Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001

    Niewchodzi na obroty na LPG Palio 1.2 8v

    Witam mam problem z moim fiacikiem, na LPG przy ruszaniu na 1 i 2 biegu wchodzi na obroty i kreci się dość wysoko (nie mam obrotka wiec do końca nie kręcę) przy czym jest ospały ale na 3,4,5, nie wchodzi na obroty powyżej ok 2,5K dusi się jak by chciał ale nie umiał wręcz zwalnia czasem ale po redukcji z 4 na 3 kreci się wyżej, na biegu jałowym pracuje równo na lpg jak na benzynie. Na PB silnik tez jest delikatnie słabszy aczkolwiek przyspiesza w pełnym zakresie obrotów nie świeci się marchewa ani żadna inna kontrolka podczas problemu. Instalacja 2 gen Tartarini TEC 99, wymieniłem: Kable WN, świece, filtr gazu, przepustnica czyszczona,filtr paliwa, ukł. wydechowy ma 5 tys od plecionki do końca, zamiast katalizatora strumienica aczkolwiek nie przeszkadzało to w normalnej jeździe wcześniej, spuszczałem troche wody z parownika, wyjeździłem gaz bo myślałem ze jakiś kiepski i zatankowałem gdzie indziej ale bez zmian, nie wiem kiedy był parownik wymieniany bo wóz nabyłem 2lata temu, przebieg 205 kkm prawie od nowości z LPG, auto nie kopci nie śmierdzi gazem, nie ubywa płynu chłodniczego, robiona auto adaptacja.Prosił bym o jakieś rady zastanawiałem się jeszcze nad cewkami albo sonda ale budżet bardzo napięty



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    właśnie zmierzyłem rezystancje cewek nr 1 0,15 - 7,17 nr 2 0,14 - 7,07 w temp ok 15 -17 stopni rezystancja uzwojenia pierwotnego wydaje mi sie stanowczo zaniska powinna być min 0,495 om wg odnalezionych wartości czy może być to przyczyna problemów mojego Paliowozu ?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    dziś zaobserwowałem nowy objaw na który wcześniej nie zwracałem uwagi ze względu na krótkie trasy i to ze często osobiście nim nie jeżdrze spalanie paliwa z 8-9 skoczyło do 13-14. wygląda to na sonde więc bez kompa chyba sie nie obejdzie. Nikt nie ma pomysłu ??

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    93
    Auto
    Palio Weekend 1.2 HL
    Rocznik
    08.1999
    ja mam coś podobnego ,tylko że spalanie OK i jak jest zimny to nie równo chodzi bez względu czy jest wilgoć czy nie.Wcześniej zamiast muła szarpał ,była zwiększona przerwa na świecach i teraz przy przyspieszaniu reaguje ale b.wolno.U mnie była wymiania UPG i po tym to wystąpiło.Miałem podmieniane cewki i regulację zaworów.Kable i świece nowe.Jak coś nowego ustalę to dam znać

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    Ja jeszcze obstawiam przeskok rozrządu, sonde, lub rozjechane mapy wtrysku UPG raczej odpada bo płynu nie ubywa chmurki nie robi a olej na dniach wymieniany i nic niepokojącego nie zauważyłem nawet filtr rozebrałem i opiłków brak. Czytałem że w tym motorze cuda potrafią sie dziać :-)

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał kami444 Zobacz post
    w tym motorze cuda potrafią sie dziać :-)
    co Ty nie powiesz ja swojego mam z dnia na dzień coraz bardziej dość...a mam podobne objawy jak u Ciebie, z tym, że na benzynie nie ma siły nawet na wolne obroty, a po dodaniu gazu żeby nie zgasł się dusi i i tak zgaśnie :/


    szczęście w nieszczęściu - nie muszę go oglądać póki co do przyszłego piątku, bo nie ma mnie w domu

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    Witam ponownie, moje wozidło pojechało do innego szamana... wymienił (cytuje szamana) " czujnik temperatury wody wysyłający impulsy do komputera". efekty: autko odzyskało ok 75% sprawności, nie muli tak bardzo jak wcześniej ale jednak to jeszcze nie to co było, wskazania na wskaźniku temp dużo wyższe niż wcześniej przy 1/2 skali załączał się wentylator teraz ok 3/4 i 3ma się połowy, poprawa objęła tez LPG wiec problem nie tkwi w instalacji bądź w małym stopniu, dziś przeczyściłem (niestety bez wyjmowania tylko szmatka nasączoną benzyna) czujnik położenia wału bo gdzieś przeczytałem ze może wariować,był usyfiony mocno, ku mojemu zdziwieniu kolejne 10% sprawności przybyło moje pytanie czy można by go wyjąć i bezpośrednio potraktować benzyna ekstrakcyjna czy czymś podobnym czy może się zepsuć totalnie??. byłem w 3 miejscach i nikt nie miał albo wtyczki albo oprogramowania żeby się podpiąć :/

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Czujnik wału jest zalany plastikiem więc możesz go sobie maczać w benzynie ale nie sądzę żeby to coś pomogło. Co do diagnostyki Twojego autka proponuje zassać z neta program Fiat IAW SCAN, czy jakoś tak, kupić kabel VAG KKL + przejciówka 3pin i sam ogarniesz co autku dolega.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    Dzięki za info a jeszcze jak byście mi powiedzieli, czy to ze koło z zębami jest pordzewiałe i zaśniedziałe jak by z soli po zimie ma dla tego czujnika znaczenie czy poprostu jest na tyle sprytny ze widzi zęby albo nie ?? i jaka powinna być poprawna odległość między czujnikiem a kołem??

  11. #10
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    To jest czujnik indukcyjny wiec sól mu nie przeszkadza raczej. Odleglość-nie wiem dokładnie ale dosyć blisko. Może w książce Zębowicza będzie.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    Ok dzieki poszukam cos jak bede miec wiecej czasu w weekend

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    Witam ponownie :-), dotarłem po przymusowym urlopie do gazownika i po podłączeniu się do kompa niby wszystko ok skład mieszanki, krokowiec, sonda działa ale..., przy "gazowaniu" na PB na postoju działa ok na LPG tez, ale podczas jazdy próbnej wyszło ze sonda się zacina tzn przy gwałtownym dodaniu gazu obiera max bogata mieszankę i nie schodzi do momentu wyłączenia zapłonu, koszt naprawy sonda BOSCH + wymiana 310 zł, i tu moje pytanie czy ma sens pakowanie się w zamiennik np NTK/NGK ok 120 zł (co oczywiście gaziarze odradzali bo po 30kkm się niby wypalają) czy brać ta Boscha jeśli samochód nawet 10kkm rocznie nie robi ?? LPG ma przypadkiem

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał kami444 Zobacz post
    wyszło ze sonda się zacina tzn przy gwałtownym dodaniu gazu obiera max bogata mieszankę i nie schodzi do momentu wyłączenia zapłonu
    Na moje żadnej pewności że to lambda nie ma.. Wg. mnie po prostu silnik go zalewa i dostaje bogatą mieszankę stąd lambda też to rejestruje..
    W zamienniki się nie baw - chodzą źle od samego początku i palą się nawet po pół roku. Sam miałem więc odradzam..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    Hmm więc czy prawdopodobnym może być ze mapa wtrysku się "rozjechała" i dla tego takie dziwactwa się dzieją ??, powiedzieli ze czujniki nie pokazują błędów i parametry są w normie, temp zasysanego powietrza,cieczy,kąt wyp. zapłonu, czas wtrysku itd... albo oni je źle interpretują... bo wydruku mi nie dali żadnego...

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 czerwiec 2013
    Skąd
    Radzionkow
    Postów
    11
    Auto
    Palio 1.2 8v
    Rocznik
    2001
    Właśnie wróciłem z wizyty u szamana, podmienił mi sondę na DENSO bo takiej akurat używają do ewentualnych testów, efekty: po odpaleniu odrazu wyczuwalna poprawa na wolnych obrotach silnik nie trzęsie nerwowo tylko spokojnie gładko pracuje, podczas jazdy testowej : nie muli, wchodzi na obroty, nie kopci, i jest żwawy, na LPG: ujechałem z 4 km i się skończył gaz :>, ale poprawa tez znaczna, szaman się zdziwił bo niby sonda albo działa albo nie,i komp powinien coś odnotować a moja "działała",mam nadzieje ze zakup nowej nie chińskiej rozwiąże moje problemy, ale to się okaże


 

Podobne tematy

  1. Nierówne obroty Palio Weekend 1.6 16V
    Napisany przez mayjor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post: 27-10-2012, 12:52
  2. Palio 1,4 V8 98 wyskie obroty
    Napisany przez muryn1313 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 29-01-2011, 14:51
  3. Problem Palio wekkend 1.2 EL 2000rok OBROTY
    Napisany przez scooteros na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 30-08-2010, 14:20
  4. [silnik] Wysokie obroty silnika w Palio 1,4
    Napisany przez Artur Waszak na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-04-2010, 19:28
  5. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 21:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat palio weekend nie wchodzi na obroty

fiat siena 1.2 nie wchodzi na obroty

lpg nie wchodzi na obroty

problem z lpg

fiat siena nie wchodzi na obroty

siena 1.2 nie wchodzi na obroty

szczelina w swiecy fiat siena 1.2 2000 rok

fiat palio nie wchodzi na obroty

problem z lpg nie wchodzi na obroty

Auto nie wchodzi na wysokie obroty

silnik nie wchodzi na wysokie obroty na gazie

fiat palio 1.2 nie chce przyspieszac na gazie

auto na lpg nie wchodzi na obroty

fiat palio 1.2 nie wchodzi na obroty

nie wchodzi na obroty na gazie

problemy z lpg palio

fiat palio nie wchodzi na obroty przyczyna

palio weekend nie wchodzi na obroty

fiat siena rezystancja cewki ile

nie wchodzi na obroty na benzynie

fiat 1.2 wolno wchodzi na obroty

rezystencja czujnika temperatury palio

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl