Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 1 z 1
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez swierzak

Temat: Moje Bravo II (198) 1.6 M-Jet 105KM  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2015
    Skąd
    Wągrowiec
    Wiek
    32
    Postów
    11
    Auto
    BRAVO 1.6 MJT
    Rocznik
    2009

    Moje Bravo II (198) 1.6 M-Jet 105KM

    Witam wszystkich serdecznie. To mój pierwszy temat na forum gdzie chciałbym pochwalić się swoim nabytkiem. Auto jest z 2009 roku, wersja Dynamic z polskiego salonu. Kolor to taka "kawa z mlekiem". Bardzo ładnie się prezentuje po umyciu i wypolerowaniu. Nabyłem w kwietniu z przebiegiem 196 tys. km. Do roboty jakieś eksploatacyjne pierdółki typu olej, filtry, tarcze, klocki.

    W międzyczasie wykryłem więcej usterek, których przez charakter swojej pracy nie jestem w stanie na razie zrobić. Mianowicie przy niemal maksymalnym wychyleniu kierownicy w prawo lub w lewo przy jeździe parkingowej słyszę takie chrobotanie z układu kierowniczego. Ponadto lewarek zmiany biegów przy wysokich temperaturach otoczenia nie wraca do pozycji neutralnej. Gdy jest chłodno takie coś nie ma miejsca. Mam też wrażenie, że sprzęgło chwyta zbyt wysoko. Czy to objaw zużycia i czeka mnie wymiana sprzęgła razem z kołem dwumasowym? Byłem na to przygotowany w sumie.

    Wyposażenie jest biedne, lecz mi zupełnie wystarczające po poprzednim Seicento. Rzekłbym nawet, że teraz czuje się jakbym opływał w luksusach. Nie ma tempomatu, B&M, grzanych siedzeń, elektryki z tyłu, ESP/ASR. Jest tylko zwykła klima, elektryka z przodu (szyby i lusterka), radio z MP3, wspomaganie CITY. Wnętrze jest bardzo ładnie utrzymane. Wymieniłem sobie pokrętła od panelu sterowania klimatyzacją, bo stanowiły jedyny znak zużycia wnętrza (ot co taki prezent od ASO). Na zdjęciu ująłem też dziwną sytuacje z hamulcem ręcznym. Czy ta szpara jest normalna przy spuszczonym ręcznym czy coś tam pękło?

    Silnik jest genialny do tego wozu. Seryjnie nie posiadam DPF. Prosty, zrywny i ekonomiczny choć w działaniu specyficzny. Ma takiego jakby laga. Musi pomyśleć i wystrzeliwuje do przodu, ale domyślam się, że to wina prostej turbiny bez zmiennej geometrii łopatek. Przy mojej jeździe spala średnio około 5.5l. Co ciekawe komputer zawyża spalanie o około 10% w stosunku do realnie wlanego ON do baku. Idzie to jakoś wyregulować kompem?

    Póki co zrobiłem ponad 10 tys km i jestem zadowolony z wozu. Jeździ bezawaryjnie i wygodnie. Fiaty to spoko fury, których opinia w naszym kraju pozwala na znalezienie fajnego auta po niewielkich pieniądzach.

    Pozdrawiam wszystkich
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    CichyJerry lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!

 

Podobne tematy

  1. Moje Bravo i moje modyfikacje - OBD2 w kabinie, polerka wnętrza :)
    Napisany przez noname na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-03-2015, 21:08
  2. Bravo 1.9 JTD 105KM 99r.
    Napisany przez hunter na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-04-2014, 22:33
  3. Fiat Bravo 1.9 jtd GT 105km
    Napisany przez Remek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-01-2014, 15:34
  4. moje bravo 3 pytania
    Napisany przez fiat 1.8 16v dominik na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 29-05-2013, 22:31
  5. Moje BRAVO 1,9 MJ
    Napisany przez Nassal na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-05-2013, 17:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl