Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez Quattro

Temat: Fiat Tipo S-Design by Quattro  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 marzec 2018
    Skąd
    Żywiec
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Tipo S-Design, T-Jet+ LPG
    Rocznik
    2017

    Fiat Tipo S-Design by Quattro

    tipo 2.jpg
    tipo 1.jpg

    1.4 T-Jet. Z pakietem Tech: kamera cofania, czujnikami i navi, 18' koła i bi-ksenon.

    Zrobione pierwsze 500km to można cokolwiek opisać.

    -Fotele półskóra, bardzo fajne, mięsiste, twarde. Trochę za duża odległość między boczkami. 6,5/10
    -Bi-ksenon tylko 25W, więc bez spryskiwaczy i samopoziomowania, świeci ładnie, drogowe wspomagane najtańszymi żółtymi żarówami (chyba H7, muszę wymienić na białe światło). Niemniej i tak lepiej, niż w zwykłej lampie halogenowej. 7/10.
    -Audio dla mnie rewelacja. Możliwości ustawień przeróżne, na pewno gra to lepiej niż Bose w Alfie 156/147/GT (tak wiem, tamto Bose to padlina). Dla mnie absolutnie wystarczające, na pełnym basie głośniki niskotonowe dają radę. 8,5/10
    -Kamerka cofania: fajny gadżet, słaba jakość jak na dzisiejsze standardy, niemniej jest. 3/10
    -Radio Uconnect 7''+Android Auto, rewelacja! Łatwe w obsłudze i posiadające bardzo szybki procesor. Żadnej zwłoki. 10/10 bez dwóch zdań.
    -Zawieszenie bardzo miękkie, S-Design nie ma utwardzanego zawiasu. Koła 18' ładnie przekazują informacje kierowcy, na autostradzie wiatr boczny nie robi na tym Tipo wrażenia. Moja wcześniejsza AR 147 miała seryjną glebę, wielowahacz i szperę Q2, więc to zupełnie inna liga w prowadzeniu. Wygoda 9/10, prowadzenie 7/10 (na tych kołach).
    -Silnik, ciężko określić. Fajny dół, góry nie sprawdzałem bo na dotarciu, krótkie przełożenia, więc elastyczność odczuwalnie lepsza niż katalogowe 120KM. Osiągi poprawne, ani to słabe, ani tym poszaleć. T-jet bez MultiAir, więc z dużym turbo można tanim kosztem dobić do 170KM. Bardzo wydajny IC, wielki plus dla Fiata, w mojej Alfie 147 (1.9 16v, seryjnie 170KM) seryjny IC to była jakaś pomyłka. Dziś silnik 6/10, ale w przyszłości nawet 9,5/10 za tanie i łatwe możliwości modzenia T-Jeta.
    Silnik swoją drogą jest niesamowicie cichy (albo samochód tak doskonale wyciszony). Miód.
    -Hamulce takie sobie, 284mm z przodu. Trzeba będzie wsadzić czterotłoczek Brembo z Alfy 330mm. 4/10
    -Dużo miejsca, serio. W stosunku do 147 to nawet nie ma co porównywać, bagażnik 440l, miejsca sporo nawet dla 4 dorosłych osób. Jak na kompakt spokojnie 9/10 (nie dam 10, bo Octavia jednak oferuje więcej).
    -Plastiki wcale nie najgorsze, a już na pewno nie są gorsze niż w Leonie III. 5/10

    W S'ce dużą robotę odgrywa pakiet: ciemne szyby, przyciemniane lampy tył, czarne wkłady lamp przód, czarne obudowy lusterek, ładne felgi 18'. Naprawdę podoba mi się ten samochód! W czarnym nadwoziu czarne wstawki po prostu giną w całokształcie.

    Minusy: Szkoda, że nie dano LEDów z tyłu, że nie ma kierunkowskazów w lusterkach bocznych, ani nie są elektrycznie chowane, nie ma żadnej końcówki wydechu, średnie hamulce, średnie fotele (pamiętam Recaro z 147 niestety).


    Zastanawiałem się też na Leonem III FR, ma on pełen LED, lepsze fotele, trochę ładniejszą deskę i zegary, fajną sportową kierownicę płaską u dołu i szukałem 1.4 TSI 150KM. Tutaj mam 120KM, ale łatwo podciągnąć do 170KM i T-jet elegancko będzie działać razem z LPG. A za te kilka LEDów i fajną kierę nie dopłacę przecież prawie 25tys zł Mając na uwadze, że od ceny wyjściowej + opcji za 4 tys wyhandlowałem rabat -13tys zł (auto rocznik 2017, bez przebiegu, zarejestrowane w lutym 2018r, więc przepadło tylko 2 miesiące gwarancji) i znając możliwości modzenia T-Jeta kupiłbym je raz jeszcze, bez dwóch zdań.

    Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze!
    Ostatnio edytowane przez Quattro ; 27-03-2018 o 11:50
    adamko3 lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    285
    Auto
    Siena 1.2 HL, Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    1999, 2008
    Rozumiem, że hatch z przyzwyczajenia po 147.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 czerwiec 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    27
    Postów
    22
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2010
    Bardzo fajne tipo Faktycznie białe z takimi wstawkami wygląda meega Gratki

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2017
    Skąd
    WARSZAWA
    Wiek
    46
    Postów
    66
    Auto
    TIPO 2017 1,4 T LPG
    Rocznik
    2017
    Mam tipka sw z marca jeszcze byl bez xenonow i skory ale z roznymi pakietami zrobilem 14000 km i powiem fajny samochod mozna poszalec 1.r4 t jet z gazem

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2017
    Skąd
    Łódź
    Postów
    585
    Auto
    Tipo sw
    Rocznik
    2017
    Swietny hot hatch ��

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2018
    Skąd
    Ostróda
    Wiek
    34
    Postów
    36
    Auto
    VW Golf Plus 1.9 TDI
    Rocznik
    2007
    Jak sie spisuje od czasu zakupu? Cos naprawiane, jakies wnioski, przemyslenia?


 

Podobne tematy

  1. Tipo HB i SW S-Design
    Napisany przez twinskillers na forum Tipo
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post: 27-03-2018, 12:21
  2. Tipo S-Design czy sedan 120 KM LPG - obserwacja
    Napisany przez aegea na forum Tipo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 06-11-2017, 22:43
  3. Tipo S-design
    Napisany przez marx30 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-08-2017, 00:01
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-04-2016, 23:10
  5. Fiat 500 doceniony za design
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-07-2011, 10:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tipo xenon forum

bi ksenony fiat Tipo

tipo bixenon opinie site:fiatklubpolska.pl

biksenon tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl