Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2

Temat: Volvo vs. Seicento  

  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    43
    Postów
    549
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Audi A3 1.8T
    Rocznik
    2011

    Volvo vs. Seicento

    Jak wygląda fiat po kolizji z volvo? - Joe Monster
    Ten filmik robi furorę.Dziwię się,że tutaj go nikt nie wrzuca i nie komentuje bo na forum BMW czy Skody już by się gotowało.Ale to trochę martwe forum więc jest jak jest.Poczułem się więc do skomentowania sytuacji.Po pierwsze primo to jest Volvo XC 70 a ten drugi to Seicento.Chętnie zobaczę Volvo V30 uderzające w tył np.Fiata Freemonta.Po drugie primo,zazwyczaj każdy najeżdżający kończy gorzej choćby z powodu tego,że naciskając gwałtownie hamulec przód auta uderzającego nurkuje i trafia w twardy punkt auta hamującego czyli we wzmocnienia i podłużnice(btw. chciałbym zobaczyć wnękę koła zapasowego Volvo).Po trzecie primo Sejek po takim spotkaniu i tak nie wygląda źle.Poduszka zadziałała,kabina została cała,drzwi otwarte.Myślę,że takie np. Tico poskładałoby się jak domek z kart.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    40
    Postów
    5,341
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał grzes26 Zobacz post
    Ten filmik robi furorę.Dziwię się,że tutaj go nikt nie wrzuca i nie komentuje bo na forum BMW czy Skody już by się gotowało.Ale to trochę martwe forum więc jest jak jest.
    Też widziałem ten filmik. Jego furora jest wprost nieproporcjonalna do tego co tam widzimy. Dlaczego mamy napędzać dyskusję bezsensownymi komentarzami (pieję do innych miejsc, gdzie "napinacze" wyrzucają swoje frustracje trując innych)?

    Nie atakuję Ciebie za ten komentarz, po prostu trzeba zachować rozsądek i nie karmić troli

    Słusznie zauważyłeś - konstrukcja Fiata Seicento zachowała się ja to powiem - idealnie. Przód auta to strefa zgniotu, ono ma się tak zachować, aby uratować nam tyłek. Ważne jest aby klatka - czyli konstrukcja kabiny - była w możliwe nienaruszonym stanie.

    Ja kiedyś uderzyłem Fiatem Tempra w tył Mercedesa W123, taka sama sytuacja. Przód nurkuje, wbijam się pod auto, maska zgnieciona, przednie lampy rozwalone, a zderzak cały
    Naprawa skupiała się do wymiany lamp, maski, grila i to tyle.

    Seicento wygląda źle na pierwszy rzut oka, ale kierowca wyszedł i jest cały. To się powinno liczyć. Schodząc do sedna sprawy to tylko zlepek blachy, oleju, gumy i plastiku, który jeździ. A życie mamy jedno.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 

Podobne tematy

  1. Seicento Van 1.1 LPG
    Napisany przez radke na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-08-2015, 22:50
  2. [Seicento] Kupię maskę do seicento - jasny błękit.
    Napisany przez kodak na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-04-2015, 17:01
  3. Kupie lotka seicento ORI oraz obrotomierz seicento
    Napisany przez tomo90rbk na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-02-2014, 21:48
  4. Seicento 1.1
    Napisany przez krtwwl34 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 03-01-2012, 17:37
  5. Seicento POMOCY!!!Dziwne zachoawanie Seicento
    Napisany przez szkudlar na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-04-2009, 14:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl