Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...t-są-już-znane
Pełną treść artykułu możesz zobaczyć w http://fiatklubpolska.pl/content.php...t-są-już-znane
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
fajnie że coś takiego wyszło za paręnaście lat będzie można kupić go w nieco przystępniejszej cenie a i tak podejrzewam że zacznie się jego robić sporo na drogach
Hmmm ? a mi sie wydaje że będzie jak z cromą ... . Dziś rano siedziałem w salonie - pasowanie słupka przedniego z podsufitką masakra . Środkowy schowek w suficie - smar wypływający z prowadnic. Bagażnik przy złożonym trzecim rzędzie siedzeń ok ale bez szału ( ostatnia vectra ma większy ) plus wysoki próg załadunku , nie pełne wypełnienie plastikiem nadkoli ( dużo blachy ) co nie dziwi w "low costach" ale dziwi w takim samochodzie ( tłumienie dźwięków ) . Fatalny - masywny i wystający próg przy wsiadaniu i wysiadaniu - kto siedział w bmw x3 i wsiądzie do freemonta będzie wiedział że we freemoncie będzie miał zawsze brudne nogawki a w x3 nigdy. Tyle zdążyło mi się nie spodobać przy pięcio minutowym oglądaniu . Na plus materiały deski i boczków drzwi - miękko i przyjemnie. (Schowek na dokumenty większy jest w pandzie ) . Czekam na pierwszy kurs i wrażenia jak sobie będzie z tym radził fiatowski jtd ... masa jest wielka ... .
Szkoda, że Fiat własnej konstrukcji nie wprowadził. Chociaż ciekawe, co było bardziej lobbowane. Czy to, aby nie zakopać przejętej marki czy to, aby wykorzystać to co ona ma i wypuścić coś nowego.
Sam z ciekawości przejadę się do salonu i obejrzę.
Niepełne wypełnienie trochę dziwi. To już praktycznie standard, ale przy takiej cenie moim zdaniem już by można było ich wymagać.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
x3 z 2.0d 184konnym będzie kosztować 162 tyś cennikowe . Fiat ver. urban 170 konna to będzie 119 tyś . Różnica jak łatwo policzyć to 43 tyś . Utratę wartości łatwo przewidzieć, klasy samochodu myślę że nie ma co porównywać - chyba że gabarytami, i to by było na tyle ... . Pracuje w fiacie ale jestem realistą . O spodniach nie wspominam - życze powodzenia mając samochód w którym trzeba uważać jak się wysiada
Pozdrawiam
wiesz zabawne jest to że tak bardzo boli cię pobrudzenie nogawek i to jest taka wada. trzeba uważać i tyle. nie wiem jak z wyposażeniem X3 ale podejrzewam że te 43 tyś różnicy o których mówisz to nie wszystko. trzeba zobaczyć na wyposażenie autka bo coś mi sie wydaje że tu byłaby jednak przepaść. że jednak fiat bardziej doposażył swoje podstawowe jednostki
Fiat czymś musi przekonać. 43tys. zł różnicy to jest powód do rozważań. Są tacy, którzy kupią to i będą chwalić, a są tacy, którzy do końca będą mówić - to tylko inne auto ze znaczkiem Fiat. Co do nogawek, przejdę się i zobaczę czy jest tak źle
Chociaż może robię OT, to byłem na targach w Poznaniu i oglądałem Deltę i byłem zniesmaczony jakością plastików. Delta nie obrażając Bravo, bardzo przypominała go od środka. Czegoś więcej bym się spodziewał, czegoś bardziej subtelnego. I plastiki na kierownicy też takie jakieś... "plastikowe" Lybra ma moim zdaniem ładniejsze plastiki i z akcentami.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Wychodzi na to ze nie jeździłeś nigdy dużymi samochodami i nie wiesz jak duża to jest wada przy wsiadaniu i wysiadaniu , dlatego wydaje Ci sie to tak banalne. To tak jak wybudować sobie super dom tylko sufity będziesz miał na wysokości 1,9m i będziesz non stop chodził zgarbiony bo możesz walnąć się o lampe w każdym pokoju ... pierdoła prawda ?
Ta przepaść o której piszesz ... ja tej przepaści nie widzę jak patrze na wyposażenie obu aut chyba nie sprawdzales wyposazenia obu aut zanim to napisales . O wartości auta po 3 , 4 latach nawet nie wspominam - za używane x3 kupie dwa freemnoty ... . Tak mniej więcej wygląda relacja cen z croma - z tym będzie podobnie . Niestety dla właścicieli fiata , stety dla kupujących używane fiaty . A boleć mnie nic nie boli sam mam fiata z którego jestem zadowolony ale wiem jak wygląda pozycjonowanie marki na rynku i w świadomości ludzi - jestem realistą i interesują mnie realne scenariusze. Dyrekcja handlowa na pewno chciała by żeby Twoje słowa typu się sprawdziły, ale to są pobożne życzenia i trochę pisanie o kosmosie ...
Pozdrawiam
To nie ulega wątpliwości, że po 3-4 latach utrata wartości będzie większa niż w przypadku np. BMW. BMW raczej nie porównujmy do tego auta, to ciut inne klasy aut. Prędzej tutaj bym jakiegoś VW porównał.
Ale za to można mieć całkiem fajne auto w przystępnej cenie. Coś jak z moją Lybrą. W porównaniu do innych aut (cenowo) Lybra naprawdę dużo daje za stosunkową rozsądną cenę.
Świadomość Polaków jest coraz większa, ale nie ma się co dziwić, że do dzisiaj VW nadal uważany jest za klasę wysoką. To jest inny punkt widzenia, inne zarobki. Na zachodzie standard wyposażenia średni to dla nas jest wysoki. I taki "bogato" wyposażony VW z zachodu, tam był czymś raczej zupełnie powszechnym.
A tak BART_osz masz Cromę. Fajne auto, ciekawie wyposażone za rozsądną cenę
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Żebym nie został źle zrozumiany - lubię fiaty pracuje w zakładzie który je produkuje . Ale realnie patrze na rynek , jego realia są specyficzne . Takie życie ... dla 90% społeczeństwa lepszy będzie 15 albo więcej letni vw niż w miare nowy fiat. Fiat to już inna jakość - lepsza oczywiście i na nie jednym polu nie ustępuje już produktą vw a na nie jednym polu produkty vw wyprzedza ale żeby polak w to uwierzył ... miną lata ... . Niestety w drodze do doskonałości fiat czasem popełnia błędy - freemont nie jest produktem idealnym - to wypełniacz rynku który z założenia będzie produktem niszowym . Delta o której wspomnieliście miała konkurować z a3 ... z czym ? z gumową kierownicą ? Zakład w cassino nie produkuje nawet "setki" dziennie . Co prawda teraz po lifcie ten bug został poprawiony i od podstawy delta ma skóre na kierownicy ... ale wyniki sprzedaży dalej są jakie były ... tendencja jaka jest możecie się domyślać .
Ostatnio edytowane przez BART_osz ; 22-06-2011 o 09:51
Im ktoś mniej wie o technice tym bardziej ulega stereotypom
A widzę, że edytowałeś posta
Tak, Delta jest ładna, ale wykończenie w środku średnio mi się podobało. I tutaj się zgodzę, że robią błędy.
Wsiadając do nowej Delty oczekiwałem czegoś ponad to co się widzi na co dzień.
Od jutra mam urlop, ale jak wrócę to przejdę się i zarazem Freemonta obejrzę i Deltę Zobaczę czy poprawili
Chociaż moim zdaniem od Delty nie należy oczekiwać masowej sprzedaży. Jak my kupiliśmy Lybrę i pojechaliśmy do rodziców "na wieś, gdzie VW jest królem", to wszyscy znajomi... "no no, ładne auto, ale będzie się psuć lub "w coś ty się wpakował" "
Ostatnio edytowane przez miszko ; 22-06-2011 o 10:10 Powód: Update
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
jeśli chodzi o jego wysokość itd. to jeździłem terenówkami i innymi podobnymi samochodami. dla mnie to pierdoła do której należy się przyzwyczaić i znaleźć jakies rozwiązanie przy wsiadaniu.
dla mnie fiat jest marka robiąca coraz lepsze samochody najlepiej wyposażone w standardzie i za dobre pieniądze.