Dzień dobry.
Proszę o interpretację i opinie czy przepływomierz wymaga wymiany. Różnice co do oczekiwanej i mierzonej masy powietrza.
Samochód słabo przyspiesza w przedziale obrotów 1000 do 2000. Kolektor nowy bez klap, egr wyłączony
To jest widok strony w wersji do druku
Dzień dobry.
Proszę o interpretację i opinie czy przepływomierz wymaga wymiany. Różnice co do oczekiwanej i mierzonej masy powietrza.
Samochód słabo przyspiesza w przedziale obrotów 1000 do 2000. Kolektor nowy bez klap, egr wyłączony
Sprawdź wężyki przy overboście i zawór, może to być niewłaściwe sterowanie turbiną. Przepływy mogą być różne z powodu zaślepienia EGR..
Wysłane z mojego LG-H900 przy użyciu Tapatalka
Zrobić logi doładowania.
overboost jest nowy bosch
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Mam zrobić mierzone i oczekiwane ciśnienie doładowania?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
dodałem zdjęcie z próby doładowania, nie wiem jak dodać plik .csv?
Macie jakieś pomysły?
Proszę o sprawdzenie logów i pomoc, co może być powodem takiego zamulenia między 1000 a 2000 obrotów?
Przepływka wygląda dobrze, mała moc do 2000 obrotów zazwyczaj oznacza otwarty, zacięty zawór EGR. Ty piszesz że masz EGR wyłączony ale czy zatkany blachą na 100%?
Jeżeli tak to zostaje praca turbiny a dokładnie wypalone łopatki lub zablokowana kierownica - ale w takim przypadku auto nie powinno jechać do 2400-2600 obrt.
Zrób logi i sprawdź doładowanie, przy okazji wyczyść czujnik na kolektorze jeżeli nie był czyszczony i sprawdź czy cięgło turbiny pracuje
Mam wyłączony komputerowo EGR i sterowanie klapami i nowy kolektor bez klapek. Czyli mam dodatkowo założyć tą blaszkę zaślepioną pomiędzy EGR a kolektorem?
Blaszki założone ale różnicy w jeździe brak :(
Może przewody podciśnienia trzeba wymienić? Można gdzieś takie kupić? Nie widać w jakiej jest formie bo zasłania ten aluminiowy oplot
No to masz jedno wyeliminowane... zobacz na ciegło turbiny - niech ktoś dodaje gazu na biegu jałowym a ty obserwuj czy to cięgło pracuje. Jeżeli nie to odłącz wężyk idący od zaworka do turbiny i pociągnij powietrze ustami. Jeśli pracuje to szukaj od strony podciśnienia jeżeli nie ruszy to zablokowane kierownice turbiny ..
Jaka jest średnica wężyków do podciśnienia?
Ciężko jest zobaczyć to cięgno turbiny, jest jakiś sposób aby się tam dostać w miarę swobodnie?
Czy od obrotów 1000 do 2000 powinno być czuć moc w przyśpieszaniu? U mnie jest tak, gdy wrzucę np. 3 bieg, obroty spadają do 1000 i wtedy pedał gazu na maxa. Czuję kopa dopiero w momencie wskazówki na 2000 obrotów
Jeszcze co zauważyłem, to podczas przyśpieszania wskazówka obrotów w momencie 2200 samochód robi wyczuwalną przycinkę, a później dalej przyspiesza.
U mnie ciągnie od dołu do max... dopiero przy max obrotów wyczuwalne odcięcie...
Szarpanie w okolicy 2000 obrotów zawsze było objawem zacinającego sie EGR-a i zawsze po wyczyszczeniu mijało... U ciebie skoro masz zatkany EGR to nie istnieje więc musiał byś mieć jakąś dziurę w intercoolerze a to objawiało by się gwizdem i złymi wskazaniami przepływki. Ale u ciebie to również nie występuje. Klapy wirowe masz usunięte więc trudno się do czegoś przyczepić poza turbina i jej sterowniem/ kondycją. Musisz sprawdzić logi ciśnienia doładowania oczekiwane a rzeczywiste...