Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 183
Like Tree18lubi to!

Temat: Tipo 1.4 T-Jet 120KM spalanie  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Jeździłem ostatnio Tipo SW 1.4tjet, ale żeby miało "kopa" aż takiego to nie zauważyłem. Po prostu dobrze się zbiera.
    kartonik lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Dla jednego auto z 215Nm przy 2,5k obrotów ma kopa dla innego musi to być minimum 350Nm przy tych obrotach.
    Pojęcie względne. T-jet napewno lepiej się zbiera niż wolnossak [emoji23]

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Jeździłem ostatnio Tipo SW 1.4tjet, ale żeby miało "kopa" aż takiego to nie zauważyłem. Po prostu dobrze się zbiera.
    A czego oczekiwałeś od samochodu o MW 1200kg z silniczkiem 1,4 120KM i 215Nm ? To jest absolutne minimum żeby ten samochód jakoś się poruszał. Powinien być jeszcze do wyboru silnik benzynowy 140-150KM i 250-270Nm. Samochody bardzo urosły, a silniki montowane coraz mniejsze.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    A czego oczekiwałeś od samochodu o MW 1200kg z silniczkiem 1,4 120KM i 215Nm ? To jest absolutne minimum żeby ten samochód jakoś się poruszał. Powinien być jeszcze do wyboru silnik benzynowy 140-150KM i 250-270Nm. Samochody bardzo urosły, a silniki montowane coraz mniejsze.
    Nie oczekiwałem cudów, też się nie zawiodłem. Mi odpowiada, zawsze można go podkręcić jak komuś brakuje. Tylko w wersji E6D żeby przeprowadzić taką modyfikację trzeba sterownik mechanicznie otworzyć, nie zrobi się tego "bez śladu" z zewnątrz poprzez złącze OBDII.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Mi ostatnio na trasie robionej nocą z niewielkim ruchem wyszło z komputera 6,3 l/100 km średnia (trasa koło 200 km). Było ślisko i jechałem nie więcej jak 90 km/h. Kilka razy jak była lepsza droga i musiałem wyprzedzić to było nie więcej jak 120 km/h. Za to po mieście z domu do pracy i z powrotem - króciutkie odcinki, samochód nie ma szansy się rozgrzać - to mi wyświetlało średnią najwięcej 13,7 l/100 km. Normalna sprawa.

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał nightingale79 Zobacz post
    Za to po mieście z domu do pracy i z powrotem - króciutkie odcinki, samochód nie ma szansy się rozgrzać - to mi wyświetlało średnią najwięcej 13,7 l/100 km. Normalna sprawa.
    Norma , ja mam do firmy 4 km i jak wyjeżdżam rano z garażu podziemnego, czyli w miarę ciepło, to udaje mi się mieć średnią 11-12l. Jak wracam do domu samochodem stojącym na mrozie, to mam średnią 14-15l. Oczywiście warszawskie zakorkowane ulice ze średnią prędkością z kompa 15-20km/h

  8. #22
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał nightingale79 Zobacz post
    Mi ostatnio na trasie robionej nocą z niewielkim ruchem wyszło z komputera 6,3 l/100 km średnia (trasa koło 200 km). Było ślisko i jechałem nie więcej jak 90 km/h. Kilka razy jak była lepsza droga i musiałem wyprzedzić to było nie więcej jak 120 km/h. Za to po mieście z domu do pracy i z powrotem - króciutkie odcinki, samochód nie ma szansy się rozgrzać - to mi wyświetlało średnią najwięcej 13,7 l/100 km. Normalna sprawa.
    Jak na trasę 90km/h to nie specjalny wynik. Jadąc nad morze 650km i ustawiając tempomat na ~115 km/h wyszło mi podobne spalanie jak Tobie. W mieście się nie wypowiadam, bo to jest sprawa trudno porównywalna, za dużo zmiennych.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Bo to nie było cały czas stałe 90 km/h. Sporo musiałem zwalniać za zawalidrogami, dużo miejscowości gdzie trzeba było zwalniać - ewentualnie też zatrzymywać się i na światłach. To były zwykłe krajówki z jednym pasem w każdą stronę. Nie specjalnie się też starałem być ekonomiczny. Na koniec po prostu sprawdziłem ile wyszła średnia i wyszła taka jak napisałem. Nie mam ambicji starania się o bardzo ekonomiczną jazdę. Normalnie na tej trasie w dzień i jak nie jest ślisko to mi wychodzi 7,4-7,7 l/100 km. Ta wartość też mi odpowiada.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 styczeń 2019
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    71
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    udało mi się zejść poniżej 10l tzn 9,9 ale przy ekonomicznej jeździe, a co do silnika jak na hatchback to uważam, że moc jest odpowiednia, jak dla mnie fajnie zbiera się i nie ma problemów z normalnym wyprzedzeniem chyba, że z V8 będziemy się ścigać jeździłem na jeździe próbnej wersja 95km i w T-Jet jest bardzo duża różnica, szkoda tylko że to spalanie nie jest mniejsze bo ten silnik kusi żeby mocniej nogę położyć i szkoda, że w salonie mowili że max 9, a widzę że 9l to będzie bardzo trudno osiągnąć

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2018
    Skąd
    JE
    Wiek
    48
    Postów
    128
    Auto
    500x 1.0
    Rocznik
    2020
    Generalnie nie wygłupiam się z jakąś ekojazdą i jeżdżę normalnie tzn. tak jak lubię. Po 11 tys.km mam średnie spalanie 7.6 l. Wczoraj jednak pokusiłem się o test spalania na trasie na drogach krajowych: większość trasy poza terenem zabudowanym utrzymywałem prędkość w okolicach 97 km/h (licznikowe), było trochę wyprzedzania (bez zbędnej redukcji i wciskania gazu do dechy), kilkanaście km powolnego toczenia się po mieście. Na odcinku 85 km uzyskałem średnią 75 km/h i spalanie 5,7 l. Jestem pewny, że można bez specjalnych wyrzeczeń zejść niżej w okolice 5,5l. I jeszcze jedno. Nie korzystałem w ogóle z tempomatu.
    P.S. Robiąc podobną trasę Grande Punto uzyskiwałem takie samo spalanie (silnik 1.4 77 KM).

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 T-Jet S-Design
    Rocznik
    2018
    Kilka dni temu na liczniku pojawiła się liczba 14 000 km.
    Średnie spalanie ogółem 9,3 l/100km
    Średnie spalanie w mieście 11,0 l/100km ( Poznań i korki... )
    Średnie spalanie w trasie 7,5 l/100 km

    Ilość przejechanych kilometrów trasa/miasto rozkłada się równo po połowie.
    Wszystkie średnie spalania obliczone z dystrybutora.
    Komputer nadal zaniża spalanie prawie o 1 l/100km.

    Za tysiąc kilometrów napiszę, we właściwym temacie, ile będzie mnie kosztować pierwszy przegląd.

  13. #27
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Przemek88857 Zobacz post
    Kilka dni temu na liczniku pojawiła się liczba 14 000 km.
    Średnie spalanie ogółem 9,3 l/100km
    Średnie spalanie w mieście 11,0 l/100km ( Poznań i korki... )
    Średnie spalanie w trasie 7,5 l/100 km

    Ilość przejechanych kilometrów trasa/miasto rozkłada się równo po połowie.
    Wszystkie średnie spalania obliczone z dystrybutora.
    Komputer nadal zaniża spalanie prawie o 1 l/100km.

    Za tysiąc kilometrów napiszę, we właściwym temacie, ile będzie mnie kosztować pierwszy przegląd.
    Mało nie pali, osobiście nie ukrywam że dla mnie spalanie jest bardzo ważnę kręcąc ~30-40kkm rocznie. Ciekawe czy zmiana softu u sprawdzonego tunera by wpłynęła na spalanie nie mówię o wzroście spalania

  14. #28
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Mało nie pali, osobiście nie ukrywam że dla mnie spalanie jest bardzo ważnę kręcąc ~30-40kkm rocznie. Ciekawe czy zmiana softu u sprawdzonego tunera by wpłynęła na spalanie nie mówię o wzroście spalania
    Krecac tyle k km rocznie kupuje sie diesla albo zaklada lpg.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał aegean Zobacz post
    Generalnie nie wygłupiam się z jakąś ekojazdą i jeżdżę normalnie tzn. tak jak lubię. Po 11 tys.km mam średnie spalanie 7.6 l. Wczoraj jednak pokusiłem się o test spalania na trasie na drogach krajowych: większość trasy poza terenem zabudowanym utrzymywałem prędkość w okolicach 97 km/h (licznikowe), było trochę wyprzedzania (bez zbędnej redukcji i wciskania gazu do dechy), kilkanaście km powolnego toczenia się po mieście. Na odcinku 85 km uzyskałem średnią 75 km/h i spalanie 5,7 l. Jestem pewny, że można bez specjalnych wyrzeczeń zejść niżej w okolice 5,5l. I jeszcze jedno. Nie korzystałem w ogóle z tempomatu.
    P.S. Robiąc podobną trasę Grande Punto uzyskiwałem takie samo spalanie (silnik 1.4 77 KM).
    7.6 to z kompa czy z kija?

  15. #29
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Krecac tyle k km rocznie kupuje sie diesla albo zaklada lpg.
    Oczywiście mowa o lpg, ale nawet na lpg biorąc pod uwagę zużycie paliwa jak mam alternatywę to biorę samochód który mniej pali lub po prostu toleruję takie zużycie paliwa kosztem bezproblemowej obsługi. Bo nie oszukujmy się 1.4tjet jest trwałym silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego co w przypadku lpg ma znaczenie.

  16. #30
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    To czy jest trwaly to sie okaze za kilkadziesiat k km bo 1.4 95 tez niby to samo mialo byc co od lat - super do gazu , a jak jest to widac


 
Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Filtr powietrza TIPO 1,4 120KM
    Napisany przez barfor_tipo na forum Tipo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 02-11-2020, 11:22
  2. Bravo 2 1.6 mjet 120km spalanie powyzej 8.5/100
    Napisany przez Morgoten na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-01-2019, 21:29
  3. Bravo II 1.6 MultiJet 120KM - wysokie spalanie
    Napisany przez Kapitan_Pazur na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 16-12-2018, 09:17
  4. Jaka instalacja LPG do 1,4 T-jet 120km, Tipo
    Napisany przez Levvy na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-11-2018, 21:54
  5. Bravo 1.9 MultiJet 120KM - wysokie spalanie
    Napisany przez Rayner28 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 16-08-2015, 07:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534tipo-1-4-t-jet-120km-spalanie-43509

1.4 t jet spalanie

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534tipo-1-4-t-jet-120km-spalanie-435092

t jet spalanie

fiat tipo 1.4 120 km spalanie

fiat tipo 1.4 t-jet forumfiat tipo 1.4 t-jet opinie tipo 1.4 tjet forum opiniebravo 1.4 120 spalaniefiat tipo 1.4 spaka 13 l1.4 t jet 120 spalaniespalanie 1 4 tjet 120 kmTipo t-jet - spalanietipo t jet forumfiat 1.4 t jetfiat 1.4 t-jet spalaniesilnik fiat 1.4 t-jet opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl