Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 55
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Lancia dla mnie bo na 8 miesięcy uciekam do Lubania i muszę mieć kombi. Po powrocie kupuje nowy fotel kierowcy robię wszystkie zadrapania i sprzedaje ją no chyba że zaskoczy mnie swoją bezawaryjnością (będę robił nią około 2800km miesięcznie) to wtedy zostawię bratu a sam kupię Bravo II lub coś w tym stylu.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Dziś Lalunia dostała:
    Uszczelkę pod pokrywę zaworów
    Olej Castrol Edge i filtr oleju
    Filtr paliwa
    Przegląd wtrysków czy nie leją
    Odmę od pompy wody bo była jakaś podejrzana
    KOSZT 430 zł
    Czy dużo?? nie wiem ale mam nadzieję że na długo mi starczy i będzie jak z Bravo zero kłopotów. Pozostaje mi tylko problem uszczelek ale przesmaruje i się okaże czy starczy tylko smarowanie

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Lepiąca się deska rozdzielcza u Lybrze to standard. Sposób na to to rozpuszczalnik poliuretanowy i specyfik K2 taki jak Plak.

    I jeszcze pytanie mam czy ktoś w JTD robił Chip Boxa i jak to wpłynęło na dynamikę i spalanie

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Chipa śmiało można dawać, ale w dobrych firmach, jak chcesz dam ci namiar na kolesia z FKP, który sie tym zajmuje. Spalania prawie bez zmian, a osiągi lepsze.

    Ta w ogóle, to dopiero teraz zauważyłem ten temat gratuluje zakupu. Powiedz mi, czy nawiew na nogi możesz włączyć czy tylko jednocześnie w dwóch kierunkach nie mozesz U mnie wygląda to tak, ze podwujnie to tylko nogi-szyba, nogi-twarz, nie da sie jednocześnie szyba-twarz, tak ma kazda Lybra, no i kazde z osobna rzecz jasna
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    silniczki pracują bo nastawia na wszystkie kierunki tylko nie można właczyć 2 kierunków jednocześnie. ale masz rację rozbiorę i zobaczę.
    Nie idzie włączyć pewnych kombinacji ustawień. Są 3 stany - góra, na wprost, dół. I chyba tylko kombinację na wprost i dół można włączyć jednocześnie, ale już nie można włączyć dla przykładu i góra i dół, czy góra i na wprost.

    A wynika to z mechanizmów sterowania klapami. Jak wymieniałem w Lybrze jeden z silniczków to trochę obejrzałem cały ten mechanizm.
    Co do samych silniczków to ich uszkodzenie powoduje blokadę klap w jakimś miejscu. Silniczków jest sztuk 4. Z tego co pamiętam nie różnią się one jeśli chodzi o sam silniczek, tylko mają one taką zewnętrzną nasadkę na trzpieniu/wałku. Ta nasadka - taki element z wyżłobionymi rowkami. W momencie jego obrotu przesuwa się tam w środku taki element od cięgien. Najlepiej włączyć zapłon i nie odpalać silnika tylko uruchomić nawiew. Przelecieć po wszystkich ustawieniach. Silniczki wydają taki charakterystyczny dźwięk - "bzyk, bzyk, bzyk". Pracują jak krokowiec. Przelecieć po wszystkich ustawieniach i posłuchać

    Co do przycisku - przyciski mają na sobie taki jakby plastik. Z czasem potrafi on tak jakby odpryskać - widać to w prawie każdej Lybrze, że czasami na przyciskach nie ma oznaczeń. Ratunkiem jest lekkie odgięcie odprysku i położenia kleju np. superglue. Jak ktoś przedobrzy to bardzo łatwo można sobie przykleić guzik Może tak ktoś próbował zrobić i przypadkiem skleił.

    A co do deski - to elementy od połowy w dół mają tą przypadłość. Niestety Fiat zrobił to samo co w Tipo/Tempra i po latach to "coś" na desce zmienia się w lekko lepką substancję.
    Dobrze, że nie położyli tego też na górnej części deski, bo lepiący schowek i tunel środkowy idzie jakoś przeboleć
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Można góra-dół i dół-na wprost, a nie można góra-na wprost
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    a nie można góra-na wprost
    odblokowałem sklejony przycisk od nadmuchu na nogi i potwierdzam to co napisałeś. Trochę dziwne ale cóż my możemy
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Z czasem potrafi on tak jakby odpryskać - widać to w prawie każdej Lybrze, że czasami na przyciskach nie ma oznaczeń
    u mnie w tamtym tygodniu zeszła folia od mocniejszego nadmuchu i wyłączenia nawiewu

    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Dobrze, że nie położyli tego też na górnej części deski, bo lepiący schowek i tunel środkowy idzie jakoś przeboleć
    dzień pracy z rozpuszczalnikiem poliuretanowym i wszystko jest cacy aż milo splunąć

    nie wiem jak u was ale u mnie przy prędkości do 120km/h spalanie jest super do 5.3l/100km ale potem przy 140 km/h robi się nagle 6.5 co mnie trochę dziwi bo w bravo aż takiego radykalnego wzrostu nie ma

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    U mnie jest podobnie, ale az tak bym sie tym nie martwił.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A tak jeszcze góra-dół można, ale tylko wtedy kiedy górę wpierw włączymy i dopiero później można na dół. Jak się ustawi wpierw dół to nie można ustawić góry A takie patenty. To jest jednak wymuszone przez układ tych klap i silniczków.


    Cytat Napisał seth Zobacz post
    dzień pracy z rozpuszczalnikiem poliuretanowym i wszystko jest cacy aż milo splunąć
    A to muszę zastosować, bo mnie irytuje to lepienie się. Nie było tego jak ją kupiłem, a teraz się to zaczęło...

    Cytat Napisał seth Zobacz post
    nie wiem jak u was ale u mnie przy prędkości do 120km/h spalanie jest super do 5.3l/100km ale potem przy 140 km/h robi się nagle 6.5 co mnie trochę dziwi bo w bravo aż takiego radykalnego wzrostu nie ma
    Chyba takie zestrojenie. U mnie w 1.6 jest podobnie. Gdy na autostradzie nie przekraczam 100km/h to spalanie super. Gdy do 120km/h jest ok, ale powyżej zaczyna rosnąć.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    A to muszę zastosować, bo mnie irytuje to lepienie się
    weź jakieś bawełniane szmatki bo te sztuczne się nie nadają. Polecam użycie rękawiczek bo będziesz miał całe ręce czarne i ja je 2 dni myłem. I nie przejmuj się że plastik zrobi się gdzieś trochę miały to wszystko plak zakryje a jak nie to są przecież czernidła do plastików. U mnie w kilku miejscach zrobił się biały ale wyczyściłem preparatem do czyszczenia kokpitu firmy K2 a potem tej samej firmy plak.

    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Gdy do 120km/h jest ok, ale powyżej zaczyna rosnąć.
    a czy przypadkiem chip box nie zmieniłby tego albo zastosowanie turbo ze zmienną geometrią?

  12. #26
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Jaki ty masz rocznik tego, bi nic nie napisales
    Ja mam ze zmienną geo i jest to samo, poza tym nasz komp jest w miare dokładny, ale tylko na trasach, no musisz sprawdzac na srednim, bo na chwilowym (tylko z nazwy) wylicza spalanie z ostatnich 5min jazdy.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    moja jest z września 2000 roku. cos ostatnio mi kapie z odmy która idzie od dolu turbo do filtra.

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Biała lubań.jpg

    I tak 660km w jedną stronę co 2 tygodnie gania moja Lusia. 6 tyś km i nic się nie dzieje. Cisza, spokój i niesamowita wygoda, po prostu kawał dobrej włoskiej roboty.

  15. #29
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    I oby tak dalej no i fakt... wygodne to to jest
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    teraz planuje sobie na czarno okleić maskę dach i klapę.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Lancia Lybra 1,9 JTD
    Napisany przez egon na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 429
    Ostatni post: 26-06-2017, 23:25
  2. Kolektor ssący Lancia Kappa 2,0 16v turbo
    Napisany przez dejv667 na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-01-2013, 18:30
  3. Lybra 1.8 szarpanie przy przyspieszaniu
    Napisany przez promokator na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 05-11-2011, 12:59
  4. Lancia Ypsilon z logo Chrysler
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-10-2011, 08:37
  5. Nowa Lancia Flavia Cabrio
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 17-09-2011, 18:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat b

lancia lybra forum

p1320 lancia

p1320 lancia lybra

lancia lybra klub polska

lancia lybra sw

lancia lybra nie odpala

lybra 2013

lancia lybra po umyciu nie moge odpalic

uszkodzony wtryskiwacz puszcza przelewem

nuova lancia lybra 2013

p1320 cam crank signal synchronization 1.9 jtd

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl