Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał dudu$
    pojechać do autoryzowanego serwisu i zapłacić 160 zł grr.
    Jesteś pewny tej ceny ?
    Może zadzwoń najpierw i się upewni.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    tak dzwoniłem do ASO i tyle mi krzykneli. Zadzwoniłem pod numer który dostałem od mechanika z pierwszego serwisu i tam pojechałem. Co jest najśmieszniejsze okazał się że gościu do którego dzwoniłem mieszka w domku jednorodzinnym koło osiedla mojej narzeczonej i zamiast za podłączenie zapłaci 60 zł zapłaciłem 40 zł . A co do autka to po podłączeniu pokazały się 2 strony błędów ale gościu powiedział że musiał by akku odłączany i dlatego i wszystkie mi je usunął. Zostały mi tylko 3 wpisy w rejestrze które są nie usuwalne( o czujniku temp. który rok temu wymieniałem, silniczku krokowym który ostatnio wymieniałem i błąd sondy lambdy ponieważ na uruchomionym silniku go odłączyłem). Komputer nie pokazał żadnych błędów więc coś jest z moją instalacją gazową
    Jest jeszcze jedna rzecz która mnie zastanawia, mianowicie obroty na biegu jałowym. Według obrotomierza są w granicach 3 kreski na obrotomierzu czyli tak 600-700obr/min a według komputera diagnostycznego są prawidłowe bo 850-920obr/min

  4. #18
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał dudu$
    Zostały mi tylko 3 wpisy w rejestrze które są nie usuwalne( o czujniku temp. który rok temu wymieniałem, silniczku krokowym który ostatnio wymieniałem i błąd sondy lambdy ponieważ na uruchomionym silniku go odłączyłem).
    Skoro są "nie usuwalne" tzn że, są nadal Więc reasumując: Masz uszkodzone te elementy, albo jest coś nie tak z wiązką.


    Co do licznika, to albo zimne luty na cewkach w liczniku, albo popalona cewka, albo jakimś sposobem przeskalował Ci się licznik
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    no to nie wiem co zrobić. Czujnik temperatury był wymieniany na nowy rok temu ( na komputerze pokazywał prawidłową temperaturę) a silniczek krokowy wymieniałem ostatnio. Mechanik powiedział że nie są to teraźniejsze błędy tylko informacja że kiedyś coś się z tymi elementami działo i nie ma co się tym przejmować ponieważ to nie wpływa w żaden sposób na pracę silnika.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    No dobra skoro nie są teraźniejsze błędy to powinno je dać się skasować.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    11
    Auto
    Palio Weekend
    dudu$, rozumiem, że ani na benzynie ani na LPG nie masz pełnej mocy. Daj żyć sondzie lambda i wymień emulator. W Pandzie 1,1 miałem ten sam problem i to właśnie on był sprawcą zamieszania. Zwróć uwagę na stan paliwa PB, bo jesli to faktycznie emulator to auto jedzie na dwóch paliwach i benzyny też będzie ubywało.
    "Teoria jest wtedy, gdy wszystko wiemy i nic nie działa, praktyka jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego."

  8. #22
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    _domin_ dzięki za radę. Sprawdzę emulator od razu po włożeniu nowej sondy lambdy.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    11
    Auto
    Palio Weekend
    Cytat Napisał dudu$
    po włożeniu nowej sondy lambdy
    Jeśli faktycznie masz ta z alledrogo to myślę tak jak waho.,
    "Teoria jest wtedy, gdy wszystko wiemy i nic nie działa, praktyka jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego."

  10. #24
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    Z tego co się dowiadywałem u gazownika i w necie na różnych forach , przy instalacji gazowej II generacji ( jakiej jak u mnie w aucie) z silniczkiem krokowym potrzebna jest sprawna sonda lambda ponieważ z niej odczytywane są informacje przez silniczek krokowy gazu który odpowiedzialny jest za obroty biegu jałowego na gazie i jeżeli lambda jest walnięta to nie będzie możliwość wyregulowania gazu - Tak jest u mnie . A dopiero sygnał z silniczka krokowego instalacji gazowej przekazuje sygnał do emulatora sondy lambdy który jest tylko po to żeby nie pokazywały się błędy w komputerze auta podczas jazdy na gazie.

  11. #25
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    A Ty ten silniczek krokowy to masz do napędu otwarcia przepustnicy czy nastawnika biegu jałowego?

    Cytat Napisał dudu$
    przy instalacji gazowej II generacji[...]
    Przy instalacjach od 1,5gen (STAG 2L) wzwyż jest potrzebna sprawna emulacja sondy do regulacji otwarcia atuatora gazu (silnika krokowego).

    Cytat Napisał dudu$
    silniczek krokowy gazu który odpowiedzialny jest za obroty biegu jałowego na gazie
    Bzd...ura. Za obroty biegu jałowego odpowiada silnik krokowy tyle że przepustnicy. Przy instal IIgen na parowniku masz by-pass który puszcza wystarczającą ilość gazu do tego aby zasilić silnik, chyba że ten by-pass został z niewiadomych przyczyn zakręcony. A na marginesie atuator przewodu gazowego nigdy się nie zamyka do końca.

    Cytat Napisał dudu$
    jeżeli lambda jest walnięta to nie będzie możliwość wyregulowania gazu
    Zgadza się.

    Cytat Napisał dudu$
    sygnał z silniczka krokowego instalacji gazowej przekazuje sygnał do emulatora sondy lambdy
    Raczej na odwrót

    Cytat Napisał dudu$
    emulatora sondy lambdy który jest tylko po to żeby nie pokazywały się błędy w komputerze auta podczas jazdy na gazie.
    Pełni również inne zadania.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    11
    Auto
    Palio Weekend
    Cytat Napisał dudu$
    jeżeli lambda jest walnięta to nie będzie możliwość wyregulowania gazu
    Jeżeli, jeżeli, weź miernik w łapki i sprawdź. Jestes pewien, że lambda jest uszkodzona? Najpierw doprowadź do ładu i skladu prace silnika na PB, a później działaj z gazem. Jak będziesz robił jedno i drugie na raz to nic z tego nie wyjdzie.
    Cytat Napisał dudu$
    Mam problem ze swoją sieną który zaczął się od tego że postanowiłem dzisiaj rano odłączyć i spowrotem podłączyć sondę lambdę oczywiście na wyłączonym silniku
    Czy przed odłączeniem lambdy było ok?Czy auto prawidłowo jeździło na benzynie, czy też muliło?
    "Teoria jest wtedy, gdy wszystko wiemy i nic nie działa, praktyka jest wtedy gdy wszystko działa a nikt nie wie dlaczego."

  13. #27
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    Problemy z autkiem zaczęły się jakieś 2 miesiące temu. Po kolei różne rzeczy - świece, przewody , silniczek krokowy itp. i nic to nie dało Teraz doszedłem do wymiany kolejnej rzeczy jaka jest sonda Lambda. jak to nie pomoże to tak jak koledzy piszą sprawdzę emulator lambdy. Z biegiem czasu myślałem że autko ma również problemy z jazdą na benzynie ale okazało się ze tylko mi się wydawało. Więc coś jest nie tak z instalacją gazowa .

    [size=2][ Dodano: 2010-07-01, 21:23 ][/size]
    Wymieniłem sondę lambę i wszystko wróciło do normy już się nie muli


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Fiat Siena problem
    Napisany przez robertccc na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 18-11-2012, 08:12
  2. [silnik] Siena 1,6 16v a to ciekawe
    Napisany przez sulima na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 21-05-2009, 15:57
  3. siena 1.6 szalejące obroty
    Napisany przez marekbar2 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-12-2008, 15:56
  4. Siena pytanie
    Napisany przez michas na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-11-2008, 12:42
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 12:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sonda lambda fiat siena 1.2

sonda lambda siena 1.2

sonda do fiata siena 1.2

lampa lambda siena 1.2

sie a 1.2 muli na gaziesonada lambda siena 1.2siena 1 2 lpgsonda lambda fiat 1.2 lpgjak podlaczyc sonde lambda fiat siena 1.2siena 1.2 sonda lambda gdzie jestlpg w fiat siena 1.2siena muli na gaziefiat sjena 1 3 muli jak wcisne gazczujnik temperatury siena 1.2siena mulimuli na gazie palio
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl