Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2024
    Skąd
    Polska
    Wiek
    37
    Postów
    4
    Auto
    Grandę punto
    Rocznik
    2012
    Dodam że na wolnych obrotach nie wchodzi w tryb awaryjny dopiero po dodaniu gazu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2018
    Skąd
    X
    Postów
    490
    Auto
    GP 1,4 8V LPG
    Rocznik
    2009
    My hobbyści możemy sobie grzebać i gdybać (sprawdź to/tamto). Ale jak to robi zawodowiec, to pora na zmianę zawodu.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2024
    Skąd
    Polska
    Wiek
    37
    Postów
    4
    Auto
    Grandę punto
    Rocznik
    2012
    Panowie walka z wypadaniem zapłonu trwa!!! Po odłączeniu czujnika temperatury płynu samochód pracuje bez zastrzeżeń 🤔 jakieś sugestie ? (Oczywiście czujnik podmieniony po wpięciu kostki w czujnik powraca wypadanie zapłonu )

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Panowie walka z wypadaniem zapłonu trwa!!!podmienione 3 sterowniki nadal to samo !. Po odłączeniu czujnika temperatury płynu samochód pracuje bez zastrzeżeń 🤔 jakieś sugestie ? (Oczywiście czujnik podmieniony na innym to samo po wypięciu kostki jest OK ale po wpięciu kostki w czujnik powraca wypadanie zapłonu!!! )

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2017
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    33
    Postów
    100
    Auto
    Fiat Doblo 1.4 Malibu
    Rocznik
    2009
    Problem pojawił się po wymianie rozrządu. Sprawdzone czy nie przeskoczył o jeden ząbek na pasku? Skłądany na blokadach czy na znaki? Klin na kole zębatym wału dobrze ustawiony, nie jest ścięty? Czujnik położenia tłoka sprawny?

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2018
    Skąd
    X
    Postów
    490
    Auto
    GP 1,4 8V LPG
    Rocznik
    2009
    Dostałeś wystarczająco porad (może ogólnych, bo to internet i nie mamy twojego samochodu w garażu/na warsztacie) i co?
    Od 4 miesięcy nie ma postępu (a jeżeli to auto jeździ z "Checkiem" i na prawdę czuć, że szarpie, to możesz uszkodzić np. pierścienie, zawory, katalizator, zależy co tam się stało konkretnie).
    Daj ten samochód komuś ogarniętemu, sam już nie ściemniaj, że "naprawiasz". Szkoda czasu.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plpunto-evo-526bledy-i-wypadnie-zaplonu-49628

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl