Witam! Pacjent PUNTO II 1.9 JTD 8V 86KM 2002R. Kupiłem go z uszkodzonym rozrządem. Głowica naprawiona nowy rozrząd wszystko poskładane do kupy I problem taki że odpala pracuje na wolnych obrotach a po dotknięciu gazu gaśnie i wywala błąd P0191 - błąd sterowania ciśnieniem paliwa. Wymieniony filtr paliwa, podmieniony czujnik regulacji ciśnienia ( w pompie ) na używany.. Test przelewowy wykazał że 2,3,4 wtrysk leją równo a pierwszy nieco mniej niż pozostałe. EGR zaślepiony. Ciśnienie paliwa po zapłonie ok 10 bar.. po odpaleniu ok. 300.. a po dodaniu gazu spada i gaśnie. Czy w tym silniku istotna jest kolejność wtrysków? Koduje się je w jakiś sposób? Nie oznaczyłem ich, goście którzy robili głowice oddali mi je luzem i włożyłem je na chybił trafił.. Silnik podczas pracy na wolnych klekocze takim metalicznym dźwiękiem a wartość wtrysku pilotującego wynosi cały czas 0,00 Już zgłupiałem co może być przyczyną.. Zapowietrza się? Pompa się kończy? Leje któryś wtrysk? Czy może błędna kolejnośc.. Proszę o pomoc. Pierwszy raz mam do czynienia z tym silnikiem i już brakuje mi pomysłów.