Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2011
    Skąd
    Pabianice
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Panda 1.1

    [silnik] Problem z całym autkiem

    Witam. Przeglądając forum zdecydowałem się zamieścić nowy temat gdyż mam problem i to spory. Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. 8 miechów temu kupiłem Pandę 2004 rok 1.1 w gazie. Przebieg 95tyś. kilometrów. na gazie jeździ 2,5 roku. Na początku nie było jako tako problemów oprócz lampki CHECK ENGINE. Auto chodziło normalnie. Minął miesiąc auto zaczęło dziwnie pracować. I na benzynie i na gazie zaczęło tracić obroty i gasnąć. W zimie na postoju czasami za 10-15 razem odpali. Oczywiście odpalam na PB. Jakiś czas temu byłem u mechanika który miał podłączyć go pod kompa. Wszystko ładnie pięknie wydruki dał i wymienił przepustnice. Za przepustnice wziął 500zł!!! więc delikatnie mu powiedziałem żeby ją wymienił - za używaną przepustnice nie dam takiej kasy (etykieta ) Kontrolka check engine zniknęła gdyż jeździłem na niej dzień. W tym momencie nie wiem co robić. Regulowany gaz był i nic z tego. Kwestia wymiany przepustnicy? Kasy nie mam dużo więc staram się trafić w źródło żeby nie bulić nie wiem jakiej kasy. Pali dużo PB. Czytałem na forach że to przepustnica raczej do wymiany. Widziałem moją starą przepustnicę i wymieniał ją bez silniczka krokowego. Są na allegro tylko nie wiem czy jest sens. Ma ktoś pomysł co zrobić? Dodatkowo któregoś pięknego dnia po upalnym dniu i deszczowej nocy od strony pasażera musiałem podłogę wymieniać bo zalana była. Wie ktoś dlaczego? Kolejne pytanie Zamek od strony pasażera został zablokowany tj. nie da się włożyć kluczyka. Nie wiem czy to efekt zimy ale już nie ma takich temperatur a problem został. Klamki nie odskakują czasami ale WD muszę kupić na to. W sprawie aut jestem zielony dlatego proszę o pomoc. Na bierząco będę ewentualnie odpowiadał na pytania żeby szybciej znaleźć lek na to. Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Jeśli chodzi o przepustnice to niestety z używanymi tak jest, że może działać, ale też nie musi.Moja rada to spróbować podmienić z kimś na 2-3 dni jeśli masz taką możliwość i sprawdzić. Jeśli chodzi o zamek to może trzeba rozebrać i zobaczyć zapadki. Nie używaj to klamek WD. Jeśli już chcesz coś użyć to smar silikonowy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2011
    Skąd
    Pabianice
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    No właśnie jest problem. Pandy nikt nie ma wśród znajomych ;/ Klamki posmaruje. Dzięki.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2011
    Skąd
    Rudziczka
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Panda 1.1 2005
    Odnośnie silnika - to miałem podobne problemy w Ticu (też z gazem i również mechanicy stawiali na gaźnik ze wskazaniem na przepustnicę) ale przyczyn takiego stanu nie znam do dzisiaj ,bo wcześniej sprzedałem tego "żółtka" Pozdrawiam i życzę taniego rozwiązania problemów Artur

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2011
    Skąd
    Pabianice
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Temat nie zamknięty. Gdyby ktoś miał jakiś pomysł to proszę o jakieś uwagi. Nadal problem nie rozwiązany. Ewentualnie czy ma ktoś do sprzedania przepustnice do Pandy 1.1 2004 rok.

    [size=2][ Dodano: 2011-03-09, 23:07 ][/size]
    Podczas jazdy na LPG w momencie odpuszczania sprzęgła zapala się kontrolka od akumulatora i silnik gaśnie. Kiedy wrzucę bieg i dodam gazu to auto zatrybia i jadę dalej. O co kaman, bo jest to dość denerwujące. Czasami się tak dzieje - auto jest po dobrych 30 km więc nie jest zimne. Czekam na pomocne komentarze...

  7. #6
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    371
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Niestety przygod z silnikiem takowych nie mialem wiec niewiele chyba w tym pomoge. Jednak podobne obiawy mialme przez chwile jak mi zasniedzialy klemy od akumulatora ... wtedy kontrolki dziwne rezczy pokazuja - np. CHECK ENGIN i przygasal.
    Potem byl problem z odpalaniem i tak kilka dni - w koncu wyczyscilem klemy i po sprawie. Nie wiem czy juz sie uporales z tym ale sprobowac mozna - 5 min roboty.

    Co do zamka i klamek - juz kiedys tu o tym pisalem.... olej silikonowy do kupienia w castoramie za 5 zl. Nieszkodliwy, bezzapachowy, nie tlusci i do tego wypiera ladnie wode z zamkow - u mnie dziala

    Cod o wody w kabicie - mialem to samo. Ona sama sie tam nie dostaje w czasie deszczu. Tylko jak gwatlownie skrecisz w lewo to sila bezwladnosci skads ta wode wlewa nawiewem na nogi. A wysyszyc tapiecerke to istna maskra :/
    Po deszcze zamknac nawiew na nogi i delikatnie skrecac - moja jedyna rada a po dniu ta woda sie gdzies wychalpie czy wyparuje . Nie zlokalizowalem przyczyny.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2011
    Skąd
    Pabianice
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Panda 1.1

    Problemów ciąg dalszy...

    Witajcie. Wymieniłem w aucie przepustnicę i sondę lambda. Niestety mimo wymiany sondy z nią nadal jest coś nie tak. Wywala błąd i auto nie jeździ tak jak powinno. Było dobrze kilka godzin i temat powraca. Kasowanie błędu nic nie daje. Kolejna sprawa to byłem u elektryka. Sprawdził programem Bosha że mieszanka jest za bogata i podobnież według niego coś jest nie tak z rozrządem gdyż parametr jakiś tam powinien być w okolicach 4-5 a u mnie waha się między 10-12. Po całym teście którym wykonał zalało mi benzyną troszkę auto - 5 minut musiałem przepalać silnik gdyż nie mogłem ujechać kilku metrów nawet. Od tego czasu jeszcze pojawiły się "turbulencje" tak jakby było coś zatkane a nic nie było ruszane manualnie. Elektryk wspomniał jeszcze że przez ten parametr auto jest przeciążone na granicy wytrzymałości. W kompie wywala błąd pierwszej sondy ale podczas testu tego błędu nie było i według niego przez rozrząd sonda głupieje i to ona podaje błąd. Niech mi ktoś wyjaśni co i jak. Proszę o pomoc bo ja już nie mam siły do tego auta.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    to może warto zacząć od ustawienia rozrządu?? skoro to wszystko psuje to zrobić to i szukać dalej co jest nie tak

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2011
    Skąd
    Pabianice
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Jutro jadę montować rozrząd. Ciekawe co z tego będzie.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2011
    Skąd
    Pabianice
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Rozrząd wymieniony ale to nadal nie to. minęło troszkę czasu i nadal lipa. Podjechałem dziś do gazownika żeby wyregulował instalację lpg ale po podłączeniu kompa okazało się że 1 sonda pokazuje prace w zakrecie 0,14 do 5V!!! sonda była już wymieniana. Elektryk stwierdził, że masa gdzieś nie tak idzie i to w tym trzeba szukać powodu dlaczego jest tak a nie inaczej. po zrobieniu masy na krótko wskazywało między 0,14 a 2,67V. macie jakieś pomysły na to? oczywiście po czasie włącza się check engine. śmieszne jest to że nie udało mi się nigdy na gazie bezpośrednio odpalić z czym podobnież nie powinno być problemu przy tej instalacji. czekam na jakieś spostrzeżenia.

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Sprawdziłbym normalnie miernikiem ile tak naprawdę jest na przewodach od lambdy i gdzie te napięcie się pojawia bo tak to można sobie gdybać..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: [silnik] Problem z całym autkiem

    Sondę oryginalna kupiliscie?

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2011
    Skąd
    Pabianice
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Pierwsza była bosha oryginalna. później dwa zamienniki. na wszystkich to samo... Stąd opinia, że coś nie tak z przewodami silnika od masy.

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: [silnik] Problem z całym autkiem

    Masa w tym przypadku bym się nie kierował. Bardziej zainteresowalbym się sterownikiem i sama sonda Dlaczego oscyluje w takim zakresie. Możecie podłączyć pod komputer i tam zobaczyć jak sterownik czyta sondę i w jakim zakresie oscyluje.

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Napięcie mierzy się względem czegoś - w aucie zwyczajnie masy. Jeżeli jej nie ma to mogą być takie dziwne wskazania..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Uno Problem z cieplym silnikiem.
    Napisany przez t_z na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-05-2009, 09:25
  2. [silnik] mam problem z samochodem
    Napisany przez remlez na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-03-2009, 15:53
  3. [silnik] BRAVA 1,6/16v +gaz problem z odpaleniem zimnego sil
    Napisany przez mick075 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-02-2009, 14:17
  4. [silnik] Problem z wyciekiem małym z pompy
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-01-2009, 19:52
  5. [silnik] Problem z odpalaniem CC900
    Napisany przez zkurzawa na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-01-2009, 03:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

przepustnica fiat panda 1.1

silnik krokowy fiat panda 1.1

Fiat Panda 1.1 2004rok Sondy Lambdafiat panda 1.1 przepustnicaprzepustnica panda 1.1silniczek krokowy fiat panda 1.1silnik krokowy fiat pandafiat panda z lpg silnik krokowyprzepustnica fiat pandasilniczek krokowy panda 1.1fiat panda bogata mieszankajak rozebrac przepustnice fiat pandaprzepustnica fiat panda 1.1 lpgfiat panda 1.1 bogata mieszankapanda 1.1 krokowyile kosztuje naprawa silnika krokowego w Pandziejak wymontowac silniczek krokowy fiat pandafiat panda 2011 problem z silnikiemsilnik krokowy panda 1.1
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl