Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7

Temat: Kończące się ECU  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2018
    Skąd
    Ostrzeszów
    Postów
    25
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2000

    Kończące się ECU

    Witam, mam od niedawna punto z 2000 roku, 1,2 8v. Auto działa wydaje mi się dobrze, ale z ciekawości podłączyłem do kompa by zobaczyć czy nie ma jakiś błędów i jest problem z podłączeniem. Wyskakuje bład cewki 1, wywala z programu, niska jakość połączenia itp. Cewki zamieniłem miejscami i kable kupiłem nowe bo rudawy nalot się z nich sypał. Świece były przed poprzedniego własciciela wymieniane. I błąd odnosnie cewek zniknał ale samo podłączenie dalej sprawia problemy. Czy jazda z takim uszkodzonym ECU nie sprawi żadnych problemów? Nie posypie się nic z tego powodu?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2018
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    30
    Postów
    3
    Auto
    punto 1.2
    Rocznik
    2004
    a dalej wyskakuje bład cewki?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2018
    Skąd
    Ostrzeszów
    Postów
    25
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2000
    Nie, już teraz go nie było.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Jaki masz interfejs, program do diagnostyki?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2018
    Skąd
    Ostrzeszów
    Postów
    25
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2000
    VAG KKL na usb, Iaw scan 2 albo FiatEcuScan również MultiEcuScan. Na wszystkich to samo. Brak połaczenia, albo opóźnienia czy niskie napięcie, brak możliwości odczytu itp. Seicento diagnozowałem i bez problemu z dodatkową przejściówką na 3 pin.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2018
    Skąd
    Ostrzeszów
    Postów
    25
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2000
    Odświeżam temat. Wymieniłem centralkę na inną, ale do adaptacji. Pojeździłem trochę i jest faktycznie ok. Odpala bez problemu i nie ma już błędu cewki. Jednak dalej jest jakby błąd połączenia, zbyt niskie napięcie, błędny kod iso. Być może wiązka, nie będę drążył, może coś kiedyś przy okazji wyjdzie. Jednak mam dwa pytania. Odczytałem w parametrach, że ecu centralka jest niezaprogramowana, można ją jakoś zaprogramować czy samo się to zaprogramuje? A druga sprawa to napięcie na odpalonym samochodzie wychodzi 13,7/ 13,8 V czy to dobrze? Na samym zapłonie 12,1 około. Wszystko wg komputera. Nie znam się na tych ładowaniach ale moze coś podpowiecie.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Teoretycznie ładowanie powinno być rzędu 14,4 przy dobrym alternatorze i akumulatorze.
    Spadki mogą być, kiedy włączysz obciążenie, tj światła, klimatyzacja, dmuchawa, ale nie powinny spaść poniżej 14V. Sprawdź multimetrem na klemach akumulatora jak to wygląda.


 

Podobne tematy

  1. Nie kończący się serwis
    Napisany przez andrzej.durzy na forum Tipo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-01-2017, 22:24
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-01-2014, 23:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl