Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Z tego co obserwowałem noc cudów to nie było żadnego Tipo z fabrycznym lpg wiec podejrzewam iż jest to wersja zrobiona w ASO. A jeśli tak, to już tu na forum nie jednemu wyskakiwała kontrolka "czek endżin". Moim zdaniem to źle skalibrowana instalacja która zrobili w ASO. Mój Tipo był zamawiany z fabryczna instalacja i stał na placu podajże 1.5-2 miesięcy i nic takiego nie występuje.


    Sent from my iPhone using Tapatalk



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    175
    Auto
    Tipo HB 1.4 T-jet 120 KM Lpg
    Rocznik
    2017
    W aso to by raczej nie zrobili koło zegarów, obok wskaznika pb, wskaznika lpg. Chodzi na 3 cylindry i wyskakiwal check, zarówno na pb i na lpg, wiec lpg tu raczej nie ma znaczenia. Żeby samochód dobrze pracowal na gazie,najpierw musi działać na benzynie.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    472
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Jeśli chodzi na 3 cylindry to trudno żeby check nie wyskakiwał. W samochodzie, który Bóg wie ile stoi na placu i być może nie miał jeszcze przeglądu zerowego to nic nadzwyczajnego, ja bym im zlecił żeby doprowadzili go do kultury w krótkim czasie i tyle.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Jako wieloletni biorca wloszczyzny powiem ze nie raz tak mialem. Obstawiam ze nie jest to zadne zalewanie swiecy tylko elektryka i problemy z iskra. Auto chodzi na trzy gary komp zglasza brak zaplonu w cylindrze, blad przemijający. Tak sie dzieje gdy jest wilgotno i auto dlugo stoi itp. Ustepuje po kilkunastu sekundach..
    Ja też miałem kilka razy taką sytuację w bliźniaczym modelu , czyli Grande 1,4 16v. Nie robiłem z tego sensacji bo doszedłem do wniosku, że to nic niepokojącego. I miałem rację, moje byłe Grande u nowego właściciela ma juz130 tys. na szafie i ma się dobrze.
    Co ciekawe, w Lancii 1,2 8V nigdy nie miałem podobnego przypadku.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    175
    Auto
    Tipo HB 1.4 T-jet 120 KM Lpg
    Rocznik
    2017
    Przegląd zerowy miał. W aso stwierdzili ze to wlasnie normalne że dlugo stoi, ze zalalo świecę, bo tylko jest zapalany a nie jezdzony. Wyczyscili świecę i tyle. Czy aby na pewno jest to normalne? Po np tygodniu urlopu bez uzywania samochodu miałbym sie zastanawiać czy uda mi sie nowym samochodem dojechac do pracy?

  6. #20
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,635
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał Szymon1988 Zobacz post
    Przegląd zerowy miał. W aso stwierdzili ze to wlasnie normalne że dlugo stoi, ze zalalo świecę, bo tylko jest zapalany a nie jezdzony. Wyczyscili świecę i tyle. Czy aby na pewno jest to normalne? Po np tygodniu urlopu bez uzywania samochodu miałbym sie zastanawiać czy uda mi sie nowym samochodem dojechac do pracy?
    W żadnym sprawnym aucie coś takiego nie ma prawa mieć miejsca.
    Według ich bredni mój MultiAir nie powinien odpalić, świece pływać w paliwie itd. po postoju, który trwał 1,5 miesiąca

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    472
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Jeżeli będziesz go odpalał raz na kilka miesięcy i tylko na niego patrzył a nie jeździł, to też może coś takiego się zdarzyć Przy normalnym użytkowaniu, z naładowanym akumulatorem zawsze Ci odpali, nawet jak będzie stał miesiąc lub więcej.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    175
    Auto
    Tipo HB 1.4 T-jet 120 KM Lpg
    Rocznik
    2017
    Rozladowany akumulator i nie odpalenie to jedno, a praca na 3 cylindrach to inna sprawa. Widze ze zdania sa podzielone, i być tu madry czlowieku ;d

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    41
    Postów
    127
    Auto
    Może tipo
    Rocznik
    2017
    Zalewanie świec przy włączaniu zapłonu/postoju nie wystąpi nigdy, jakaś ściema. Przy odpalaniu na kilkanaście sekund istnieje takie ryzyko (małe), ale chyba nie zapalają go raz w tyg na 10sek bo to nie ma sensu. Obecne auta mają lambdę, wiec zalewanie świec jak w gaźnikowych nie powinno mieć miejsca. Nie wiem ile cewek jest w tym silniku, ale ja bym obstawiał właśnie cewkę (jeśli są osobne dkla każdego cylindra), podgrzeje sie troche i zaczyna działać. Kupić go 3 tys taniej - czemu nie. Ale najpierw niech go zrobią, potestuj kilka dni z z rzędu odpalanie na zimnym, jak będzie ok to brac, w końcu masz jeszcze gwarancję.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    370
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet
    Rocznik
    2017
    Nowe auto z LPG czy bez, powinno zapalić bez problemu. Nie po to nabywa się auto nowe z salonu, żeby zastanawiać się, czy kontrolka wyskoczyła tylko dlatego, że auto długo stało czy też dlatego, że coś jest z nim nie tak i dlatego długo stoi. Zmartwieniem każdego dealera, który sprzedaje auto z placu jest fakt, żeby nadawało się do sprzedaży w każdym możliwym momencie, zwłaszcza, gdy jest jakaś "promocja" i można pozbyć się zalegającej karoserii. Jeśli nie dba on o auta na swoim placu, możemy być pewni, że nie zadba o auta, które już sprzedał w serwisie. Moja rada: omijać szerokim łukiem.

  11. #25
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,747
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał wajkii Zobacz post
    Nie wiem ile cewek jest w tym silniku, ale ja bym obstawiał właśnie cewkę (jeśli są osobne dkla każdego cylindra), podgrzeje sie troche i zaczyna działac.
    Są 4 bez przewodów WN mocowane bezposrednio na swiecy. W wolnossaku podobnie ale same cewki nieco inne. Ja sie tego bym nie bal i za 3 k mniej od minimalnej ceny jaka bym wyszarpal to bym wzial. Ale jesli gdzie indziej mozna dostac taka sama to juz niekoniecznie.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Opadające szyby w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Ogrzewanie i klimatyzacja Tipo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 28-04-2019, 20:39
  2. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 17-07-2017, 23:31
  3. Tipo SW problem przeciekajacych drzwi tylnych
    Napisany przez PAKA40 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-07-2017, 23:30
  4. Fiat Tipo, problem z centralny, nie chce otworzyć
    Napisany przez prezes1994 na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 31-03-2014, 18:40
  5. Fiat Tipo, problem z centralnym.
    Napisany przez prezes1994 na forum Uno
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 31-03-2014, 18:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo z gazem problemy

1.4 t jet lpg

fiat .4 T-Jet 16v 120 KM LPG

fiat tipo 1.4 t-jet lpg opinie

1.4 t-jet a lpg czy warto

gaz tipo 1.4 tjet

tipo 1.4 t-jet lpg

tjet zalewa swiece

tipo 5 d czy warto 1.4 t. jet lpg

silnik fiata t-jet opinie

1.4 tjet opinie

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

tipo problem z lpg

problemy fiat tipo tjet

1.4 t-jet lpg

tipo lpg problemy

tipo t jet problem

sprawdz silnik fiat tipo 1.4 t jet

1.4 t-jet 120 lpg

silnik 1.4 t jet awarie

fiat tipo 1.4 t-jet lpg

t-jet opinie

tipo sw opinie 1.4 lpg

fiat tipo t jet lpg

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl