Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2009
    Skąd
    Dębogóra
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto

    Dziwny problem z Fiatem Punto 1

    Witam!

    Mam dziwny problem - może akurat ktoś miał podobnie i mi pomoże

    Problem dotyczy odpalania - poniżej w skrócie jak to wygląda:

    Rano odpala bez problemu
    Po rozgrzaniu silnika wyłączeniu i ponownym włączeniu także bez problemu
    Po rozgrzaniu i postoju około 15 minut trzeba kręcić trochę dłużej
    Po rozgrzaniu i postoju około 30 minut (i dłużej) zapala za drugim razem (za pierwszym kręci kręci i nic a za drugim zapala na dotyk aż za szybko).

    Ogólnie mówiąc im dłużej stoi po rozgrzaniu tym trudniej odpalić przy czym po całkowitym ostygnięciu odpala już znowu normalnie

    Z góry dzięki za wskazówki gdzie szukać przyczyny problemu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Przedewszystkim przydałoby się podać jaki silnik masz w aucie i rocznik.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2009
    Skąd
    Dębogóra
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto
    Silnik 1.1 z jednopunktowym wtryskiem paliwa
    Roczni 96 więc już swoje lata ma

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2009
    Skąd
    Tychy
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto 1 silnik 1.1
    Witam...
    mam problem z CB radiem.Podłaczyłem CB radio i nie można było z niego kożystać.Pojechałem do nastrojenia anteny i bez zmian.Okazało się(podobno)ze mimo tego że antena była 2razy strojona i niby wszystko ok i mechanicy nie wiedzą skąd skoro wszystko jest ok.Jeden z mechaników powiedizał ze punto 1 z silnikiem1,1 i sejczento z silnikiem1,1 nie obsługują Cb radia.Szczęże niechce mi isę w to wierzyć.Podobno te auta mają tak poknoconą elektryke ,ż esą zakłócenia i nic...sie nie da zrobić

    [size=2][ Dodano: 2009-01-26, 15:29 ][/size]
    Już próbowałem na różne sposoby...nie z zapalniczki czerpać prąda a prosto z akumulatora(nie pomogło) równiez osobny akumulator miał pomóc który jest uiszczony jak najdalej deski rozdzielczej i dałem do badażnika i nic(też nie pomogło)

  6. #5
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Już próbowałem na różne sposoby...nie z zapalniczki czerpać prąda a prosto z akumulatora(nie pomogło) równiez osobny akumulator miał pomóc który jest uiszczony jak najdalej deski rozdzielczej i dałem do badażnika i nic(też nie pomogło)
    Wymień radio na inny model. Wydaje się że to dziwna rada ale różne radia potrafią sobie różnie poradzić z elyminowaniem zakłóceń z instalacji samochodu.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    110
    Auto
    Było UNO 1.5 138.C.2048 jest Skoda1.9 TDI
    Co do CB radia to kup sobie jakiegoś starego presidenta lub midlanda z filtrem ANL. Nowe radia typu COBRA 19, UNIDEN 510 i 520, TTI, MAXON, MAGNUM, OMEGA itp są mało odporne na zakłucenia powstałe w instalacji elektrycznej.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2009
    Skąd
    Tychy
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto 1 silnik 1.1
    jest mały problem bo ja już ma CB radio z tti i nic wogóle nic nie słysze.Średnio co 15 sek.trace kontekt z resztą:/ i co chwile muszę kręcić i szukać znowu kontaktu.I moja jazda opiera się na tym że cały czas szukam łączności bo co chwile ją trace a głosu czystego wogóle niema:/

    [size=2][ Dodano: 2009-01-26, 23:20 ][/size]
    I tu pytanie czy zostawić to CB radio i da się coś zrobić by działało tak jak ma działać czy kupić nowe...(choć wolałbym tego uniknąć)

  9. #8
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Sprawdź radio w innym samochodzie. Może być tak że od instalacja sieje i zakłuca radio, ale nie można wykluczyć że radio jest uszkodzone.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 marzec 2009
    Skąd
    Kielce
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Punto
    Proponuje zmienić radio na jakiś dobry sprawdzony model (firmę) Uniden, Midland. Bo moim zdaniem President jest za bardzo przereklamowany. A jeśli chcesz pozostać z tym co masz, możesz spróbować dołączyć do instalacji zasilającej CB jakiś filtr przeciwzakłóceniowy dostępny na allegro za jakieś 10-20 zł. A radio też warto sprawdzić w innym aucie, tak jak pisze Hipo, bo może problem nie leży właśnie w CB tylko w instalacji.

  11. #10
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Z Unidenami jest taki problem, że jak na początku jak wchodził na rynek produkowali dobre CB radia na dobrych podzespołach, a teraz niestety to nie ten sam Uniden. Do tego cofnięcie pozwolenia na sprzedaż modeli np. 510.

    President przereklamowany? Nie jest tani to fakt, ale ma dobre CB. Tam raczej nie trafisz na złe podzespoły.

    Ja mam Unideny starej daty i chwale je sobie, ale mam też Onwe MK3 i śmiga też niczego sobie. Problem to tragiczne gruszki no i raz kiedyś mi końcówka mocy strzeliła, ale to możliwe, że przez antene.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  12. #11
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał miszko
    Z Unidenami jest taki problem, że jak na początku jak wchodził na rynek produkowali dobre CB radia na dobrych podzespołach, a teraz niestety to nie ten sam Uniden. Do tego cofnięcie pozwolenia na sprzedaż modeli np. 510.
    Nie prawda, Unideny straciły homologację ze względu na przekroczenie limitu mocy. A z Chińskich Unidenów to czasem trafiają się też dobre radyjka. Poza tym nie powiedziałbym ze Uniden wchodził na rynek, on jest obecny na rynku wiele lat już, może i dłużej niż president i w zasadzie to presidenty to nic innego jak taki Uniden wyposażony w ASC.

    Cytat Napisał miszko
    President przereklamowany? Nie jest tani to fakt, ale ma dobre CB. Tam raczej nie trafisz na złe podzespoły.
    Owszem przereklamowany, mogę podpisać się rekami i nogami a co do jakości to zobacz na opinie nowych produktów .... dobry prezi skończył się wraz z Lolkiem, Jacksonem i Herbatnikiem.

    Z powazaniem uzytkownik Lincolna na bazie

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Straciły homologację właśnie ze względu na tandetne podezposły w wyniku których "wyszły te problemy".
    Dużo ludzi mi mówi, że stary Uniden jest wart ceny, ale nowe już nie tak.

    Przy okazji wpadł mi też w ręce nie tak dawno adres do strony na temat CB i tam brali pod lupę różne CB radia.
    "Nowy" Uniden dostał niską notę ze względu na pogorszenie się podzespołów.

    Acha mowa tutaj o modelu 510 i 520, żeby nie besztać całego Unidena.

    Bo Uniden, a President to dwie i te same firmy, tylko różne marki.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #13
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Moim pierwszym radiem była Onawa 3 , zmieniłem po 10 miesiącach na Presidenta Walkera . Następnie po czterech miesiącach zakupiłem od kolegi wracającego z Kanady nowiutkiego Unidena elite 78 i z niego jestem bardzo zadowolony.
    Muszę przyznać że uniden jest o wiele lepszy od presidenta.
    Walker czeka w rezerwie dla córki aż zakupi sobie auto.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    110
    Auto
    Było UNO 1.5 138.C.2048 jest Skoda1.9 TDI

    Tu są CB Radia i powody dlaczego nie zostały dopuszczone do ruchu na terenie RP.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-12-2012, 10:29
  2. fiatem seicento wyprawa do maroka
    Napisany przez blondas na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 14-08-2009, 14:04
  3. [ukł. chłodzenia] Problem z Fiatem Marea 1.9 JTD
    Napisany przez egonQ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 01-03-2009, 21:29
  4. Problem z Fiatem Marea 1.9 JTD
    Napisany przez egonQ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-01-2009, 19:05
  5. elektryka dziwny problem
    Napisany przez lagoda na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-01-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

klub punto 1

cb radio w punto i ma zaklocenia

problem z cb w punto

punto1 jakie cb radio

klub punto1

punto1 cb radio

problem cb fiat punto

gaznik punto1

fiat punto I zaklucenia radia

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl