Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...)-z-Fiat-(FCA)
Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...)-z-Fiat-(FCA)
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Marchionne to niech lepiej już odejdzie na emeryturę. Jego "nowe" pomysły zrezygnowania z Tipo, oparciu Fiata tylko na gammie 500 i Panda znowu doprowadzą markę na skraj. 9 modeli dla Jeep'a, kiedy Jeep ledwo coś sprzedaje w Europie. Żenada. Nic dziwnego że Fiat ma jakąś kasę skoro wgl. się nie rozwija, żadnych innowacji, mała gama modelów i kiszenie kasy ze sprzedaży. Beznadzieja.
Ostatnio edytowane przez Double ; 04-06-2018 o 15:41
Dokladnie. Sami sobie w stope strzelają... Wg mnie powinni sprzedawać w EU przynajmniej jeszcze następce Punto - mają gotowy model tzn "tipowatego" fiata argo - sprzedawany w ameryce południowej- można pooglądac na
https://www.youtube.com/results?search_query=fiat+argo
jego testy
Na samych 500tkach i Pandzie oraz Alfie daleko w EU nie zajadą.
A co do elektryfikacji - no super, idea piękna, załóżmy nawet że auta te zwiększa jeszcze zasięg i będą sie ładować w 25 minut. Pytanie o ktrórym nikt nie myśli - jak wytrzymają to linie przesyłowe i elektrownie... będzie totalny blackout energetyczny jak nic jęsli nagle np 10 mln aut w EU to będa elektryki
Ostatnio edytowane przez e_nornert ; 05-06-2018 o 16:47
A tam, jak większość Polaków patrzycie na decyzje Fiata przez pryzmat naszego rynku który dla koncernu na pewno nie jest najważniejszy. Prawda jest taka, że na modelach budżetowych takich jak Tipo marża jest stosunkowo mała. Dlatego Fiat chce postawić bardziej na klase premium czyli Jeepa i Alfę na której można zarobić wielokrotnie więcej nawet przy zmniejszonej sprzedaży. Trendy w Europie pokazują że marki premium sprzedają się coraz lepiej kosztem popularnych marek. W Polsce również. Takie marki jak BMW, MB, czy Audi sprzedają się coraz lepiej i Fiat tez chciałby coś uszczknąć z tego tortu. I na razie mu sie to udaje bo i Alfa z modelami Stelvio i Giulia i Jeepy sprzedają się w Euro bardzo dobrze i sprzedaż wzrasta z roku na rok. Moim zdaniem Fiat bardzo dobrze robi, że stawia na model 500 w różnych odmianach. Robi to w czym zawsze był najlepszy czyli w małych autach. 500 jest najlepiej sprzedającym się małym autem w Europie.
Ostatnio edytowane przez Aniversario ; 05-06-2018 o 17:46
dokładnie , do zarzygania z tymi wariacjami na bazie 500-tki , i tak tego gówna nikt prawie nie kupuje , prawie tego nie widuje w De , A i CH , za to tipo jest naprawdę dość widoczne , zwł hatchback i kombi , to jest dobre auto i powinni w nie inwestować , bo jest klient na takie auta ;
lubie tą marke , miałem bravę 01r , 2 x alfa 146 , alfa 156fl , bravo sport , 3 x stilo , ale fakty są takie , fiat sam się ora w europie , więc niech zdechnie , juz nawet my fani marki mamy dość tych włoskich małp
https://motoryzacja.interia.pl/wiado...lo,nId,2590755
Dla FCA jest to praktycznie ostatni dzwonek jeśli chcą w przewidywalnej przyszłości sprzedawać EV. Ich własne konstrukcje nie wyszły poza fazę wkładania cudzych podzespołów do własnego (zmodyfikowanego) nadwozia, o produkcji masowej nie ma mowy. Musk ma Teslę gotową do produkcji wielkoseryjnej, ale wygląda że kasy zabraknie mu przed końcem tego roku.
Gówno powiadasz? Jakościowo lepsze od Stilo, które to okazało się niewypałem - elektryka to koszmar w tym aucie, zapewne wzburzony napiszesz, że jest inaczej Podaj źródła dotyczące sprzedaży i wartości, a nie rzucasz pustymi frazesami. Polska nie jest jedynym krajem zbytu.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Skąd wiesz, że dobre auto? Masz którąś z 500-tek, albo Tipo? Miałeś dłuższy kontakt niż na jeździe próbnej? Na gamę 500-tek też jest klient, ale tylko według Ciebie nie ma.
Na Tipo "jest klient", bo jest tanie, z nowymi silnikami FireFly tanio nie będzie, więc i klienteli będzie mniej - klientela pójdzie do konkurencji, bo drogiego FIAT-a nie kupi. Jakoś w Polsce na silnik T-Jet ludzie drzwiami i oknami nie rzucają się i biorą najczęściej 1.4 16V 95KM...
Co do widoczności Tipo - w moim rejonie jest niewiele więcej widoczny niż 500L i 500X...
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 08-06-2018 o 00:53
Lubię takie wypowiedzi "dlaczego kończą produkcję, przecież się sprzedaje, jest super i takie tanie". Zakładanie, że w koncernie samochodowym siedzą idioci i nie wiedzą co robią mogą wyrażać tylko osoby o niskim poziomie ,,,,, "wiedzy".
Objaśniam - jeśli coś jest tanio (najtaniej na rynku) i do tego dobrze to znaczy, że ktoś do tego dokłada. Tak najogólniej, bo to temat na szersze opracowanie.
Skoro ktoś dokłada to chyba jednak są tam jacyś idioci skoro taką cenę ustalili.
Dobra, wiem. Przesadzam.
A tipo będzie dalej dostępne tylko poza Europą. W Europie nie będzie ze względu m.in. na nowe eko-przepisy.
Właśnie o tym piszę, na EU po zaktualizowaniu do obecnych i przyszłych wymagań cena nie będzie atrakcyjna vs target marki.
Poza tym w dzisiejszych czasach na produkcie nie koniecznie trzeba zarobić przy jego sprzedaży, a marżę wyrabia się w inny sposób, np. najem, leasing, raty czy też obsługa posprzedażna oraz wiele więcej składników, ale to już na dłuższą "rozprawkę"