Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 50
Like Tree1lubi to!

Temat: Nawigacja w UConnect 7  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Ktoś się orientuje,czy przysługuje choć jedna darmowa aktualizacja map w navi 7" ? Moje Tipo skończy wkrótce 1 roczek...to może już za późno?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    No i już wiem...wystarczyło poczytać przypięty wyżej wątek.Aktualizacja jest dostępna :release date 20.02.2018r , size:6,7GB...trzeba zgrać na pendrive i zrobić update.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,096
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Nie ma jak to sobie samemu pomóc

  5. #19
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,784
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Brawo Ty :-)
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Wcześniej ten temat mnie nie interesował,bo jeżdżę głównie wkoło Jasnej Góry Ale teraz lato się zbliża i będą też dłuższe wyjazdy.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 T-Jet S-Design
    Rocznik
    2018
    Wiele godzin szukam odpowiedzi na pytanie co robię źle i powoli tracę cierpliwość. Opiszę zatem swój problem na forum. Przeczuwam, że nie robię czegoś oczywistego. Mam navi unonnect 7 live. Zarejestrowałem się wszędzie gdzie mogłem i następnie sparowałem smartfona, ale usługi live nie chcą się załączyć ze względu na brak połączenia z Internetem ( komunikat status sieci: brak podłączenia ). Mam włączony bluetooth oraz dane kontaktowe. Usuwałem smartfona i ponownie go parowałem. Proszę o jakieś pomysły co mogę robić nie tak.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Przemek88857 Zobacz post
    Wiele godzin szukam odpowiedzi na pytanie co robię źle i powoli tracę cierpliwość. Opiszę zatem swój problem na forum. Przeczuwam, że nie robię czegoś oczywistego. Mam navi unonnect 7 live. Zarejestrowałem się wszędzie gdzie mogłem i następnie sparowałem smartfona, ale usługi live nie chcą się załączyć ze względu na brak połączenia z Internetem ( komunikat status sieci: brak podłączenia ). Mam włączony bluetooth oraz dane kontaktowe. Usuwałem smartfona i ponownie go parowałem. Proszę o jakieś pomysły co mogę robić nie tak.
    Zainstaluj na telefonie aplikacje Uconnect Live

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał jaroslawrak Zobacz post
    No i już wiem...wystarczyło poczytać przypięty wyżej wątek.Aktualizacja jest dostępna :release date 20.02.2018r , size:6,7GB...trzeba zgrać na pendrive i zrobić update.
    Jest jeszcze nowsza, z czerwca 2018 wersja 1011

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 T-Jet S-Design
    Rocznik
    2018
    Niestety już ją zainstalowałem. Więc musi chodzić o jakąś inną oczywistość Jutro powalczę z innym smartfonem.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Przemek88857 Zobacz post
    Niestety już ją zainstalowałem. Więc musi chodzić o jakąś inną oczywistość Jutro powalczę z innym smartfonem.
    i masz ją uruchomioną?
    Wyskakuje Ci ekran, że aplikacja jest niedostępna gdy silnik jest włączony czy jakoś tak?

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 T-Jet S-Design
    Rocznik
    2018
    Mam ją uruchomioną i jestem zalogowany. Aplikacja się otwiera, ale jak klikam np. w eco: Drive to nagle wyskakują mi kolejno po sobie liczne okienka, aby ostatni komunikat brzmiał: "Nie podróż został przesłany do tego samochodu". Cokolwiek to znaczy. W przypadku my:Car mam informację, że funkcja będzie dostępna w trakcie następnej podróży. Ostatnia opcja w usługach to TomTom i jak na nią klikam to mam komunikat, żebym po uaktywnieniu Uconnect Live nacisnął przycisk NAV na radiu.

    Jak klikam na ikonę Uconect Live Status to mam ją aktywną do 31.12.2020 r., a tam opcje o korkach, pogodzie etc. Czasami wyskakuje mi krótki komunikat konieczności sprawdzenia połączenia z Internetem. Tak jak pisałem wcześniej jak sprawdzam w aucie to mam komunikat status sieci: brak podłączenia.

    Mam włączone dane kontaktowe, bluetooth, udostępnianie internetu za pomocą bluetooth oraz routera Wi-Fi. Tutaj może tkwi problem. W takiej chwili brakuje dziecka, które obsługę smartfonów i internetów wyssało z mlekiem matki

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2017
    Skąd
    Nowa Sól
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    Nie powiem jak rozwiązać ten problem na 100%, ale miałem ostatnio taki sam.

    Myślałem, że coś się przestawiło w ustawieniach telefonu po jego aktualizacji do nowszej wersji androida. Włączyłem dodatkowo udostępnianie Internetu przez BT i dalej brak połączenia z usługami TomTom (wcześniej sam nie ustawiałem udostępniania w telefonie i śmigało). Aplikacja Uconnect ma odpowiednie uprawnienia.

    Wszelkie opcje w radiu, ktore wymagały dostępu do sieci były nieaktywne.
    Ku mojemu zdziwieniu, po manualnym odpaleniu apki Uconnect na telefonie, wszystko wróciło do normy.

    Apka póki nie połączy sie z radiem pozwala na przeglafanie opcji itp. Po prawidlowym połączeniu z radiem, nie można z niej korzystać na telefonie i od tego czasu połączenie z usługami TomTom i innymi aplikacjami radia, wymagającymi dostępu do sieci, działało prawidłowo.

    Może zbieg okoliczności, a moze coś się przywiesiło.

    Czeka mnie jeszcze tylko aktualizacja mapy. Wolałem tego nie robić przed wyjazdem do pracy, żeby miec podgląd na ruch na drodze, a że nasze radyjka są jakieś kapryśne w stosunku do "pendrajwów" to poczekam na inna okazję, gdzie navi nie będzie potrzebna.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2017
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    46
    Postów
    71
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Przemek88857 Zobacz post
    "Nie podróż został przesłany do tego samochodu". Cokolwiek to znaczy.
    Screenshot_2018-08-02-13-53-25-521_com.acn.uc.png

    Niestety, mam ten sam problem. UConnect Live app : wersja 2.0.6. Android

  14. #28
    ppr
    ppr jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2017
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Tipo SW t-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Miałem tak samo. Pomogło przestawienie na przechowywanie w chmurze. Nie pamiętam czy w samochodzie czy w aplikacji.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2017
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    46
    Postów
    71
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    W samochodzie można ustawić przechowywanie danych z ecorive tylko (druga opcja to USB) ale u mnie niestety to również nie rozwiązało problemu.


    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2017
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 T-Jet S-Design
    Rocznik
    2018
    Dzisiaj niespodziewanie problem sam się rozwiązał. Nic nie zrobiłem. W zasadzie już straciłem nadzieję, że obejdzie się bez wizyty w ASO. Zobaczymy czy jest to stan permanentny.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. odtwarzanie filmów Uconnect
    Napisany przez slawoos na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 04-12-2019, 22:51
  2. uconnect navi 6.5 aktualizacja
    Napisany przez lukasz.zst na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-02-2019, 00:37
  3. Fiat i Jeep ma problemy z uconnect 6,5
    Napisany przez lukasz.zst na forum 500
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post: 17-05-2017, 09:50
  4. Blokujący się Uconnect w 500l
    Napisany przez krzysztof hevea na forum 500
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-09-2016, 21:15
  5. Polski, Angielski UConnect - pomocy.
    Napisany przez kamilo62 na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-07-2015, 17:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plradio-i-nawigacja-tipo-540nawigacja-w-uconnect-7-a-33513

uconnect 7

https:fiatklubpolska.plradio-i-nawigacja-tipo-540nawigacja-w-uconnect-7-a-335132

czy w tipo pop mozna zainstalowac naewigacje

tipo tomtom

uconnect 7 tipo filmyobsluga uconnect 7 fiatfiat tipo nawigacja nav7uconnect 7 cali dodanie nawigacjiodblokowanie navi uconnect7fiat tipo uconnect 7 instrukcjafiat uconnect 7 wifinawigacja fiat uconnectradio ukonejkt z nawigacjauconnect nawigacja telefon fiatwyswietlacz unconect fiat 500x instrukcja obslugi00_357_TIPO5P_530.09.517_PL_01_05.16_SI_UCRN7.pdfjak ustawic nawigacje we fiacie tipotom tom live fiat problemnawigacja z telefonu na uconnect Fiat 500luconnect live nav 7 instrukcjajak uruchomic nawigacje przez u connectuconnect 7 tipo aktualizacja mapyinstrukcja radio uconnect 356 vp2 fiatmanual uconnect 7 live hd pdf

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl