Koniec Włoszczyzny przypieczętowany motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/nowa-strategia-fiata-filarem-alfa-romeo,1981297
Koniec Włoszczyzny przypieczętowany motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/nowa-strategia-fiata-filarem-alfa-romeo,1981297
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Masakra! Co oni dają w ogóle.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ja bym brał dystans na te informację bo co pół roku plany są inne, a swoja drogą to dziwne jest trochę planowanie zrobienie AR filarem fiata jak obecnie maja tylko dwa modele w swojej ofercie Gulietta i Mito jak dobrze pójdzie to od przyszłego roku może dojdzie Giulia
O 4C i 8C nie wspominam bo to auta nie na taka masowa produkcje jak wcześniej wymienione chociaż moim zdaniem bardziej wpasowujące się w brand AR
Szkoda również że od jakiegoś czasu Fiat robi w większości same odgrzewane kotlety zamiast dać coś świeżego i pobudzić swoją sprzedaż. :/
Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...-koniec-Lancii
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Jakoś to na mnie wrażenia nie robi
Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.
Pisałem już gdzie indziej komentarz, w mojej ocenie idiotyczne posunięcie. !
Czyli jeśli będę potrzebował taniego autka to o fiacie mogę zapomnieć?
Zobaczymy co ogłoszą w kwietniu. Mam nadzieję, że aż w tak daleko idące plany nie pójdą.
paranoja..Ameryki sie zachcialo..ale zawsze bedziemy wlochami...Oni wogole mysla?
Od dawna wiadomo że koncern fiat wygasa..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Czy od dawna? O jak odległym czasie mówisz?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
No fakt może nie są to dziesiątki lat, ale 500tk wałkują jiż długo, kombi nie mają od czasu stilo, n bravo chcieli dawno zlikwodować itp..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
jest combi - W stylu trekking..jak to sie nazywa dziwactwo co ma naped 4x4....Chcial nie chcial...jak tak ma sie skonczyl to przechodze nastepnym razem na audi...Fiat sam sobie strzela w stope - brak wspomagania starszym modelom..
to że Lancia odejdzie powoli w niepamięć jakoś mnie specjalnie nie dziwi. wg mnie, to auto niczego ciekawego nie oferuje. taki dziwny twór, niewiadomo dla kogo, podtrzymywany chyba jedynie z sentymentu. co do planów związanych z ekspansją AR... skoro Fiat ma się skupić na modelu 500, to chyba nie nic dziwnego, że koncern będzie potrzebował czegoś o wyrazistym, sportowym wizerunku. Alfa Romeo nadaje się do tego idealnie. jedyne ryzyko jest takie, że auta z logo AR mogą być droższe. no ale na politykę cenową przyjedzie jeszcze pora jestem ogromnie ciekaw tych nowych projektów Alfy...
Tylko czy stary porządek nie był dobry? Fiat miał być pakowany, użyteczny, było dużo wersji (sedan, hatchback, kombi) miał też modele o zacięciu sportowym (jak wersje 3D, czy HGT czy Abarth). Alfa Romeo była sportowa, a Lancia luksusowa. A teraz chcą Lancię utopić, Alfę wypromować, a Fiata ograniczyć do kilku modeli. Mam nadzieję, że im się to odwidzi. 500tką w wielu odsłonach raczej nie wskoczą na pierwsze miejsca rankingów sprzedaży.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM