Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    egon, yacub, również z całym szacunkiem dla Was, nigdy nie mówiłem że się znam na LPG, a wręcz przeciwnie mówię: nie znam się ni w ząb i jestem zielony jak szczypiorek na wiosnę A że nie montowałem gazu w tym swoim samochodzie i w następnym też nie zamontuję....ot tak już mam że tankuję benzynkę, chociaż ostatnio pełny bak powoli zbliża się do ceny wartości mojego Palio, hehe <żarcik>

    Wracając do tematu, przyszła mi do głowy taka myśl: skoro nagar w przepustnicy i kolektorze dał znać dopiero po 14 latach, to po czyszczeniu - za następne 14 lat tego auta już nie będzie (a przynajmniej nie wierzę żeby ktoś trzymał mojego prawie 30-to letniego fiata kombi w cieplutkim garażu i go pucował co weekend...chyba bym się popłakał ze szczęścia ) ! A że nie mam ciepłego garażu żeby sobie pomodzić z separatorem odmy to chyba odłożę to na lato



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    prawda taka że pewnie tak bedzie że jak wzorowo wyczyscisz przepustnice krokowac itp itp to bedzie jeździc elegancko - a chciałem jeszcze sprostowac to co napisałem - w kolektorze dolotowym wytwarza sie bardzo duże podciśnienie które wysysa opary z silnika, a jak są duże obroty to i zarazem cząski oleju wiec jak sie wypniesz z dolotu to nie bedzie miało co wysysac tego "latającego oleju"
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    yacub, tak właśnie myślę. Poza tym dzięki za sprostowanie.

    Prawda jest taka że zakupiłem cały komplet (kolektor wraz z przepustnicą, silniczkiem krokowym i potencjometrem przepustnicy oraz czujnikiem temperatury w kolektorze) od autka o dużo mniejszym przebiegu (dużo ponad połowę niż u mnie), i w ostatni weekend to wszystko pięknie wyczyściłem tzw. ropownicą, także wszystko się pięknie świeci i czeka na montaż (no jeszcze tylko kolektor pójdzie do piaskowania bo ma szare naloty i może w czerwony kolor jak u danioxD - stąd może być kiepsko z fotorelacją co i jak (bo stary kolektor i przepustnica nadal śmigają w autku), ale postaram się porobić jakieś foty, choćby jutro

    A że nie posiadam kabelka, a przy wymianie przepustnicy będzie potrzebna kalibracja oraz adaptacja, to tę fazę pracy przy autku oddam dla mechanika, żeby było wszystko poustawiane tip-top
    Ostatnio edytowane przez jerry ; 22-02-2012 o 23:27

  5. #19
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    na czas wymiany odepnij aku - a potem podepnij sam sie dostosuje
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v
    Tak na szybko załączam fotki oczyszczonej przepustnicy i kolektora...w tym tygodniu malowanie kolektora i w przyszłym prawdopodobnie montaż

    IMG_1397.JPG IMG_1398.JPG IMG_1400.JPG IMG_1402.JPGIMG_1404.JPG IMG_1405.JPG IMG_1408.JPG IMG_1409.JPGIMG_1412.JPG IMG_1418.JPG IMG_1421.JPG IMG_1422.JPG

    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    na czas wymiany odepnij aku - a potem podepnij sam sie dostosuje
    Nie za zbytnio, bo trzeba ustawić pod kompem potencjometr do nowej przepustnicy oraz silnik krokowy w zależności od obrotów....a że nigdy nie próbowałem tego robić i podejrzewam że te opcje można tylko machnąć pod Examinerem, to raczej jednak oddam dla mechanika

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2010
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    315
    Auto
    Palio Weekend 1.6 16v


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Stukanie (głuche) w silniku 1.4 16V 95KM
    Napisany przez raaf na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 30-08-2011, 15:49
  2. Palio Weekend 1.6 16v na ciepłym silniku gubi wolne obroty.
    Napisany przez marcio1977 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-02-2011, 15:07
  3. 1.2 16V - opinie o tym silniku w Bravo
    Napisany przez miszko na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-03-2010, 16:28
  4. [Jak wykonać] Wymiana wkładu termostatu w silniku 1,6 16V
    Napisany przez waho. na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-09-2009, 11:32
  5. bravo 1.6 16v problemy na zimnym silniku, gorzej zapala
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 09-06-2009, 10:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.6 16 v odma

https:fiatklubpolska.plsiena-palio-443pytanie-o-odme-w-silniku-1-6-16v-14396

odma fiat 1.6 16v

odma fiat siena 1.6

odma w silniku

odma palio weekend jak ja czyscic

fiat siena czyszczenie odmy

odma fiat stilo

http:fiatklubpolska.plsiena-palio

jak wyglada odma i gdzie sie znajduje w renault clio 2 1.2 16v

odma palio 1.6

odma fiat brava 1.6

fiat bravo 1.6 odma

odma 1 6 siena

brava 1.6 odma

bravo 1.6 16 v odma

odma fiat bravo 1.6

odmy fiat bravo 1 6

odma fiat palio weekend

odma silnika fiat marea 1.6 16v

fiat siena 1.6 16v odma cenyodma brava 1.6odma w bravie 1.6

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl