Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 14 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 204
Like Tree8lubi to!

Temat: Uconnect Live Tipo HB/SW  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Tychy
    Postów
    26
    Auto
    Tipo 1.4 t-jet
    Rocznik
    2017
    Dzieki za informacje. Mam nadzieję że wszystko będzie działać tak jak należy. Pakiet był dość kosztowny nawigacja będzie mi bardzo potrzebna a jeżeli miały by być jakiekolwiek problemy z aktualizacją map itp to pieniądze wyrzucone w błoto. Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Gummersbach DE
    Wiek
    39
    Postów
    59
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge "Lusso"
    Rocznik
    2017
    Tom Tom w Tipo jest super a szczególnie w wersji online. Korki, utrudnienia, budowy, fotoradary, wypadki wszystko pokazane i doliczone do czasu podróży. Jestem bardzo zadowolony. Aktualizacja zdobiona wczoraj, fakt godzinę trzeba siedzieć w aucie, ale mapa świeżutka i bez dodatkowych kosztów. Fiat odrobił zadanie.
    rafal.benitez lubi to.
    Był: Fiat Tipo 1.4 i.e
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
    VW T4 Multivan 2.5 TDI
    Jest: Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge "Lusso"

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Tychy
    Postów
    26
    Auto
    Tipo 1.4 t-jet
    Rocznik
    2017
    Czyli Panowie nie mam się co martwić o działanie nawigacji w nowym tipo? Widocznie fiat w końcu zadziałał w tej sprawie i usprawnił system. Chociaż po przeczytaniu kilku wpisów z końca roku 2016 i początku 2017 gdzie klienci dostawali auto z nawigacją której fizycznie nie dało się uruchomić zacząłem mieć wątpliwości czy brać ten model samochodu. Jeżeli ktoś jeszcze nabył nowego tipo hatchback z nav w okolicach maja czerwca prosiłbym o potwierdzenie działania nawigacji będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    4
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2017

    Thumbs up

    Cytat Napisał Arkadio Zobacz post
    Czyli Panowie nie mam się co martwić o działanie nawigacji w nowym tipo? Widocznie fiat w końcu zadziałał w tej sprawie i usprawnił system. Chociaż po przeczytaniu kilku wpisów z końca roku 2016 i początku 2017 gdzie klienci dostawali auto z nawigacją której fizycznie nie dało się uruchomić zacząłem mieć wątpliwości czy brać ten model samochodu. Jeżeli ktoś jeszcze nabył nowego tipo hatchback z nav w okolicach maja czerwca prosiłbym o potwierdzenie działania nawigacji będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
    Od siebie dodam tyle, że zależy jaką wersję wziąłeś. Znajomy ma 5'', ta wersja jest wspierana oficjalnie przez Tom Tom-a i z tego co wiem są aktualizacje do map. Ja w piątek odebrałem TIPO HW z nawigacja 7''. Usługi Uconnect live działają fajnie, fotoradary mi pokazało tam gdzie byly, jednak jest jeden duży minus. Mapy mam z maja 2016, w niektórych miejscach nawigacja się gubi i myśli że jestem w polu. Przy próbie aktualizacji poprzez maps.mopar informacja że moje mapy są najnowsze i nie ma żadnych aktualizacji. Innymi słowy - wcale nie byłbym taki spokojny. No chyba że ktoś mi podpowie jak zaktualizować mapy jeśli maps.mopar mówi że nie ma dla mnie aktualizacji? Roczne mapy, gdzie zgodnie z informacjami na stronie zapewniane są mapy 1 raz na 3 miesiące, to trochę coś nie gra...

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał lisek2000 Zobacz post
    Od siebie dodam tyle, że zależy jaką wersję wziąłeś. Znajomy ma 5'', ta wersja jest wspierana oficjalnie przez Tom Tom-a i z tego co wiem są aktualizacje do map. Ja w piątek odebrałem TIPO HW z nawigacja 7''. Usługi Uconnect live działają fajnie, fotoradary mi pokazało tam gdzie byly, jednak jest jeden duży minus. Mapy mam z maja 2016, w niektórych miejscach nawigacja się gubi i myśli że jestem w polu. Przy próbie aktualizacji poprzez maps.mopar informacja że moje mapy są najnowsze i nie ma żadnych aktualizacji. Innymi słowy - wcale nie byłbym taki spokojny. No chyba że ktoś mi podpowie jak zaktualizować mapy jeśli maps.mopar mówi że nie ma dla mnie aktualizacji? Roczne mapy, gdzie zgodnie z informacjami na stronie zapewniane są mapy 1 raz na 3 miesiące, to trochę coś nie gra...
    Lucas_kamienna ma tez 7" i kilka postów wyżej napisał ze ma zrobiona aktualizacje do najnowszej wersji mapy i wszystko śmiga. Ja jeszcze nie mam tipka Wiec bezpośrednio nie mogę pomóc ale z postów innych użytkowników wynika że normalnie aktualizacja działa i trwa ponad 1h. Sprawdź dział z nawigacjami i aktualizacje. Pozdrawiam.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    4
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rafal.benitez Zobacz post
    Lucas_kamienna ma tez 7" i kilka postów wyżej napisał ze ma zrobiona aktualizacje do najnowszej wersji mapy i wszystko śmiga. Ja jeszcze nie mam tipka Wiec bezpośrednio nie mogę pomóc ale z postów innych użytkowników wynika że normalnie aktualizacja działa i trwa ponad 1h. Sprawdź dział z nawigacjami i aktualizacje. Pozdrawiam.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Dzięki za podpowiedź

    Zacząłem przeglądać dział odnośnie nawigacji i zanim pierwsza strona się załadowała to jeszcze raz sprawdziłem maps.mopar (swoją drogą sprawdzałem codziennie od kiedy odebrałem auto). Ku mojemu zaskoczeniu od dzisiaj mogę pobrać aktualizację:

    Latest version: 986
    Release date: 2017-03-08

    Może nie jest to najnowsza, bo według tom-tom najnowszą wersją jest 990, ale w porównaniu do wersji 971 którą miałem (05.2016) nie jest źle

    Tak więc problem z nawigacjami chyba rzeczywiście rozwiązali i nie ma się czego obawiać
    rafal.benitez lubi to.

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    34
    Postów
    23
    Auto
    Tipo HB Tjet
    Rocznik
    2017
    Cześć Wam

    Od Piątku jestem szczęśliwym posiadaczem TIPO HB w wesrji lounge. Niestety bez nawigacji. Jednakże chciałbym skorzystać z Uconnect i przeglądać te wszystkie wykresy, statystyki z jazdy itp itd.
    Telefon mam sparowany z samochodem, aczkolwiek aplikacja wywala mi błąd, że mój samochód nie jest obsługiwany...
    No i teraz mam problem - nie znalazłem nigdzie na forum potwierdzenia, czy Uconnect działa tylko i wyłącznie z Tipo z nawigacją, czy też działa na pozostałych wersjach też ?

    Pomóżcieee

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Gummersbach DE
    Wiek
    39
    Postów
    59
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge "Lusso"
    Rocznik
    2017
    Telefon sparujesz z radiem 7" bo masz zestaw głośnomówiący. Jeśli nie łączy się z aplikacją są dwa wyjścia. Albo nie masz Uconnect Live, albo nie jesteś zalogowany w aplikacji. Tak podejrzewam, ale nie jestem pewien na 100%.
    Był: Fiat Tipo 1.4 i.e
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
    VW T4 Multivan 2.5 TDI
    Jest: Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge "Lusso"

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Waw
    Postów
    19
    Auto
    tip
    Rocznik
    2017
    Trolek.. jeśli nie masz radia z nawigacja to nie masz usług Uconnect live Mam to samo... niestety Fiat i jego Biuro Obsługi Klienta jak i dealerzy robią ludzi w "konia" mówiąc że opcja RSW działa w każdej wersji i jest bezpłatna. Ja swoją sprawę eskaluje już w Turynie... Bo Zarząd Fiata Polsce nic sobie nie robi z wprowadzania klientów w błąd :/
    krowka1978 lubi to.

  11. #40
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,506
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał qbator Zobacz post
    Trolek.. jeśli nie masz radia z nawigacja to nie masz usług Uconnect live Mam to samo... niestety Fiat i jego Biuro Obsługi Klienta jak i dealerzy robią ludzi w "konia" mówiąc że opcja RSW działa w każdej wersji i jest bezpłatna. Ja swoją sprawę eskaluje już w Turynie... Bo Zarząd Fiata Polsce nic sobie nie robi z wprowadzania klientów w błąd :/
    Wiesz co Ci da "eskalacja" w Turynie? Brzydko nie będę pisał. Dziś sprawę Uconnect 6,5" zgłaszam do UOKiK.

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2017
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał lukas_kamienna Zobacz post
    Telefon sparujesz z radiem 7" bo masz zestaw głośnomówiący. Jeśli nie łączy się z aplikacją są dwa wyjścia. Albo nie masz Uconnect Live, albo nie jesteś zalogowany w aplikacji. Tak podejrzewam, ale nie jestem pewien na 100%.
    Qbator, a czy na zamówieniu miałeś wybrane w opcjach usługi Uconnect LIVE za 0PLN (pakiet RSW)? Poprzednio na forum pisano, że jeżeli nie było tej opcji wybranej to usługa nie działała - powiedzmy, że tutaj nie ma się za bardzo czego czepiać. Jeżeli miałeś tę opcję wybraną, a mimo to nie działa, to jest najłagodniej pisząc wprowadzanie w błąd klienta... Pytam się bo zamówiłem Tipo SW Lounge bez nawigacji, ale z Android Auto i Uconnect Live i teraz jestem pełem wątpliwości.

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    34
    Postów
    23
    Auto
    Tipo HB Tjet
    Rocznik
    2017
    No to świetnie... Nie mam nawigacji = nie mam uconnect...

    Problem drugi : dzisiaj odebrałem auto po aktualizacji tego 7 calowego radia i stwierdzam na moim przypadku, ze radio działa dużo wolniej !
    Przełączanie między funkcjami Media-->Radio-->ustawienia działa znacznie wolniej niz wczesniej. Występują tak jakby 'lagi'. Poza tym komendy głosowe typu : Zadzwoń do xxx nie rozpoznaje. Owszem mam do wyboru kilka numerów, kiedy podaje numer kontaktu do ktorego chce zadzwonic ciągle słysze : "nie rozpoznano polecenia" .... Ponadto przed aktualizacją rozmówca słyszał mnie głośno i wyraźnie, a teraz każdy narzeka, że ledwo mnie słyszy i marudzi ,że jest szum w czasie rozmowy. Wyłączenie klimatyzacji pomaga w czasie rozmowy, no ale wcześniej to działało znacznie lepiej...

    Mogę coś z tym zrobić..?
    "

  14. #43
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,506
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Trolek1990 Zobacz post
    No to świetnie... Nie mam nawigacji = nie mam uconnect...

    Problem drugi : dzisiaj odebrałem auto po aktualizacji tego 7 calowego radia i stwierdzam na moim przypadku, ze radio działa dużo wolniej !
    Przełączanie między funkcjami Media-->Radio-->ustawienia działa znacznie wolniej niz wczesniej. Występują tak jakby 'lagi'. Poza tym komendy głosowe typu : Zadzwoń do xxx nie rozpoznaje. Owszem mam do wyboru kilka numerów, kiedy podaje numer kontaktu do ktorego chce zadzwonic ciągle słysze : "nie rozpoznano polecenia" .... Ponadto przed aktualizacją rozmówca słyszał mnie głośno i wyraźnie, a teraz każdy narzeka, że ledwo mnie słyszy i marudzi ,że jest szum w czasie rozmowy. Wyłączenie klimatyzacji pomaga w czasie rozmowy, no ale wcześniej to działało znacznie lepiej...

    Mogę coś z tym zrobić..?
    "
    Jechać do ASO i przywrócić poprzednią wersję.

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Jechać do ASO i przywrócić poprzednią wersję.
    To tak można? W ps4, iPhone i innych jak zrobisz aktualizacje systemu to już nie ma powrotu


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    406
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Trolek1990 Zobacz post
    No to świetnie... Nie mam nawigacji = nie mam uconnect...
    wcześniej to działało znacznie lepiej...

    Mogę coś z tym zrobić..?
    "
    Trolek1990 jedź do aso i zgłoś te problemy po aktualizacji .... bo jak nikt nie będzie zgłaszał ...to oni myślą że wszystko działa ok a jak zgłosisz i pójdzie informacja do Fiata to może ktoś pochyli się nad tym problemem.


 
Strona 3 z 14 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nawigacja w UConnect 7
    Napisany przez Aachener na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post: 19-02-2024, 18:13
  2. Uconnect 5
    Napisany przez dkedziora19681 na forum 500X
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-02-2019, 00:06
  3. uconnect navi 6.5 aktualizacja
    Napisany przez lukasz.zst na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-02-2019, 01:37
  4. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  5. Uconnect Live w Tipo sedan
    Napisany przez sazem na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-05-2017, 15:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plradio-i-nawigacja-tipo-540uconnect-live-tipo-hb-sw-3598814

uconnect sparowanie

uconnect live fiat tipo

uconnect live no facebook

Fiat Tipo uconnect live vin

uconnect live rejestracja

uconnect 7 komunikat ze pojazd jest niebslugiwany

tipo hb radio uconnect

uconnect tipo

uconnect bez nawigacji

aplikacja ucconect nie dziala

https:fiatklubpolska.plradio-i-nawigacja-tipo-540uconnect-live-tipo-hb-sw-35988

uconnect my car brak danych

tipo uconnect live

uconnect fiat nie dziala

tomtom live polska fiat

uconnect tipo

uconnect radio fiat tipo samoczynnie sie wylacza

uconnect fiat tipo

Radio Uconnect NAV 7 DAB Bluetooth

fiat tipo wifi

uconnect polski

radio uconnect fiat jak sprawdzic jaki model

https:fiatklubpolska.plradio-i-nawigacja-tipo-540uconnect-live-tipo-hb-sw-359889

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl