Po rozebraniu się domyśliłem Myślałem że złącze diagnostyczne jest pod maską w okolicy kielicha od strony kierowcy. Dalej w sumie nie wiem co to za wtyczka (na na lewym kielichu) jest tam też hermetyczny 3 pin. Po rozebraniu się okaże.
Po rozebraniu się domyśliłem Myślałem że złącze diagnostyczne jest pod maską w okolicy kielicha od strony kierowcy. Dalej w sumie nie wiem co to za wtyczka (na na lewym kielichu) jest tam też hermetyczny 3 pin. Po rozebraniu się okaże.
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e
Digiplex też ma swoją wtyczkę do diagnostyki, więc to pewnie do niego.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Dzięki wielkie , silnik jest gotowy do wyjęcia z budy ale nie ma narazie kto mi pomóc ogarnąć samego wyjęcia.
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e
Tak przy okazji, bo mnie to zaczęło zastanawiać MutiEcuScan nie ma Una 1.4 ale jest
- Fiat Tipo'93/Tempra '93 1.4 i.e Bosch Monomotronic MA1.7 Injection
- Fiat Uno 1000 Eco Monomotronic MA1.7 Injection
Może ktoś wie czy na którymś z tych 2 a w zasadzie 3 ustawień da się zdiagnozować Uno 1.4 i.e ?
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e
Tempre miałem już parę lat temu i średnio to pamiętem, ale skoro masz moduł Digiplex, to układ wtryskowy w tym Uno to Mono Jetronic.
Mono Motronic to układ wtryskowy połączony z układem zapłonowym, a w Uno ze zdjęć masz to rozdzielone na Mono Jetronic + Digiplex.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Uno 1,4 nie da rady zdiagnozować Multiecuscanem potrzebny będzie "zabytkowy" komputer\laptop najlepiej z Windowsami 95 +RS232 i takie programiki:
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY CITROEN / PEUGEOT DO 1998 - Auto-soft
lub
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY EUROSCAN VISA 2000 PL - Auto-soft
i dużo,bardzo dużo cierpliwości
Znalazłem też schemat Digiplexa
Digiplex 2.JPG
Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 25-12-2017 o 20:09
Ja już z tego nic nie ogarniam :-D
Znajomy również ma 1.4 pożyczyłem mu moje ECU ale później kupił inne a moje mi oddał, a to co kupil podobno było z 1.4 tipo .
Coś w tym stylu. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7090771289
Dobra nic nie mówiłem, wpisałem sobie jak powinien wyglądać BOSCH MA1.7 I widzę gdzie leży problem.
Ostatnio edytowane przez BorucGT ; 25-12-2017 o 23:59
Jak wam i tak dupę zawracam To tak z ciekawości czysto dwa pytania moze wiecie
1. Od czego zależało czy Tipo 1.4 było na w/w komputerze tzn. 0280000756 czy na MA1.7 ?
2. Czym się różni digiplex MED439A od MED439M ?
Btw. Andrzej ja posiadam takie schematy.
ECU
majkiel-BoshMA17.jpg
majkiel-BoshMA17opis.jpg
Digi
majkiel-komp14.jpg
Schemat komputera 1.4 I.E.png
Ale dzięki za te twoje ponieważ te twoje są bardziej przejrzyste
Ostatnio edytowane przez BorucGT ; 26-12-2017 o 09:33
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e
Sterowniki silnika były stosowane w zależności od roku produkcji tzw,przed i po lifcie ,Bosch MA1.7 jest nowocześniejszy(spełniał Euro3}
Bosch Mono Jetronic A2.2 (tzn. 0280000756}starszy{Euro2).
Natomiast moduły MED439A i MED439M różnią się tzw.mapą zapłonu(kątami wyprzedzenia) i nie są w pełni zamienne.
Do działu download wrzuciłem ich pełną listę Uno - Downloads - Fiat Klub Polska
Drugi film o SWAPie
I tak po filmie dopiero się skapłem ze tam nie ma co ciec bo tam jest dzwon skrzyni i tam nie ma żadnej uszczelki bo tam nie ma oleju bo tam pracuje sprzęgło.
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e
Tak wgl to na skrzyni to jest płyn chłodniczy.
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e
Parę razy widziany na żywo w Dąbrowie Górniczej i naprawdę ładny zadbany samochodzik powodzenia z dalszymi modyfikacjami.
Zadbany to on nie jest, dużo mu brakuje w przyszłym roku chciałbym mu zafundować SPA, jedyne co widać to że nie ma rudego, co w Unie jest wielkim wyczynem.
Aktualnie on prawie cały czas stoi a ja się wożę Kropkiem z 2013 roku. Ale zrobimy silnik i bedzie spoko Będzie jeżdzone
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e
1.4 opuściło już budę , trzeba ja będzie teraz "połatać" i pod koniec stycznia jak bedę mieć wolne to prawdopodobnie zawita do budy.
2018_0106_112902_002.JPG
2018_0106_112938_003.JPG
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e
No więc biorca wjechał na warsztat, i oficjalnie nadszedł koniec Uno 1.0
IMG_20180127_215205.jpgIMG_20180127_215422.jpgIMG_20180127_221951.jpg
Oczywiście żeby nie było za pięknie, półosie od 1.0 nie pasują do 1.4. Co powoduje dwa problemy: pierwszym są zajechane oba krzyżaki na półosiach :/, kolejnym problemem jest konieczność zmiany zwrotnic (Te od mają bodajże wejscie na półoś o średnicy 22mm , a półosie od 1.4 mają 23mm.
Nie ma też uchwytów do osłony termicznej.
Ale jakoś trzeba pokonać problemy
Było
-Fiat Cinquecento 704 Aisan '96
-Fiat Cinquecento Sporting na Eksport '97
-Fiat Uno 1.4 i.e '95
Jest
-Fiat Uno 1.0' 94 po SWAPie na 1.4 i.e