Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    wielkopolska
    Wiek
    46
    Postów
    7
    Auto
    Scudo II 120 MultiJet
    Rocznik
    2007

    SCUDO 2007 120 MultiJet "zimowy" problem

    Witam, mam problem z odpaleniem mojego scudo... caly rok pali z dotkniecia, ale jesli tylko temperatura zejdzie ponizej -5 auto nie odpala nawet przy wielokrotnym grzaniu swiec. swiece wymienione i instalacja przy nich sprawdzona... grzeja wszystkie. ktos ma jakis pomysl?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Podlaczyles pod komputer, sprawdzałeś czy są jakieś błędy, jakie parametry wskazują czujniki, choćby temp?
    Paliwo dochodzi nie zamarza w filtrze?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    wielkopolska
    Wiek
    46
    Postów
    7
    Auto
    Scudo II 120 MultiJet
    Rocznik
    2007
    Zadnych błędów, parametry prawidłowe, paliwo ladne plynne w zimie zazwyczaj uszlachetnione wiec ciezko o zamarzanie zimowego paliwa przy -5 czy -7 stopniach. po dluzszym kreceniu zazwyczaj juz na przewodach z drugiego auta silnik odpala, przy czym zadnych niepokojacych objawow... zadnego dymienia pracuje rowno. po kilkunastu sekundach pracy i pozniej w ciagu dnia odpala bez problemu. objawy wystepuja tylko po dluzszym postoju, nocnym np.

  5. #4
    volvgangster
    Guest
    Cytat Napisał Nikolas2010 Zobacz post
    Zadnych błędów, parametry prawidłowe, paliwo ladne plynne w zimie zazwyczaj uszlachetnione wiec ciezko o zamarzanie zimowego paliwa przy -5 czy -7 stopniach. po dluzszym kreceniu zazwyczaj juz na przewodach z drugiego auta silnik odpala, przy czym zadnych niepokojacych objawow... zadnego dymienia pracuje rowno. po kilkunastu sekundach pracy i pozniej w ciagu dnia odpala bez problemu. objawy wystepuja tylko po dluzszym postoju, nocnym np.
    Posprawdzać świece czy grzeją i być może paliwo się cofa w przewodach


 

Podobne tematy

  1. GP 2006 - 1.4 8V - "check engine" - problem z lambdami?
    Napisany przez matijaw na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-09-2013, 12:27
  2. Brava 1.2 - Problem ze "świergotaniem" w samochodzie + twarde zawieszenie?
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-07-2013, 18:02
  3. Problem z "3" w 1,6 Multijet
    Napisany przez Abramsik na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-04-2013, 22:34
  4. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 16:14
  5. [silnik] CC900 pali się "marchewa" problem z wtrys
    Napisany przez Banas921 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2011, 21:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl