Okablowanie silnika silnika 1.1 ECO Panda jest znanym źródłem problemów z przerwami, więc tutaj jest trochę więcej informacji na temat kodów OBD P201 P202 P203 i P204 i przypuszczalnie P352 i P352.
Przewody powrotne wtryskiwacza i cewki są brązowe / czerwone i wszystkie są połączone ze sobą w wiązce przewodów około 30 mm w plastikową rurkę na wierzchu pokrywy krzywki, która chroni przewody wtryskiwaczy. Jest to połączenie zaciskane, a na Panda 1.1 ECO 2010 łączy się z jasnoniebieskim / żółtym przewodem, który biegnie do kołka F na wtyczce D004, która jest 8-stykowym przednim złączem silnika w pobliżu skrzynki bezpieczników silnika. W podręczniku pokazuje ten jasny niebieski / żółty drut jako brązowy / czarny, ale jest to prawdopodobnie w przypadku wcześniejszych modeli.
Będziesz musiał odciąć złącze zaciskowe 25 mm, odciąć przewody i przylutować je krótkim kawałkiem drutu, aby zastąpić połączenie zaciskane. Jeśli nie umieścisz w nim kawałka drutu, okaże się, że przewody wtryskiwacza są zbyt krótkie.
Znalazłem to wszystko na własnej skórze z przerywanym P202, który nie zmieniał kodów podczas wymiany wtryskiwaczy.
Może to pomóc w naprawie sporadycznych usterek wtryskiwaczy i cewek.