Nieprawidłowości występujące we wszystkich przedmiotowych modelach
Brak działania radia DAB
Powolne działanie systemu nawigacji
Ekran bez wskazań lub czarny.
Samoczynne blokowanie się/ponowne uruchamianie się systemu (reboot).
Gdy poprzez Bluetooth do systemu podłączony jest iPhone IOS 10, nie można zakończyć odebranych połączeń telefonicznych (zarówno na wyświetlaczu, jak i za pomocą elementów sterowania na kierownicy).
Sporadyczne rozłączanie się iPhone'a od systemu Uconnect po podłączeniu USB.
Nieprawidłowości wspólne dla modeli 500L, MiTo, Giulietta i Ducato (290)
Zniekształcanie dźwięku (spike) po zakończeniu połączenia telefonicznego.
Zablokowana głośność dźwięku; niemożliwe zmienienie poziomu głośności ani za pomocą pokrętła radia ani za pomocą elementów sterowania na kierownicy.
Sporadyczne blokowanie się systemu podczas słuchania płyt CD.
Nieprawidłowości wspólne dla modeli 500L, MiTo i Ducato (290)
Niedostosowanie wartości prędkości prędkościomierza z VP2: dostosowanie wartości prędkości (warning - speed limiter) pomiędzy Radiem i sygnalizacją prędkościomierza.
Brak możliwości zmieniania poziomu głośności dźwięku rozmowy powyżej wartości progowej 25.
W systemie VP2-Nav brak możliwości użycia funkcji nawigacji/żądania załadowania nowej mapy.
Nieprawidłowości dotyczące niektórych modeli
W systemie VP2-Nav nieprawidłowe działanie dźwięku podczas nawigacji (tylko 500L i Ducato).
CD/USB nie działa (tylko 500L i Ducato).
Samoczynne wyłączanie się (tylko 500L i Ducato).
Funkcja rozpoznawania głosowego nie działa (tylko 500L i Ducato).
Zniekształcony dźwięk z głośników tylnych (tylko w przypadku 500L w wersji Living).
Brak możliwości ustawienia/zmienienia daty (samochody przeznaczone na rynek środkowoamerykański) (tylko 500L).
Brak wyświetlania informacji dotyczących systemu DNA (tylko MiTo).
System audio BOSE nie działa w systemach VP2 z wersją oprogramowania 06.00.48 (tylko MiTo).
Brak odbioru niektórych częstotliwości radiowych w trybie wyszukiwania ręcznego (tylko w przypadku rynków: Argentyna, Azerbejdżan, Chile, Kolumbia, Kostaryka, Gwatemala, Peru, Dominikana) (tylko Giulietta).
Gdy aktywne jest źródło audio, przy głośności poniżej poziomu 15 i przekroczeniu linii wyznaczającej pas ruchu w momencie, kiedy włączony jest system Driving Advisor (system powiadamiania o przekroczeniu pasa ruchu), dźwięk aktywnego źródła nie jest wyłączany, ale nakłada się na sygnał akustyczny wspomnianego systemu (tylko Ducato).
Podczas działania nawigacji pozycja samochodu na mapie jest wskazywana błędnie (tylko Ducato).
Ponadto zostaną wprowadzone następujące udoskonalenia/wdrożenia:
Zwiększona lista kompatybilnych telefonów komórkowych (500L, MiTo, Giulietta i Ducato).
Włączanie/wyłączanie funkcji ECOdrive za pomocą poleceń głosowych (500L, MiTo i Ducato).
Informacje o funkcji ECOdrive w przypadku trybu zasilania LPG (500L i MiTo).
Poprawiona strategia dotycząca częstotliwości alternatywnych (AF strategy) (500L, MiTo i Ducato).
Możliwość wyłączenia radia po przeniesieniu połączenia telefonicznego na telefon komórkowy (500L, MiTo, Giulietta i Ducato).
Możliwość włączenia/wyłączenia funkcji czytnika wiadomości SMS (500L, MiTo i Ducato).
Możliwość aktualizowania map nawigacji za pośrednictwem strony internetowej Tom Tom (500L, MiTo i Ducato).
Możliwość wyświetlania dodatkowych elementów na mapie (współrzędnych, odległości do celu podróży, odległości od domu itp.) (500L, MiTo i Ducato).
Możliwość wybrania odcinka drogi na mapie i wyświetlenia numerów budynków i/lub nazwy ulicy (500L, MiTo i Ducato).
Możliwość wybrania Miejsca użyteczności publicznej (Punktu POI) na mapie i wyświetlenia nazwy punktu POI wraz z odnośnym numerem telefonu (500L, MiTo i Ducato).
Możliwość wybrania elementu na mapie w celu ustawienia miejsca docelowego, określenia ulubionego celu podróży, odnalezienia w okolicy punktów POI itd (500L, MiTo i Ducato).
Poprawa funkcji SMS Reader (funkcja przekaż i odpowiedz z listy, SMS on/off, wysyłanie wstępnie zdefiniowanych wiadomości) (500L, MiTo i Ducato).
Możliwość zmieniania poziomu głośności dźwięku rozmowy powyżej wartości progowej 25 (MiTo i Ducato).
Poprawki w celu uniknięcia sygnalizowania zaniku map (MiTo i Ducato).
W przypadku samochodów wyposażonych w system monitorowania ciśnienia w oponach iTPMS (indirect Tyre Pressure Monitoring System), możliwość wybrania jednej z dwóch różnych jednostek miary (PSI i BAR) (500L i Ducato).
Poprawione krzywe korekcji dźwięku (tylko 500L).
Złagodzenie poziomu głośności radia w przypadku słabego odbioru stacji (tylko 500L).
Wyświetlanie Albumu Art w przypadku urządzeń podłączonych przez USB (tylko 500L).
Poprawa skanowania częstotliwości do przodu/do tyłu (scan up/down) za pomocą elementów sterowania na kierownicy (tylko 500L).
Poprawa uporządkowania spisu telefonów (tylko 500L).
Poprawa grafiki aplikacji ECOdrive (tylko 500L).