szkoda ze dopiero teraz zrobiles ta rozporke bo dalbym Ci zarobic hehe
gdzie bedziesz wywalal zbiornik od plynu do wspomagania ??
szkoda ze dopiero teraz zrobiles ta rozporke bo dalbym Ci zarobic hehe
gdzie bedziesz wywalal zbiornik od plynu do wspomagania ??
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
szuro, a ty masz u siebie rozpórkę?
Zbiornik zostanie na miejscu z tym że przesunę go lekko w dół i dorobię mocowanie przykręcane do kielicha podobnie jak było Mam nadzieję że ta rozpórka coś da
mam , przyszla dokladnie 2 tyg temu a czekalem na nia chyba od lutego hehe
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
Robiona na zamówienie? Dała coś? W zakrętach lepiej?
na razie lezy w pokoju, dopiero niedlugo bede monetowal w polaczeniu z gleba i twardym zawiasem pewnie cos da, na seryjnym zawiasie cudow bym sie po rozporce nie spodziewalNapisał DanioxD
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
No ale wiesz w połączeniu z moją przerdzewiałą, przegnitą budą powinna dużo dać
[size=2][ Dodano: 2011-04-30, 21:25 ][/size]
Dawno nić się tu nie działo a zmieniło się w Sienie bardzo dużo Zaczynając od silnika a kończąc na blacharce
Jeśli chodzi o silnik do walnął mi rozrząd i trzeba było zrobić głowicę
Oto spis tego co zostało wykonane/zmienione w silniku:
- nowe zawory
- planowanie głowicy
- kompletny rozrząd (Continental ContiTech)
- pasek alternatora (Continental)
- rolka napinacza alternatora
- nowe uszczelki
- nowy olej 10W40
- nowy filtr oleju
- nowy płyn chłodniczy
- lekko poprawione kanały dolotowe w kolektorze
- kolektor polakierowany w krwistą czerwień
- rozwiercona przepustnica + polerka
Jeśli chodzi o blachę to też trochę popracowałem nad budą
A zrobiłem:
- rozpórka kielichów przednich
- pospawany podłoga
- nowe progi zwinięte z blachy 1mm
- progi zabezpieczone żywicą i włóknem szklanym aby woda nie dostawała się do środka a następnie pomalowane preparatem antykorozyjnym i na koniec gruba warstwa baranka
- zacząłem robić zaprawki które trzeba dokończyć ( brakuje mi tylko lakieru )
- nadkola przednie wypiaskowane od środka z rdzy i zabezpieczone AntyKorem
- podłoga zabezpieczona barankiem
Zdjęcia będą po długim tygodniu jak uporam się ze wszystkim
Na razie taki przedsmak tego co zrobiłem
Czym malowales silnik ładny i ciekawy efekt
A co do roboty, to teraz ci posłuży dłuuuugo
https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
FarbąNapisał KrzychuB
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
egon, ty dowciapny
A tak serio czym bo boję się że jakbym malował zwykłą farbą to się to złuszczy lub spali
https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
KrzychuB, w sklepach typu OBI są farby termoodporne, powinny wytrzymywać temperaturę do 250-300 stopni. Tylko wiadomo, najpierw oczyścić, odtłuścić powierzchnię, ale jeszcze wcześniej trzeba mieć CO malować
ty nie świruj pawiana będzie coNapisał Jelcyn
https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
U mnie wyglądało by podobnie, ale wole srebrny chyba z czerwonym napisem
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Koledzy kolektor ssący malowałem zwyklą farbą Nie żadną żaroodporną i trzyma się super
Dzisiaj Siena zrobiła pierwszą dłuższą po remoncie trasę tzn jakieś 100km
I coś jest z nią nie tak
Pierwszy problem to że po zagrzaniu silnika płynu chłodniczego z poziomu MAX przybywa prawie dwukrotnie
Co to może być?
Druga sprawa to że strasznie coś śmierdzi z okolic skrzyni/silnika Może to sprzęgło?
Podciągałem je bo brało przy samej podłodze i się to zaczęło... Teraz popuściłem z powrotem tak jak było i dalej ten sam objaw
Jakieś sugestie?
Piszę o samych problemach to teraz napiszę co mnie mile zaskoczyło
Niby tylko kawałek rurki od kielicha do kielicha a robotę robi niesamowitą
Szczerze mogę każdemu polecić rozpórkę bo daje i to sporo
Pierwsze wrażenia z jazdy to samochód mniej się buja w zakrętach. Podczas pokonywania zakrętu nie nachyla się, nie wynosi go tylko pewnie trzyma się drogi Zakręt który kiedyś pokonywałem z max prędkością 90km/h teraz biorę 110km/h a Siena pewnie się prowadzi i nie ucieka
Wieczorem będą foty po dzisiejszej sesji zdjęciowej
Pozdrawiam
stary kiepski płyn i zapowietrzony układ.Napisał DanioxD
Zapowietrzony układ!Napisał DanioxD
pali Ci tarczę od sprzęgła, znaczy że się kończy i za mocno je naciągnąłeś.Napisał DanioxD
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi