Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 23
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2012
    Skąd
    Chojna
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Siena

    NOWY Akumulator - już zepsuty?

    Witam


    Jakiś miesiąc temu kupiłem nowiutki akumulator, pojedziłem na nim troche i ostatnimi czasy ponad tydzień nie odpalałem samochodu, stał on na parkingu przed blokiem. Gdy po tym czasie wsiadłem do niego, akumulator padł, nawet nie zakręcił, czy to dlatego, że nie był odpalany tydzień czasu? Ale nic, wziąłem kable i zapaliłem moje autko, przejechalem wczoraj nim jakieś 6km żeby się troche podładował, i wróciłem pod blok. Dzisiaj wsiadam spowrotem do auta, i ku mojemu zdiwieniu akumulator znowu rozładowany. Na akumulator mam oczywiście 2lata gwarancji.

    Co sądzicie o całej sytuacji?

    Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ja to bym na początek sprawdził auto, czy ładowanie prawidłowe, czy czasem na postoju nie "kradnie" cos prądu itp. potem, jesli wszystko okaze się OK to aku na gwarancje
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2012
    Skąd
    Chojna
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Siena
    Tylko, że jak kupowałęm akumulator, to on sprawdzał takie rzeczy mi się wydaje, podpinał się pod aku chyba "voltomierzem" mówił, że wszystko ok, i podbił gwarancję.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    a z ciekawości - masz alarm?

    jak masz to odłącz, odpal z kabli, pojeździj trochę i zostaw auto na noc...jak rano odpalisz to wiesz co zżera aku

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2012
    Skąd
    Chojna
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Siena
    Nie mam alarmu

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    podjedź do elektryka samochodowego, który sprawdzi Ci aku - nie woltomierzem, tylko takim specjalnym ustrojstwem...podepnie to pod aku i wszystko Ci o nim powie...ile to kosztuje - bywa, że za gratis takie coś robią

    lub

    podładuj i odłącz + na noc...jak nie odpali to oddawaj aku na gwarancji

  8. #7
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    sprawdzic stan ładowania moze regulator napiecia coś miesza moze cos zwiera no i oczywiscie sprawdzi upływy prądu na postoju

    a jakiej firmy aku ? jaka data produkcji ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał coke579 Zobacz post
    Co sądzicie o całej sytuacji?
    Sądzę, że coś podkrada Ci prąd w aucie.. Jak sam tego nie umiesz spr. to do elektryka. Najprościej spr. się to tak, że zamiast bezpieczników wpina się amperomierz i spr. ile dana gałąź pobiera na wyłączonym zapłonie.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Koledzy mają rację, tylko ile km zrobileś po zakupie? Jak kupowałem z 3-4 lata temu akumulator to nie był on do końca naładowany. Wiec 6 Km to trochę mało żeby go naładować.
    Jak masz możliwość to weź go do domu np. i porządnie naładuj i wtedy przeprowadzaj testy.
    Może być tak, że on nie "trzyma prądu".

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  11. #10
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no własnie aku prosto z fabryki jest naładowwany w 60-70 procentach aby utrzymac najlepsze parametry i przejedź z 50-60km po trasie ze stałą predkoscią obrotową silnika i wtedy ocen
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2008
    Skąd
    Gorzyce (śląskie)
    Postów
    9
    Auto
    Była Croma a jest Toyota Verso
    Poza tym, jeśli kupiłeś akumulator, który był zalany elektrolitem ponad pół roku temu, to również może on mieć słabsze parametry. Jeśli masz miernik - wystarczy taki za 20zł z praktikera czy obi - to zmierz sobie woltomierzem:
    ile masz przed rozruchem (powinno być ok 12,6) - jeśli poniżej 10V to zwarta cela - akumulator do wymiany
    w trakcie rozruchu (min. 10V) - jeśli mniej to aku rozładowany - można go podłączyć do prostownika i spróbować go reanimować
    i trakcie pracy silnika (14,1-14,4V) - jeśli mniej to wina alternatora

    Odepnij jedną klemę i zmierz amperomierzem, ile pobiera prądu. Jeśli powyżej 150mA to wina instalacji w samochodzie

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: NOWY Akumulator - już zepsuty?

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Sądzę, że coś podkrada Ci prąd w aucie.. Jak sam tego nie umiesz spr. to do elektryka. Najprościej spr. się to tak, że zamiast bezpieczników wpina się amperomierz i spr. ile dana gałąź pobiera na wyłączonym zapłonie.
    Zgadzam się. U mnie takie cyrki robiło radio.

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  14. #13
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no i kolega nie napisał jakiej firmy ten aku
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2012
    Skąd
    Polska
    Postów
    34
    Auto
    Punto I 1.1 55km
    Centralny zamek, gdy ma "zwarcie' też potrafi rozładować akumulator - sprawdzane w Kadecie

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2012
    Skąd
    Chojna
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Siena
    Doszedłem do wniosku, że radio "żre" prąd na postoju, po prostu gdy wcześniej gdy akumulator był rozładowany, podłączyłem i odpaliłem samochód przez kable, przejechałem ok. 6 km w celu podładowania aku i zostawiłem samochód na noc, to nastepnego dnia po 24h akumulator był rozładowany, więc następnym razem po ponownym podłączeniu kabli i przejechaniu 6km, zostawiłem auto na parkingu ale wyciągnąłem bezpiecznik od radia i po 24h akumulator jest ok, samochod pali i w ogóle wszystko gra, teraz rodzi się moje pytanie, co mam zrobić żeby radio nie "jadło" na postoju, nie pozbywając się go oczywiście, dodam, że mam tak ustawione, że radio mogę włączyć w ogóle bez wkładania kluczyka do stacyjki. Aha, i jeszcze jedna sprawa, o ile dobrze pamiętam, to ta sytuacja też zdarzyła mi się po zakupie auta, przy starym radyjku Panasonic, obecnie mam Mante, także nie musi to być wina samego radia...

    Co proponujecie?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nowy akumulator + wzmacniacz (Audio).
    Napisany przez Taxus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 29-11-2012, 16:13
  2. Prośba, zepsuty przełącznik zespolony
    Napisany przez tonipele na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-05-2012, 10:54
  3. Nowy akumulator
    Napisany przez 5891michal na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 18-04-2012, 15:58
  4. Zepsuty czujnik poziomu paliwa?
    Napisany przez pawels89 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-11-2011, 20:14
  5. nowy akumulator jaki kupcic?
    Napisany przez Czajna na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-09-2011, 17:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zepsuty akumulator

zepsuty fiat

ile kosztuje nowy akumulator do sieny

akumulator ma 10v rozladowany akumulator lybra akumulator do fiata ile kosztujeakumulator ma 10voltzepsuty akumulator rozladowaczepsuty akumulator wymianamanta radio samochodowe pali bezpieczniki w samochodzie czy akumulator jest na gwarancji fiat bravoakumulator zepsuty po miesicuakumulator przy rozruchu ma 10vbezpiecznik od radia fiat sienaakumulator zepsuta celanowy akumulator zepsutybezpieczniki w samochodzie fiat sienaakumulator ponizej 10v na gwarancjizepsuty nowy akumulator

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl