Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 sierpień 2014
    Skąd
    WLKP
    Postów
    49
    Auto
    Sedici 1.6 4x4
    Rocznik
    2008

    Redukcja na jedynkę

    Witam, chciałbym zebrać opinie, jak u Was pracują skrzynie w benzynie[emoji6](107 KM, 4x4). Niestety moja nie chodzi tak płynnie jak moja polszczyzna i podczas dohamowania i próby redukcji na 1-szy bieg muszę zatrzymać auto aby to uczynić. Jak się toczę 1-5 km/h na godzinę to muszę startować z 2-ki na pół sprzęgle. Nie chcę ciągnąć na chama drążka zmiany biegów. Pomijam fakt że na postoju nie idzie czasem wbić 1 albo R -ki ale wtedy wrzucam 3 i coś tam się odblokuje.

    Planuję zmienić olej i nasmarować drążek pod mieszkiem.

    Pytam bo być może "ten typ tak ma"
    Pozdrawiam

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    28
    Postów
    24
    Auto
    Bravo I 1.6 16v
    Rocznik
    1999
    częsty objaw. skoro planujesz wymianę oleju proponowałbym jeszcze wymianę synchronizatorów 1 i R
    https://superparts.pl/


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 sierpień 2014
    Skąd
    WLKP
    Postów
    49
    Auto
    Sedici 1.6 4x4
    Rocznik
    2008
    Wymienię olej bo to będzie koszt lekko ponad 100 złociszy, zobaczę co się stanie. W sychronizator mogę się pobawić jak padnie sprzęgło i skrzynia będzie na wierzchu. Koszt 40 Euro, ale robocizna...
    Smarowanie pod mieszkiem nie pomogło.
    Szukając rad w internecie można się natknąć na opinie że 1-szy bieg jest niezsynchronizowany, a to nieprawda. Natomiast nie ma synchronizacji na wstecznym.

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 sierpień 2014
    Skąd
    WLKP
    Postów
    49
    Auto
    Sedici 1.6 4x4
    Rocznik
    2008
    Problem raczej rozwiązany, mogę wrzucać 1-kę przy 15km/h. Sama wymiana oleju nic nie dała ale polecam zmieniać, ciemna zupa i jeżyk z opiłków na korku spustowym. Pomogło powolne zrzucanie z jedynki na zasprzęglonej skrzyni. W wyniku tego synchronizator odkleił się od koła zębatego.

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. redukcja w cinque
    Napisany przez Bleeding69 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-09-2014, 17:49
  2. redukcja biegu z 3 na 2-
    Napisany przez chochlandia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-06-2009, 06:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl