Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6

    Siena nie odpala rano

    Witam
    Wczoraj wymieniłem kable+świece na nowe- zalecane w manualu fiata.
    myślałem ze to pomoże,bylem także na regulacji gazu(choć to chyba nie ma wpływu na odpalanie).Jak dłużej auto postoi- z reguły po nocy- to ciężko go odpalić-można kręcić i kręcić i nic.natomiast jak auto zagrzane to pali idealnie,na benzynie lub od razu po przełączeniu na LPG- chodzi równo-nic się z nim nie dzieje,nie traci mocy itp.-akumulator nowy,zresztą ma na tyle prądu że mogę bardzo długo kręcić rozrusznikiem

    co to może być?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Może zawór od gazu nie trzyma tj. delikatnie popuszcza, a z racji panującego wysokiego ciśnienia w całym układzie trochę czasu mija zanim zaleje kolektor dolotowy.
    Pomoc: Odpal silnik, zakręć zawór ręczny na butli daj silnikowi spokojnie zgasnąć, dalej odepnij wsuwki przy elektrozaworach, następnie pojeźdź tak kilka dni na samej benzynie i sprawdź czy będzie poprawa.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    witam zrobiło sie zimno i problem wrócił jakie są jeszcze opcje oprócz zalalania gazem?.dodam ze po odpaleniu dziala bez problemu, i rozgrzany pali od razu

    [size=2][ Dodano: 2010-10-29, 17:00 ][/size]
    wogóle waho dzięki za podpowiedź,jakos zapomnialem o tym poscie i wczesniej nie probowałęm twojej porady,wlasnie zakręciłem butlęi rano poczekam na efekt.Jak auto odpali bez problemu to znaczy ze miales racje, wiec pytanie

    -czy wtedy muszę wymienic wielozawór czy tylko zawór przełączający gaz /benzynę?podejrzewam ze to drugie ale warto spytać



    pozdrawiam

  5. #4
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał peyter
    wlasnie zakręciłem butlęi rano poczekam na efekt
    No tak zakręciłeś butlę ale czy wypaliłeś resztę gazu z przewodów? U mnie po zakręceniu butli silnik jeszcze pracuje dobre 20-30 sek.
    Z resztą zrobiłem ostatnio małego tutka
    Klik Poczytaj, a będziesz więcej wiedział
    Pozdrowił
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    Miałeś rację.wczoraj butlę zakręciłem i auto na gazie było i "wypaliłem cały gaz" wiec gazu w przewodach nie było,dziś rano odpalam i .........zapalił od razu,więc gdzies ten gaz puszcza i zalewa.Ja mam taki elektrozawór i on jest odzielony od parownika-zastanawiam się czy to on nie jest sprawcą LINK

  7. #6
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Tak to jest elektrozawór fazy ciekłej, ale powinieneś mieć też jeszcze elektrozawór fazy lotnej przy parowniku. I na 99% ten przy parowniku się skończył. Dwa posty wyżej masz linkę do manuala jak wymienić i gdzie szukać. Chyba, że masz inny parownik to daj jego nazwę to postaram się coś pomóc.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    miałem takie same objawy w sienie i okazało sie że reduktor był do wymiany. Na początku przed wyłączeniem silnika wystarczyło przełączyć autko na PB i przejechać się kilka metrów ewentualnie po przełączeniu poczekać ok 15 - 20 sekund i zgasić motor. Po takim zabiegu autko bez problemu odpalało rano jednak z biegiem czasu już to nie pomagało i musiałem dłużej kręcić zanim autko odpaliło nawet na PB.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    taki mam- nic na nim nie pisze,ale ten pierwszy elektrozawór jest BRC gazownik tez mowił ze i parownik BRC, ale takich juz nie mają.Wiec chodzi Ci pewnie o ten drugi elektrozawór w parowniku.Ale nie widze opcji żeby go wyciagnąć(nie ma zadnej srubki itp)-czy musze cały parownik rozbierać?nie chce szarpac za tą niebieską"główkę elektrozaworu-ale moze mam ją ściągnąć żeby sie tam dostać?


    .............................................

    P.S. Dzieki za pomoc, wlasnie ogladalem parowniki na allegro i widze ze kazdy elektrozawór powinien sie wykręcać, jutro pobawie sie i go wytargam jakoś.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Ściągnij tą czarną zaślepkę z niebieskiej cewki na parowniku tam MUSI być śruba.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    Dopiero teraz mialem chwile to rozkreciłem ten elektrozawór ale niestety jest inny niż ten twój




    I zauważyłem ze w otworze na elektrozawór jest dziwna dziura wewnątrz ,podejrzane juest to ze jest bardzo nieregularna, natromiast po przecviwnej stronie jest drugi otwor okragly-



    a tu ta okragła





    Jakieś pomysły gdzie jest nieszczelność?i co z tym zrobić?

  12. #11
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Końcówka tego trzpienia jest gumowa, guma jest sparciała/twarda czy miękka?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    no wlasnie jest bardzo twarda-wogole to chyba nie jest gumowa-bo jest twarda choćby z metalu i nie widze opcji zdjęcia tego,-nie mam tego przed sobą teraz jutro dalej sie z tym pomęcze-moze coś przeoczyłem

    [size=2][ Dodano: 2010-11-03, 09:27 ][/size]
    Jeszcze jedno pytanie- jak wyglada sprawa wymiany reduktora?bo widze ze na allegro do 200 zł mozna kupic nowy- ale teraz pytanie czy musze miec konkretny reduktor pod komputer Autronic?czy po rpostu dowolny ktory obsluzy auto o mocy 105HP?

  14. #13
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    A jak będziesz miał ochotę to weź no papierem ściernym (jakąś 100) potrzyj trochę płaską końcówkę i sprawdź czy pod spodem nie pokazuje się metal, metalowa końcówka to trochę by dziwne było. BTW przetarcie papierem tj wyrównanie powierzchni powinno na jakiś czas pomóc.

    Co do reduktora, to każdy do II gen będzie dobry aby tylko króćce przewodów od wody średnicami się zgadzały.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2010
    Skąd
    Ruda
    Postów
    25
    Auto
    Fiat siena 1.6
    Jeszcze ostatnie pytanie.mam zamiar wymienić ten reduktor ale chciałbym sie upewnić-czy takie puszczanie gazu to jest na pewno reduktor?czy jest jeszcze jakas inna opcja?

  16. #15
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Oczywiście, może też puszczać na elektrozaworze z filtrem, na wielozaworze przy butli, ale przy szczelnym zaworze na reduktorze nie powinno zalewać silnika choćby pozostałe były uszkodzone.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Siena problem
    Napisany przez robertccc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-11-2012, 08:12
  2. Problem z odpaleniem rano, oraz kopcenie z rury wydech.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 23-09-2008, 16:45
  3. silnik nie odpala
    Napisany przez uczniak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-08-2008, 23:45
  4. Nie gaśnie dioda od wtrysku i nie auto odpala
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2008, 05:19
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 12:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena 1.6 zalewa

siena nie pali

fiat siena 1.6 nie odpala

siena 1 6 ciezko odpala auto nie odpala ranofiat siena 1 6 ciezko odpalafiat siena ciezko paliodpalanie na kable siena fiat palio ciezko odpalaodpalanie na kable fiat sienafiat siena odpalanieauto nie odpala od czego zaczacsiena ciezko odpala
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl