Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Poznań
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Punto II 1,9 JTD

    [ukł. kierowniczy] Dorabianie klucza-zablokowana stacyjka

    Witam wszystkich forumowiczów i ekspertów- to mój pierwszy post.

    Jeżeli dubluje temat i robię bałagan to bardzo przepraszam, ale nie poszukałem nic podobnego.

    A więc do rzeczy. Wczoraj zablokowała mi się stacyjka (PUNTO II 2000R.) Prawdopodobnie przyczyny były dwie (zjechane ząbki na kluczyku i genialny mechanik, który bez mojej wiedzy napsikał mi w stacyjkę WD40, bo chciał ją uleczyć ), w kazdym razie pstanowił na siłę ja odblokować i powiginał kluczyk. Stacyjkę udało odblokować się nieuzywanym orginalnym zapasem, ale został juz tylko on, bo starym tylko drzwi mozna otwierać.

    Pytanie: Do auta były 2 kluczyki niebieskie ( nie było klucza "matki" zresztą nie wiem, czy do tych modeli dawali, ani nie mam kartki z kodami, jestem drugim właścicielem w kraju poprzedni nie miał). Czy bez klucza matki i kartki z kodami da sie dorobic zapasowy klucz?czy trzeba kody ściagać przez serwis z Włoch i dorabiac w seriwsie. Ew. Jakie moga byc koszty takiej zabawy.

    Z góry dzieki za odpowiedzi i sory za taką ilość tekstu, ale chcialem naświetlić wszytko.
    Pozdrawiam
    S!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Kolego,dorobienie klucza to nie problem W każdym "szanującym"się punkcie dorabiania Ci to dorobią(skopiują z klucza który posiadasz)
    Koszt są różne.30zł za wycięcie grota+100-120 za "pastylkę" imo.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Poznań
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Punto II 1,9 JTD
    Podziekował!
    Myślalem, ze beda jakies problemy z FiatCode, skoro nie mam kartki z kodem.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Karta potrzebna by Ci była jeśli chciałbyś zrobić to w ASO,ale koszt byłby dużo większy Prościej i taniej jest go skopiować i po kłopocie A koszty przerzuć na tego silnego mechanika
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Poznań
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Punto II 1,9 JTD
    No w zasadzie powinien płacić, ale i tak nie jest źle, bo wymiana stacyjki i zamków pewno byłby bardziej skomplikowana i kosztowna, wiec i tak się ciesze, że zapas zadziałał , tylko kluczyki lepiej mieć dwa i skoro da się go skopiować to poprostu tak zrobię.Swoją drogą to kopiowanie polega na programowaniu przez body computer, i dane ściaga się z kluczyka czy kompa?
    Dzieki za zainteresowanie i odp.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Cytat Napisał slaw82
    dane ściaga się z kluczyka czy kompa?
    Z klucza.To jest na takiej samej zasadzie jak kopiowanie grota.Odczytuje kod z klucza i programuje transponder takim samym kodem I po sprawie
    A z kompa też można odczytać,tylko że jest to drogie
    Można też zwrócić do ASO o wydanie kopi karty code,ale to kosztuje około 200zł
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Poznań
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Punto II 1,9 JTD
    Jeszcze raz dzieki za poświęcony czas
    Jeżeli mozna zrobić coś taniej, to po co bawić się w ASO, mysle, że firma zajmująca się dorabianiem kluczy do samochodów nie takie rzeczy robiła i poradzi sobie z tym bez problemu.
    Pozdrawiam.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2010
    Skąd
    Radom
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Punto II HGT 1.8 16V CF2
    Cytat Napisał ROBERT61
    Kolego,dorobienie klucza to nie problem W każdym "szanującym"się punkcie dorabiania Ci to dorobią(skopiują z klucza który posiadasz)
    Koszt są różne.30zł za wycięcie grota+100-120 za "pastylkę" imo.
    ..Nie wiem skąd te ceny, dorabiałem kluczyk do PII, koleś przełożył pilota, przełożył pastylkę immo, włożył nową baterię i skasował 50zł.

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    piszesz, że przełożył a tu mowa o "stworzeniu" nowego pilota. Czyli nowy grot nowe immo [transponder]. Taki zabieg kosztuje jak koledzy wyżej napisali 120-150 zł w zależności od zakładu.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2010
    Skąd
    Radom
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Punto II HGT 1.8 16V CF2
    ..A to zwracam honor..

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2011
    Skąd
    Świętochłowice
    Postów
    3
    Auto
    fiat punto 1,2 2003/4

    Ja też mam obecnie problem

    Ja też mam obecnie problem z dorabianiem kluczyka,mianowicie mam Immobilizer.Dorobiłem kluczyk ale nim nie mogę odpalić samochodu .Powiedzieli mi że tylko serwis może mi dorobić kluczyk.Jaka może być cena takiego kluczyka?

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Punto II HGT
    Rocznik
    1999
    grzegorz3366 dorobiłeś sam grot? jeżeli tak to na pewno nie odpalisz auta, tylko go otworzysz dorobienie we fiacie ponad 800zł, a w różnych zakładach specjalizujących się w dorabianiu kluczy koszt około 250zł (ceny z Krakowa) zabieg taki trwa około godziny i w tym czasie wymontowują Ci kompa z auta, programują nowy kluczyk do centralki

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 wrzesień 2011
    Skąd
    Wwa
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Punto II
    Witam.
    A co w przypadku gdy klucz (zapasowy po jakimś czasie też) zacina się i nie przekręca? Delikatne próby "gmyrania" przynoszą pozytywny efekt i auto daje się odpalić. Kluczyki w zamku od drzwi działają ok.

    dzięki & pozdro

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2011
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    44
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD
    Cytat Napisał yarec Zobacz post
    A co w przypadku gdy klucz (zapasowy po jakimś czasie też) zacina się i nie przekręca? Delikatne próby "gmyrania" przynoszą pozytywny efekt i auto daje się odpalić. Kluczyki w zamku od drzwi działają ok.
    Możesz spróbować naprawić stacyjkę. Ostatnio miałem taki problem w sluzbowym doblo, w ASO (bo tam jest auto serwisowane) wymontowali stacyjkę cos tam poprawili i kluczyk działa jak nowy (choc nowy nie jest i jest trochę zuzyty.
    To samo bylo jakieś 2-3 lata temu w słuzbowym punto 1, i choć kluczyk juz sie zuzyl trochę stacyjka dziala bez problemu - koszt ok 70-120 zł.
    O takim samym zabiegu myślę w seicento żony bo tam tez sie stacyjka zacina.

  16. #15
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Przeprowadzili regenerację zamka, stacyjki. Tam są takie zapadki i maluteńkie sprężyny. Jeśli macie fachowca od dorabiania kluczy to i on Wam taką wkładkę zregeneruje.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. zółta kontrolka w kształcie klucza
    Napisany przez bigining na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 19-04-2011, 13:17
  2. [ukł. zapłonowy] Stacyjka MAREA 1,6 bez kluczyka nadal odpal
    Napisany przez BadSpider na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 17-05-2009, 12:25
  3. [ukł. kierowniczy] pompa wspomagania
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-03-2009, 20:50
  4. [ukł. kierowniczy] Moment dokręcania śrub w Fiacie Uno
    Napisany przez indiana na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-10-2008, 21:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zablokowana stacyjka fiat panda

zablokowana stacyjka fiat punto

zablokowana stacyjka

zablokowana stacyjka punto

problemy z kluczem Punt II

stacyjka fiat punto 2

fiat doblo zablokowana stacyjka

zablokowana stacyjka w punto

stacyjka fiat panda

fiat panda zablokowana stacyjka

dorabianie kluczy punto ii

ducato zablokowana stacyjka

dorobienie klucza fiat doblo 2012

zablokowana stacyjka fiat seicento

naprawa stacyjki fiat doblo mechanikfiat doblo zablokowana kierownicaodblokowanie kierownicy w seicentodorabianie kluczy fiat doblonaprawa stacyjki fiat doblo krakowdorobienie kluczyka fiat doblozablokowana stacyjka fiata punto 2
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl