czy w fiacie punto 2 rocznik 2001 silnik 1.2 8V silnik w czasie zerwania paska jest bezkolizyjny????
czy w fiacie punto 2 rocznik 2001 silnik 1.2 8V silnik w czasie zerwania paska jest bezkolizyjny????
tak jest bez kolizyjny, 1,2 16V są kolizyjne
dzięki za odpowiedz
w zasadzie to mam taki problem kupiłem niedawno takiego punciaka z takim silnikiem i niby ma przebieg 57 tyś. co nie za bardzo mi się chce wierzyć oceniając stan tego pojazdu. poprzedni właściciel powiedział mi że rozrząd nie był robiony i biorąc pod uwagę ze to auto ma przejechane więcej niż napisałem to czy jest taka konieczność wymiany tego rozrządu?
jest, pasek powinno się wymieniać co 60-80tyś km lub co 6 lat jeśli nie ośiagnołeś tego przebiegu, producent niby przewiduje 120tyś km lub co 6 lat, ale zalecane jest tak jak napisałem, wymieniasz pasek, rolkę napinającą i najlepiej od razu pompę wody i oczywiście płyn chłodniczy
Ostatnio edytowane przez wojtass18 ; 24-11-2012 o 12:04
dzięki kolego jednak posłucham twojej rady i to wszystko powymieniam
Ja nawet trzymałbym się 5 lat.. Ale w tym wypadku tak czy siak trzeba wymienić
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Witam,
jestem tu nowy bo dopiero co świeży posiadacz Punto 1.2 8V z 2002 r...
pytanie jakiej firmy najlepiej kupić rolkę i pasek?
co polecacie wymienić poza powyższym w aucie świeżo sprowadzonym z Niemiec - w sumie do konca nie jest pewne co było kiedy wymieniane...
troche nierówno chodzi tez na biegu jałowym... hmm jakies sugestie?
dzięki i pozdrawiam
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Najlepiej to jednej firmy pasek i rolke.
SKF, CONTITECH, RUVILLE, BOSCH jest tego troche
Autopomoc - Mechanika - Diagnostyka komputerowa (EXAMINER) - Wulkanizacja
Używane części Bravo I i II Brava Marea Punto I i II i Panda II, Grande Punto. GWARANCJA !
Sprzedaż komputerów ze zdjętym (odnowionym) IMMO !, IAW 59F.M1,M2,M3,M5,M7, IAW 5AF.P3,P4,NA,SP,SM,SK,S1 i wiele innych !
"KariMax" Łódź ul. Kronikarska 8, www.cfiat.pl Tel:692500500 karizmo@op.pl
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
A ja znalazęłm np tu Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online
Autopomoc - Mechanika - Diagnostyka komputerowa (EXAMINER) - Wulkanizacja
Używane części Bravo I i II Brava Marea Punto I i II i Panda II, Grande Punto. GWARANCJA !
Sprzedaż komputerów ze zdjętym (odnowionym) IMMO !, IAW 59F.M1,M2,M3,M5,M7, IAW 5AF.P3,P4,NA,SP,SM,SK,S1 i wiele innych !
"KariMax" Łódź ul. Kronikarska 8, www.cfiat.pl Tel:692500500 karizmo@op.pl
Tyle, że SKF np. nie pakuje pasków SKF (choć czytałem na forum, że to się też zdarza) ale ich nie produkuje.. Natomiast kupując pasek Conti masz pewność, że robił go Continental, SKF to samo
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
a ja polecam pasek DAYCO i napinacz INA które są stosowane na pierwszy montaż
teraz ten napinacz mam w opakowaniu SNRa ale w środku jest rolka INA
firmy RUVILLE,SKF, SNR, LUK są pakowaczami i najczęściej do swojego pudełka wkładają produkt INA
zapraszam z pytaniamia sklep@autosklep24.pl
Skf jest pakowaczem? Hehe no nie za bardzo kolego To jeden z wiodących producentów łożysk na świecie.. Paski chyba faktycznie tylko firmują ale rolki robią sami.. Paski dayco i reszta ina to też b. dobry zestaw.
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
roki napinacza to najlepiej SKF, Ruville, a paski Gates, Contitech, Dayco, pompa wody SKF