Zakup Flotowy do firmy Fiat Tipo LPG
Witam wszystkich.
Chciałbym się dowiedzieć troszkę na temat Fiata Tipo...
Rozbiega się o to że już zaczynam czytać forum, ale jest dużo informacji rozsiane po całym forum a potrzebuje dowiedzieć się kilka konkretnych rzeczy.
Firma w której pracuje chce zrobić duży zakup samochodów.
Samochód ma być w miarę duży i przestronny i tani w utrzymaniu.
Stąd fiat Tipo ( kombii)
Instalacja gazowa jest wynikiem dużych km po miastach a nie w trasach więc diesel nie będzie dobrym pomysłem ( wiecie DPF itd)
Samochody będą robić nawet 10 tys. km w miesiącu.
1. Jak wygląda awaryjność tych samochodów ? Czy wytrzymają dużą ilość km?
2. Przy instalacji LPG jak często są serwisy i szacowany koszt serwisu?
3. Jak wygląda spalanie w LPG? Jest to 2 litry gazu i 1 litr benzyny?
4. Czego mogę się spodziewać ? Najczęstrze usterki...
Proszę o pomoc. z góry dzięki...
ps. Przeczytałem : http://fiatklubpolska.pl/silniki-ben...po-lpg-33761/6 ( wszystkie strony)
Zakup FLotowy do firmy Fiat Tipo LPG
Ktoś coś pisał na forum, że Tipo z fabrycznym gazem, jak na przykład chcesz wyprzedzać i wciśniesz gaz do spodu - automatycznie przełącza się na pb i później jak uspokoisz obroty - wraca na lpg. Chyba chodziło o jakiegoś klienta który przyszedł do ASO się pożalić że jak jedzie na gazie to schodzi mu tez Pb. Jest już kilku użytkowników z fabrycznym lpg. Tez tak macie?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zakup FLotowy do firmy Fiat Tipo LPG
Cytat:
Napisał
Cobrettiiii Czyli nie ma na forum osób które uważają że to jest zły wybór....
Tylko pytanie ile macie przejechane...
Bo to jest wyznacznik,
wiadomo że samochód jest świeży ale słyszałem od kolegi że w jednej firmie mieli 5 sztuk
I niestety problem zaczął być po pół roku...
Pytanie co może się psuć? i jak często ....
Wiadomo że silnik bez turbiny będzie dla nas lepszy gdyż nie każdy studzi turbinę....
Były przypadki uszkodzenia głowicy w egzemplarzach u taksówkarzy , z montowaną instalacją w ASO w zwykłym 1,4. Pewniejszym rozwiązaniem będzie 1.4 turbo z fabrycznym LPG, gdzie głowica jest specjalnie dostosowana do gorszych warunków pracy. O turbo nie musisz się obawiać bo ten model ma start&stop więc turbo spokojnie zniesie użytkowanie w mieście.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk