Czy ktoś miał taką sytuacje, że drążek z 1-2 wraca do pozycji neutralnej, a z 5 nie? U mnie tak się stało i nie wiem co tam jest odpowiedzialne za powrót drążka do pozycji N. Jak to wygląda i czy da się to w prosty sposób naprawić?
Czy ktoś miał taką sytuacje, że drążek z 1-2 wraca do pozycji neutralnej, a z 5 nie? U mnie tak się stało i nie wiem co tam jest odpowiedzialne za powrót drążka do pozycji N. Jak to wygląda i czy da się to w prosty sposób naprawić?
Pytanie czy wbijasz do konca.
Winny może sam drążek i jego mechanizm
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ale co wbijam do końca?
Chodzi o to że jak przyciągnę drążek do siebie (biegi 1-2) to drążek wraca do N, a jak odpycham (bieg 5) to nie wraca tylko zostaje odepchnięty - ogólnie drążek nie lata luźno tylko nie wraca do N gdy odepchnę go od siebie.
Może cięgna gdzieś są zatarte.. A czuć opór lewo prawo czy góra dół?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Nie raczej nie, biegi wchodzą normalnie. A co pozycjonuje drążek w N? Bo mam nadzieje, że się rozumiemy o co mi chodzi, jak pociągnę drążek do siebie i puszcze to odskakuje na N, a jak odepchnę to nie wróci i muszę ręcznie pociągnąć go do siebie - uciążliwe jak zbijam z 5tki.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Teraz rozumiem o co chodzi
Zdejmij mieszek i zobacz w mechanizm.
Jeśli od góry będzie dobrze, to w kanał i od dołu cały mechanizm z linkami sprawdź.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Z mojego wlasnego odczucia..to raczej z pod mieszka nic nie zobaczy. Ostatnio zdejmowalem mieszek w sienie..i jest tam cos co wyglada jak mechanizm z plastiku. ze smarem.. Owa czesc. czyt. drazek jest wsadzony na tzw. Jablko. jesli tak to mozna nazwac..
Samochód Marzeń Kup i Zrób - BMW E30 / se02e01 - YouTube Tu masz troche o lewarku zmiany biegow..nie jest to fiat..moze nawet troche nie podchodzi pod dany temat..Ale moze cos cie w tym filmie nakieruje.
Jesli sie nie otworzy jak trzeba..to jakby co od 25 minuty
Miałem podobnie, biegi wchodziły dobrze, a lewarek latał.Za jakiś czas z piątką będziesz miał tak samo.Wyłamał Ci się pewnie taki "plasticzek" na lewarku.
Ja kupiłem korpus dzwigni zmiany biegów orginał MM
Układ napędowy / Zestawy naprawcze / KORPUS DZWIGNI ZMIANY BIEGÓW PALIO SIENA wycięcie - F.H.U. ALDAR - sklep motoryzacyjny, części samochodowe, części zamienne.
i zestaw naprawczy.Dogadałem się u tego przedawcy, że za zestaw nie naliczy mi marży,jak kupie orginalny korpus. Polecam sklep.Będziesz do tego potrzebował Kanału, ponieważ "od góry" nic nie zrobisz.
U mnie biegi ładnie wchodzą, no może czasem jest problem zrzucić z 5 na 4 ... Ale faktycznie drążek ma luzy i trochę się trzęsie. Wymiana tego korpusu z linku wyżej załatwi sprawę?
Musisz się zaopatrzyć przede wszystkim w zestaw naprawczy
Układ napędowy / Zestawy naprawcze / ZESTAW NAPRAWCZY DŹWIGNI BIEGÓW SIENA PALIO - F.H.U. ALDAR - sklep motoryzacyjny, części samochodowe, części zamienne.
Ja kupowałem do tego zestawu dodatkowo oryginalny korpus, ponieważ ten co jest w tym zestawie ma plastikowe łożyska i szybko się zużywają, ponadto nie ma wycięcia na wsteczny (trzeba użyć brzeszczota ).
Widzisz, starałem się 2 razy wyjaśnić dość dokładnie o co chodzi ale nadal nie wszyscy czytają ze zrozumieniem. Lewarek NIE GONI, NIE LATA LUŹNO, nie wraca swobodnie z pozycji "odpchnięcia" czyli z 5 i wstecznego w pozycję N. Dzisiaj trochę nim poruszałem od siebie i do środka i zauważyłem, że jak odepchnę to wraca ale baaaaardzo powoli, czyli tak jakby jednak te cięgna z dołu, jakkolwiek wyglądają bo nie widziałem, mogą nie chodzić swobodnie i dlatego wraca tak ospale.
Spróbuj psiknąć tam jakimś smarem penetrującym, wydaje mi się, ze to wina cięgien/linek jak pisałem wyżej. Po zimie mógł się tam syf dostać i teraz takie cyrki.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Powiem Wam że jak było deszczowo i mokro to się naprawiło, teraz jak jest sucho i ciepło znowu nie wraca, paranoja Normalnie, któregoś ranka wsiadam i chodzi idealnie jak nowy, teraz znowu fochy. Siknięcie penetratorami od góry na skrzyni czy pod mieszkiem nic nie daje, to musi być gdzieś na linkach ale one są chyba nad wydechem?
PS
Wymieniłem wreszcie dziś olej w skrzyni wg książki ZC80S - miałem dwa opakowania litrowe i została kapka może 50 ml. Przejechać tak ze 100 km i spróbować dolać?