| |||||||||||||||||||||||||||
|
|
Galeria (3) | ||
Opis auta | |||||||||||||||
Opis (taki sam umieściłem na polskiej jeździe) Moim poprzednim autem było Tipo 1.4 (nadal go posiadam). Zakochany w tym samochodzie kupiłem sobię unikatową wersję Fiata Tipo SEDICIVALVOLE. Wspaniale auto z dużym potencjałem. Po zakupie zrobiłem mu gruntowną renowację. Generalny remont podłogi (wycinanie i dopasowywanie paneli podlogi). Wszystko wyszło jak fabryczne. Auto zakonserwowane w całości. Tuning Jako takiego tuningu nie przewiduję samochud ma być unikatowy i zachowany w oryginale. Możliwe sa drobne zabiegi upiększające, ale bez zbędnej ingerencji. Silnik Silnik 2.0 16V spisuję się znakomicie. Olbrzymia moc i wielka satysfakcja z jazdy. Jeżeli zajdzie konieczność wymiany paneweczy, czy wału to możliwe, że pokuszę się o zakucie dolu silnika, ale oby nie było takiej konieczności. Nadwozie Auto w wersji 3D po liftingu po 93’. Kolor czarny, perlowy metalik. Po uporaniu się z zawieszeniem i wymianą kilku rzeczy, auto dostanie nowiutki lakier. Wersja sportowa jaką jest SEDICI wyposażona jest w nakładki progowe, lotkę na tylnej klapie i czerwone reflektory z tyłu oraz napis na oświetleniu tablicy „SEDICIVALVOLE”. Posiadam przyciemnione szyby z tyłu. Wnętrze Wnętrze sportowe, wygodne. Licznik inaczej niż w innych wersjach tipo wyskalowany do 260km/h. Wiczniki ciśnienia i temperatury oleji, temperatura wody. Najważniejsze we wnętrzu są fotele RECARO z regulacją w pionie, poziomie, z wysówaną podkładką podudziową. Kiezownica mniejsza i grubsza niż standardowo montowana w Fiatach firmy MOMO (skórzana). Gałka zamiany biegów skórzana Abartha. Materiały deski rozdzielczej wykonane z dość miękkich i sympatycznych, dobrze spasowanych plastików – o niebo lepsze od wersli starszych. Poza tym takie dobrodziejstwa jak elektrzyczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka. Była kiedyś klima (mam zamontowany kompresor). Wspomaganie kierownicy. Zawieszenie Z zawieszeniem jeszcze nie walczyłem, bo nie było czasu. Do naprawy mocowania tylnych wahaczy, oraz stabilizatora z przodu. Koła 15” Abharta opony 195/55 z przodu, 195/50 z tyłu. Zawieszenie dość twarde i fajnie trzyma w zakrętach, gorzej jest na dziurach, ale w końcu to auto sportowe. Audio Narazie brak Pamiętna podróż Powrót po zakupie do domu i brak prondu na autostradzie A4. Brak pasa awaryjnego. Do najbliższego 300m pod górę. Przałem go z 200m i wysiadłem kompletnie. Na szczęści kierowcy TIRa mi pomogli. Taka to była przygoda... Perspektywy Doprowadzenie auta do stanu fabrycznego | |||||||||||||||
|