczKu na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-12-2014, 00:27
  4. turbo
    Napisany przez kopras na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-07-2014, 18:46
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 10:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbo gt1446

downpipe GT1446 euro 4

cinsoft lpg site:fiatklubpolska.pl

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534turbo-timer-hks-444582

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534turbo-timer-hks-44458

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl