Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2008
    Skąd
    górzno
    Postów
    2
    Auto
    fiat sedici

    Wymiana dpf-problemy

    Witam
    Wymieniłem dpf na nowy stary zapchał sie po 150 tyś próby wymuszonego wypalania z komputera pomagały na krótki okres, kupiłem po regeneracji starczył na 60 tyś znowu wypalanie z komputera i troche spokój,kupiłem nowy na allegro zamontowałem wpisałem do komputera nowy dpf i po kilku dniach zapala się kontrolka silnika i wyskakuje błąd P2002 (diesel particulate filter efficiency below threshold bank 1) niby znowu coś z dpf ale już nie mam pomysłu,może ktoś coś pomoże?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    58
    Postów
    2,190
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Czujnik różnicy ciśnień.Trzeba sprawdzić parametry .

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2018
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    23
    Postów
    1
    Auto
    Sedici 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Czy po wymianie Dpfa trzeba coś kasować w komputerze, czy cała operacja sprowadza się tylko do wymiany puszki?

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    973
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2006
    Tak, trzeba w komputerze przeprowadzić procedurę wymiany DPF.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2019
    Skąd
    rzeszów
    Postów
    7
    Auto
    Fiat sedici 1.9 multijet
    Rocznik
    2006
    A ja chciałbym się dowiedzieć o problemie częstego włączania się wypalania filtra dpf w moim potrafi się wypalać co 40 kilometrów proszę o pomoc

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    58
    Postów
    2,190
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Przypuszczam że już jest do wymiany

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2019
    Skąd
    rzeszów
    Postów
    7
    Auto
    Fiat sedici 1.9 multijet
    Rocznik
    2006
    Witam wymieniłem filtr na nowy oraz czujnik ciśnień ale teraz mam błąd wysokiego ciśnienia w dpf i tryb awaryjny poziom zapełnienia ok 50% a ciśnienia podczas jazdy wzrasta nawet do 600 mbar proszę o pomoc bo już nawet wtryski były zregenerowane i teraz były sprawdzane na gwarancji czy nie leja i są sprawne

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Dodam że egr wyłączony i zaslepiony

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    58
    Postów
    2,190
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    W sterowniku parametry wyzerowane ?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2019
    Skąd
    rzeszów
    Postów
    7
    Auto
    Fiat sedici 1.9 multijet
    Rocznik
    2006
    Tak kolego i po 60 km błąd czujnika ciśnień i tryb awaryjny

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Dodam że tylko skanuje błąd i jak tylko osiągnie temperaturę dalej wchodzi w tryb awaryjny i każe wymienić bądź zregenerować dpf

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    973
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2006
    A procedura wymiany DPF'a w sterowniku była wykonana po założeniu nowego?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2019
    Skąd
    rzeszów
    Postów
    7
    Auto
    Fiat sedici 1.9 multijet
    Rocznik
    2006
    tak kolego ale ten problem juz rozwiazany okazalo sie ze trzeba bylo autem dojezdzic do wypalania ktore auto samo wlaczylo i wszystko wrocilo do normy ale pozostal problem z telepaniem calym autem podczas przyspieszania polosie wymienione nawet byl teraz u magikow od tuningu i nowa mapa silnika i dalej to samo kopci i telepie
    TERAZ PYTANIE CISNIENIE W CYLINDRACH 3 maja po 30 bar jeden ma 25 czy tomoze byc przyczyna ????


 

Podobne tematy

  1. Fiat 500 - wymiana radia na UConnect 5" - 2 problemy "po"
    Napisany przez Pachuligan na forum 500
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-10-2017, 19:22
  2. Wymiana tarcz hamulcowych i problemy z tym związane
    Napisany przez macak na forum Croma
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 18-07-2016, 10:00
  3. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 02-12-2015, 18:27
  4. Wymiana deski z wersji 1.2 i problemy z kontrolkami
    Napisany przez polaczek93 na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-09-2015, 23:15
  5. Wymiana upg - problemy.
    Napisany przez puziom na forum Punto II
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 08-05-2012, 23:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl