Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    Wymieniłem reduktor ale na regenerowany i dalej to samo.- teraz pytanie czy błedem było kupowanie regenerowanego?(dodam ze sprawdzony w innym aucie, nie zalewał) , u mnie dalej sa problemy z zalewaniem. Co teraz proponujecie?Elektrozawór najpierw?czy wielozawór na butli? No bo cóż innego by to było?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Ewidentnie dalej jest coś nie tak z reduktorem, może sprężyna słabo dociska, może wcale tej gumy nie wymienili...
    Świece i przewody WN jak leciwe?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    świece i kable kupione nowe w kwietniu 2010. Na szczęście sienka to 2 auto w domu , ale chciałbym je w końcu doprowadzić do względnego prządku, jeszcze tylko ten cholerny gaz... jestem tak blisko przynajmniej mi się wydaje

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,570
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    według mnie nie potrzebnie kopiłeś regenerowany reduktor. W swojej sience rok temu regenerowałem reduktor u bardzo dobrego gazownika. Pojeździłem na nim niespełna 6 miesięcy i zacząłem mieć problemy z obrotami i nierówna pracą na LPG. Męczyłem się z tym 3 miesiące przez które wymieniłem : kable, świece, sonda lambda, filtr gazu , robione co 2 tygodnie jak nie częściej regulacje itp. . Aż doszedłem do wniosku że wymienię reduktor na nowy. I wszystkie problemy znikły Dlatego uważam że co nowe to nie regenerowane a cena nowego reduktora z montażem jest bardzo zbliżona do ceny regeneracji reduktora : Nowy + montaż 300zł, regeneracja 200-250zł. Od wymiany reduktora do sprzedania autka auto na gazie nie miało żadnych problemów z obrotami , odpalaniem itp. oraz spadło spalanie w mieście do max. 9,5l ( tylko że moja miała silnik 1.2 8v )


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Fiat Siena problem
    Napisany przez robertccc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-11-2012, 08:12
  2. Problem z odpaleniem rano, oraz kopcenie z rury wydech.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 23-09-2008, 16:45
  3. silnik nie odpala
    Napisany przez uczniak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-08-2008, 23:45
  4. Nie gaśnie dioda od wtrysku i nie auto odpala
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2008, 05:19
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 12:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena 1.6 zalewa

siena nie pali

fiat siena 1.6 nie odpala

siena 1 6 ciezko odpala auto nie odpala ranofiat siena 1 6 ciezko odpalafiat siena ciezko paliodpalanie na kable siena fiat palio ciezko odpalaodpalanie na kable fiat sienafiat siena odpalanieauto nie odpala od czego zaczacsiena ciezko odpala
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl