| |||||||||||||||||||||||||||
|
|
Galeria (9) | ||
Opis auta | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pokrótce - seryjny Fiat Bravo pierwszej generacji z końcówki 1998 roku (grudzień) czyli po FL choć jeszcze przed OBDII (silnik taki sam jak z przed FL). Autko kupiłem z komisu ale było świeżo sprowadzone z Niemiec. Wymagało paru napraw, jednak nic mnie puki co nie zaskoczyło i ogólnie jestem b. zadowolony. Wyposażenie: - 2x el. szyby + domykanie z pilota, - el. szyberdach (+ moduł sterowania i domykanie z pilota), - el. i podgrzewane lusterka, - centralny (org + dokładany pilot), - otwieranie klapy z pilota, - doświetlanie drogi z/do auta (Comming & Leaving Home), - 4x AirBag, - ABS, - światła dzienne LED 2x 4x1W (okrągłe) w miejscu przeciwmgielnych, - światła soczewkowe Valeo z Marei, - felgi aluminiowe 14 fiata na lato oraz stalówki na zimę, - kierownica obszyta skórą. 1 czerwca 2012 roku przy przebiegu 249tyś km w aucie zainstalowałem sekwencyjny wtrysk gazu: - parownik/reduktor Tomasetto Alaska, - zbiornik 33L brutto w miejscu koła zapasowego, - wielozawór Tomasetto, - jednostka sterująca Compact AGC, - wtryskiwacze REG Fast OMVL Samochód całkiem zrywny i wcale nie aż taki paliwożerny - na trasie można uzyskać poniżej 7l Pb, w mieście ok 8,5. Gazu pali niecały litr więcej czyli przy mojej jeździe ok 9,2 l/100km Auto prowadzi się całkiem komfortowo, szkoda jedynie że jest dość głośne w środku przy większych prędkościach, ale nad tym kiedyś może popracuję. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|