Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 66
Like Tree13lubi to!

Temat: menu świateł dziennych - Rozwiązane :)  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    26
    Postów
    414
    Auto
    Tipo 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    a orientujecie się co to auto lock menu w car configuration change (alfaobd) albo auto door unlock menu?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    39
    Postów
    1,353
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Auto Lock Menu to opcja która się pokazuje w radiu 5 i 7 cali dotycząca wł/wył. automatycznego zamykania drzwi podczas jazdy.
    Auto door unlock menu tak jak wyżej, ale dotyczy możliwości otwierania drzwi od wewnątrz bez lub z otwieraniem pozostałych drzwi - w tipo funkcja nie przydatna,bo
    zawsze otwierają się wszystkie drzwi pomimo ustawienia tej opcji inaczej.
    kmlnvm lubi to.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  4. #33
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,052
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    włączyłem przeciwgielne, menu dziennych i doswietlanie zakretow na wyswietlaczu miedzy zegarami. Do tego wlaczylem menu hill holdera (tak testowo przy okazji).
    No i najciekawsze: włączyłem funkcję wyłączania się światła dziennego przy włączonym kierunkowskazie. Wszystko przy uzyciu tylko alfa obd i starego elma 327. ale po proxy zaczal migac mi licznik. radio chińczyk ale w opcjach radio ustawilem na absent. cos mi sie zdaje ze miga bo nie moze skoczyc osiowania i polaczyć się z centralką lpg SDU. lpg działa normalnie. Ogarnia ktoś czy do komunikacji z nią potrzebny jest niebieski adapter?
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 12-06-2019 o 23:55

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    6
    Auto
    Tipo
    Co mozna ustawic w przypadku hill holdera? Czy tylko wl/wyl?

  6. #35
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    1,677
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    Czy jeżeli osiowanie nie powiedzie się, to po cofnięciu zmian w konfiguracji licznik przestanie migać?

  7. #36
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,052
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    tylko wl wyl. jest jeszcze kilka interesujących opcji ale powoli żeby nie namieszać

  8. #37
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    39
    Postów
    1,353
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    włączyłem przeciwgielne, menu dziennych i doswietlanie zakretow na wyswietlaczu miedzy zegarami. Do tego wlaczylem menu hill holdera (tak testowo przy okazji).
    No i najciekawsze: włączyłem funkcję wyłączania się światła dziennego przy włączonym kierunkowskazie. Wszystko przy uzyciu tylko alfa obd i starego elma 327. ale po proxy zaczal migac mi licznik. radio chińczyk ale w opcjach radio ustawilem na absent. cos mi sie zdaje ze miga bo nie moze skoczyc osiowania i polaczyć się z centralką lpg SDU. lpg działa normalnie. Ogarnia ktoś czy do komunikacji z nią potrzebny jest niebieski adapter?
    Do fabrycznej centralki LPG nie trzeba wgrywać proxi, zresztą programy nie wgrywają proxi do komputera LPG.
    Masz fabryczne LPG czy takie dokładane w ASO ? BO to ma znaczenie.

    Włączyłeś wyłączanie się dziennych przy włączonym kierunkowskazie ? NIe rozumiem
    Niebieski adapter potrzebny jest tylko do automatycznej klimy i do radia Uconnect - a poza tym niebieski adapter jest zbędny.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  9. #38
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,052
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Do fabrycznej centralki LPG nie trzeba wgrywać proxi, zresztą programy nie wgrywają proxi do komputera LPG.
    Masz fabryczne LPG czy takie dokładane w ASO ? BO to ma znaczenie.

    Włączyłeś wyłączanie się dziennych przy włączonym kierunkowskazie ? NIe rozumiem

    Niebieski adapter potrzebny jest tylko do automatycznej klimy i do radia Uconnect - a poza tym niebieski adapter jest zbędny.
    gaz jest fabryczny i wymiana danych chodzi po CAN. Na liście modułów jest coś tam coś tam SDU i właśnie na tym module ( a raczej po zakończeniu konfiguracji poprzedniego) wywala błąd połączenia i woła o adapter ale nie wiem czy to nie ogólny komunikat i adapter nic nie da).
    Radio ustawiłem na "absent" więc na logikę węzeł radia powinien być pomijany i istnienie chińczyka zamiast fabrycznego nie powinno mieć znaczenia. Do tej pory licznik nie migał ale po zamianie radia nie robiłem proxy. Jak trzeba będzie podłączę na chwile fabryczne i zobaczę ale obstawiam właśnie centralkę LPG która notabene normalnie działa.

    Ad2. Jak zapewne widzieliście w wielu autach zwłaszcza z dziennymi na LEDach gdy włącza się kierunkowskaz to światło DRL po stronie włączonego kierunkowskazu albo przygasa albo gaśnie całkowicie. Ma to na celu chyba lepszą widoczność kierunkowskazu. No i w tipo właśnie da się coś takiego włączyć. Pytanie czy to wydłuży czy skróci żywotność tych H15.
    Tak samo dla przeciwmgielnych. Oprócz tego chce przetestować wzmacnianie momentu przy ruszaniu (to chyba to wkurzające mnie podbijanie obrotów), rodzaje GSI (niektóre liczniki pokazują aktualny bieg inne nie więc chyba to ta opcja) może coś jeszcze. Nie działa "afterwipe"-jak sądzę to dodatkowe machnięcie wycieraczkami po spryskaniu szyby (co też mnie wkurza) i coś co wyglądało mi na całkowite otwieranie i zamykanie szyb bez trzymania guzika (chodzi o szybę pasażera) (nie pamiętam nazwy opcji).
    jest tez opcja lamp pozycyjnych i kierunków ledowych (chyba w sensie pomiaru przepalenia żarówki).
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 13-06-2019 o 12:43

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    6
    Auto
    Tipo
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Oprócz tego chce przetestować wzmacnianie momentu przy ruszaniu
    Znalazłeś w AlfaOBD opcję konfiguracji tego? Masz nazwę?

  11. #40
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,052
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Nie wiem, tylko przypuszczam musze sprawdzić. Nazwa coś w stylu "ABS- increase torque at start" albo cos podobnego.

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    6
    Auto
    Tipo
    Ja podejrzewam, że jest to opcja "TIP Start"

    Myliłem się "Tip Start" to funkcja uruchamiająca silnik automatycznie, nie trzeba trzymać przekręconego kluczyka aż auto odpali. Ale to i tak pewnie nie będzie działać.

    ABS Function - Engine Torque Increase może podbijać obroty ale jaki to ma związek z ABS? Z drugiej strony po nazwie spodziewał bym się zamiast ABS to ESP
    Ostatnio edytowane przez sabath21 ; 13-06-2019 o 13:31

  13. #42
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    39
    Postów
    1,353
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    gaz jest fabryczny i wymiana danych chodzi po CAN. Na liście modułów jest coś tam coś tam SDU i właśnie na tym module ( a raczej po zakończeniu konfiguracji poprzedniego) wywala błąd połączenia i woła o adapter ale nie wiem czy to nie ogólny komunikat i adapter nic nie da).
    Radio ustawiłem na "absent" więc na logikę węzeł radia powinien być pomijany i istnienie chińczyka zamiast fabrycznego nie powinno mieć znaczenia. Do tej pory licznik nie migał ale po zamianie radia nie robiłem proxy. Jak trzeba będzie podłączę na chwile fabryczne i zobaczę ale obstawiam właśnie centralkę LPG która notabene normalnie działa.
    Marx30 robiłem osiowanie w aucie które ma gaz fabryczny i uwierz mi nic nie było wysyłane do centralki gazu.
    U ciebie szuka radia uconnect, dlatego masz bład przy osiowaniu. Do radia potrzebujesz przejścówki niebieskiej.

    Ad2. Jak ta opcja się nazywa w alfaobd, która wyłącza dzienne przy kierunkowskazie ?
    Ad3. Domykanie szyb i zamykanie szyb z pilota nie będzie działać, sprawdzałem już. to są dwie funkcje : windows auto opening/close i global windows down, obie aktywowałem i niestety nie działa - w historii rozkazów widzę że body otrzymuje polecenie zamknięcia szyb ale tego nie robi.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  14. #43
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,052
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Sabath 21 -ABS- tak to nazwali ale może chodzi tu o to że centrala ABS/ESP zarządza tą funkcją.

    JTN odnośnie osiowania zobaczę - pobawię się jeszcze.

    Funkcja wyłączania tych dziennych to DRL dropdown (lub podobnie). Nie wiem czy warta załączania bo kierunki są dobrze widoczne no ale można.
    Nawet nie chodziło mi o domykanie z pilota (choć też by się przyadało) ale o to że szybę pasażera żeby domknąć to trzeba trzymać przycisk cały czas. Po stronie kierowcy wystarczy tylko dłuższą chwilę.

  15. #44
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    39
    Postów
    1,353
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    ale o to że szybę pasażera żeby domknąć to trzeba trzymać przycisk cały czas
    To też nie działało, pomimo aktywowania dwóch funkcji jw. pisałem, ale spróbuj może u ciebie akurat zadziała.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  16. #45
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,052
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    JTN mialeś rację, modułem na którym wieszało się Proxy było radio. Adaptera wprawdzie nie mam ale do ELM-a jakieś 10 lat temu dopiąłem przełącznik przełączający piny (w mito moduły też były na różnych konfiguracjach pinów). Dziś tylko przelutowałem pod adapter namber faif. Proxy poszło dalej zgłosiło że radia nie ma ale doszło do końca i licznik nie miga. Wszystko byłoby cacy ale zacząłem się bawić "neutral sensor"i GSI i teraz wywala checka że nie zgadza się sygnał luzu i pierwszego biegu mimo zrobionej procedury "uczenia luzu" ecu silnika. Mam więc do Was prośbę: jaką macie wartość dla" neutral sensor " w body compie- enabled czy disabled oraz GSI type? Coś się podupcyło i nie mogę zmienić "GSI type" ani też zrobić disabled dla opcji "Gear Shift Indicator". Coś czuje że to ma związek z tym czujnikiem luzu.


 

Podobne tematy

  1. Podłączenie modułu świateł dziennych z długich.
    Napisany przez cayenne82 na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-09-2016, 18:59
  2. Żarówki świateł dziennych.
    Napisany przez andrew85 na forum Punto Evo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-08-2016, 22:03
  3. Przymierzam się do montażu świateł dziennych.
    Napisany przez fred77 na forum Idea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-01-2014, 18:25
  4. [rozwiązane] Witam! Co to jest za zbiorniczek?
    Napisany przez lukasz0835 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-03-2013, 14:35
  5. Rozwiązane usterki
    Napisany przez yoyo na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-08-2012, 12:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https://www.iparts.pl