Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2014
    Skąd
    Łódż
    Wiek
    51
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Palio 1.6
    Rocznik
    1999

    Unhappy Problem z zawieszeniem lewy przód

    Mam pewien problem a mianowicie od jakiegoś czasu strasznie mi stuka trzeszczy od strony kierowcy.Więc pojechałem do czarodzieja a on po oględzinach powiedział mi ze urwało się mocowanie od stabilizatora co łączy ta cała belkę i mi pokazał pod autem a tam fakt wszystko wyrwane. Więc moje pytanie co z tym zrobić bo autko zadbane czy to da się jakoś pospawać czy wstawić jakąś blachę i przykręcić? Jestem załamany roboty w bród już nie mówię o kasie za pracę.
    Proszę o radę



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    no to jest normalna napraw blacharska. Jedź do zakładu blacharsko mechanicznego najlepiej. Poza tym każ przeglądnąć całe podwozie bo skoro to się wyrwało to podłoga może byc juz w złym stanie.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2014
    Skąd
    Leszno (WZ)
    Wiek
    29
    Postów
    33
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    1999
    U mnie ten problem grozi od tygodnia, mi fachowiec wycenił przód podłogi na 500 zł Wszystko się da , a polak nowego golfa potrafi z pieciu egzemtlazy po kasacji zrobić
    Niebieska Puma

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2013
    Skąd
    LKS
    Postów
    51
    Auto
    1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał Zadra Zobacz post
    U mnie ten problem grozi od tygodnia, mi fachowiec wycenił przód podłogi na 500 zł Wszystko się da , a polak nowego golfa potrafi z pieciu egzemtlazy po kasacji zrobić
    Było tak:
    IMGP2064.JPG

    Jest tak:
    PP:
    20140821_192340.jpg
    LP:
    20140821_192325.jpg
    20140821_192333.jpg
    IMGP2076.JPG

    Tył:
    20140821_192111.jpg
    20140821_192118.jpg
    IMGP2072.JPG
    IMGP2074.JPG
    IMGP2075.JPG

    Za 500zł nawet nie zdecydowałbym się podchodzić do tej roboty. To jest mega pracochłonne i czasochłonne, a w dodatku trzeba to zrobić z głową żeby później dało się ustawić geometrię zawieszenia przedniego.

    Lepiej zezłomować autko.
    Tym bardziej, jeżeli wyrwało mocowanie poduszki staba. U mnie po prawej było już naprawdę solidnie zutylizowane, ale nadal trzymało się dość pewnie.
    Ostatnio edytowane przez azure ; 21-08-2014 o 23:02

  6. #5
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no to fakt jak za 500 zł taka robota to warto
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2013
    Skąd
    LKS
    Postów
    51
    Auto
    1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    no to fakt jak za 500 zł taka robota to warto
    yacub - to moja robota w Hience mojego Ojczulka, którą sam teraz tyram. Nie wyobrażam sobie, żebym za 500zł to zrobił. Nie ma szans, to jest pracy na 2 tygodnie jak ktoś chce dokładnie ogarnąć temat... a rozszerzyć robotę o wymianę progów to nawet dłużej zejdzie...

    Dodatkowo problemem jest to, że tniesz i nie widzisz końca... jak dotrzesz do zdrowej blachy to okazuje się, że dziury są duże i trzeba sporo dorabiać/doginac/dopasowywać.

    Miałem nie robić jej i 1. oddać na złom, 2. sprzedać jakiemuś naiwniakowi... ale 1. szkoda mi było, bo autko od nowości w Rodzinie i ostatnio sporo było porobione w nim, 2. nie miałbym sumienia sprzedawać samochodu w takim stanie.

    Poświęciłem tydzień urlopu + popołudnia i powoli jestem na prostej. Aktualnie czekam na nowe amorki na przód (w lewym przerdzewiał dolny kielich na tyle, że nie dało się odratować) i stawiam autko na koła. Wtedy zostanie do ogarnięcia okolica pasażera z przodu i progu.

    To co zostało zrobione na dzisiaj:
    1. wycięte poduszki pod podnośnik z tyłu, dopasowana blach i wspawana razem z poduszkami (odratowałem je).
    2. wycięte zniszczenia z przodu po obu stronach oraz mocowania tylnej poduszki wahacza, wszystko odtworzone
    3. wszystko zostało odmalowane farbą reaktywną, przykryte uszczelniaczem wurtha i pokryte nuxodolem.
    4. zregenerowałem końcówki drążka stabilizatora, bo były wyrobione i tłukły nawet na nowych gumach.

    Myślę, że jeszcze kilka dni prac i samochodzik znowu zacznie wiernie mnie wozić do roboty :-)

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2014
    Skąd
    Łódż
    Wiek
    51
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Palio 1.6
    Rocznik
    1999
    U mnie po długim tygodniu gościu zrobił podobnie fajnie wyszło tylko skasował ale za taka prace sam bym nie miał nerw do tego. Została tylko geometria


 

Podobne tematy

  1. Problem z zawieszeniem przód kierowcy
    Napisany przez Runo na forum Croma
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-04-2014, 23:45
  2. zaślepka reflektora przód lewy + zaślepka zderzaka tył
    Napisany przez mlynek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-09-2011, 10:49
  3. Problem z zawieszeniem ...
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-11-2010, 05:18
  4. [drzwi] Bok tapicerki lewy przód 3D
    Napisany przez Persziing1985 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-08-2010, 19:29
  5. Problem z głośnym zawieszeniem
    Napisany przez gizmo-79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-04-2009, 21:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl