| |||||||||||||||||||||||||||
|
|
Galeria (10) | ||
Opis auta | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Krótko bo nie ma się co rozpisywać - Bravo przyprowadzone prosto ze swojej ojczyzny prze zemnie. W trakcie zakupu na budziku 84tys zakupione w salonie Fiata a zostawione tam w rozliczeniu przez poprzedniego właściciela. Służy mi już od 2,5 roku i jak na razie bez większych problemów ,a trzeba dodać że nie ma łatwo Auto: - Fiat Bravo 1.9 JTD GT 105 2001 - Wspomaganie Kierownicy - Elektryczne Szyby - Elektryczne podgrzewane lusterka - Klima Automatyczna Takim przyjechałem do Polszy a potem się trochę pozmieniało - Mapa z seryjnych 105 Km na 142 Km i 311 Nm - Sprzęgło z okładzinami Kewlarowymi + Mocny docisk robiony własnoręcznie - Zawieszenie Gwintowane FK - Lampy soczewkowe valeo + Żarniki 6000K - Tarcze na tył zamiast bębnów - Brembo 4 tłoczkowe z alfy 166 + taecze 305mm - Wachacze od HGT - Zwrotnice od Sport Packa - Felgi Tomason TN1 17"x8J z oponami Hankook Ventus V12 Evo 205/40/17 - Dwumasa zastąpiona jednomasem z fiara coupe - Brak Katalizatora - Frontowy InterCooler zaadaptowany z Saba 2.0T + wskaźnik ciśnienia doładowania - Filtr powietrza K&N - Jakieś tam Audio W planach : - swap i remapa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|