Diagnostyka przepływomierza powietrza - jak wykonać samemu?
Witam, temat pewnie nie jest nowy i powtarza się w wielu samochodach, nieszczęsny przepływomierz powietrza. Jak go sprawdzić, zdiagnozować w domowych warunkach mając do dyspozycji miernik prądu, napięcia i oporu.
Problem dotyczy Fiata Croma 1,9 150KM. Silnik popularny w Oplach i Saabach. Poczytałem trochę i piszą o pomiarze oporności pomiędzy pinami. Czy przeprowadzać pomiar przy wpiętej kostce od "tyłu" czy podać napięcie z pinu zasilającego tylko i oczekiwać wyników?
Proszę o pomoc, cena nowej przepływki w serwisie wywołuje migotanie lewej komory (1267PLN) - tylko dla odważnych. Kupowanie używki trochę ryzykowne i chyba zakończę na zamienniku jeśli będzie taka konieczność. Ale najpierw chciałbym wiedzieć co wymieniać. A i ważne po podłączeniu do kompa nie ma żadnych błędów i elektryk trochę cwaniakuje wiec coś prostego w diagnozie moim zdaniem.
Odp: Diagnostyka przepływomierza powietrza - jak wykonać samemu?
A ten egr sparwdzales i odlaczyles ten nowy przeplywomierz
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Odp: Diagnostyka przepływomierza powietrza - jak wykonać samemu?
Tak to zaslepka egr.
Wyczysc go porzadnie zamontuj zaslepke na nowa i jedz na test.
Nie widze na telefonie tego zdjecia w dobrej rozdzielczości wiec za duzo nie powiem. Jak wyczyscic i zaslepisz w odpowiednim miejscu to nie będzie to mialo znaczenia
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2