Jesli po otwarciu maski masz taki widok
Obraz 004.jpg
to masz taki sam silnik jak ja, czyli 1,4 na monowytrysku. 69KM
Jesli po otwarciu maski masz taki widok
Obraz 004.jpg
to masz taki sam silnik jak ja, czyli 1,4 na monowytrysku. 69KM
Wiem jak jest pod maską Ale mi coś przypomniałeś... Do filtra powietrza wchodzą takie dwa sztywne przewody. Widać je na foto. U mnie ta guma po prostu skremiała i nie są włożone do tego. Mogę tak jeździć, czy lepiej to uszczelnić i wsadzić s powrotem?
www.motokiller.pl
Jeżeli masz jakiekolwiek dziury w dolocie to zasysa Ci brudne powietrze prosto do silnika. Radzę to zmienić i to szybko!
A można to po prostu wyrzucić i zaślepić? Chcę komorę nieco posprzątać z niepotrzebnych rzeczy. Taki Clean Look w połowie. Wiem, że jedna idzie chyba do kolektora dolotowego, a ta druga?
www.motokiller.pl
Widzę kolega z moich okolic no i iw podobnym wieku. Usuń rudą napraw belkę i śmigaj bo przebieg znikomy przy moim a widzę ze i właściciel wie co i jak to dobrze. Ja mam palio też gołe jednak już od dawna doposażone
Tak, rzeczywiście niedaleko. I chcę sobie zamontować takie lampy jak Ty masz, lecz z drobnymi modami, jeśli konstrukcja lamp mi na to pozwoli. Można rozebrać tam klosz? Chcę malnąć odbłyśnik (w zasadzie to ta srebrna ramka) na czarny mat, lub walnąć tam stickera. Ale to dopiero po walce z rudą...
Jak już jestem przy modach, chcę pousuwać boczne listwy w drzwiach, winyl ze słupka "B" zdrapać, no i emblematy (znaczek zostawię, bo słyszałem pogłoski, że jak się znaczek usuwa to znaczy, że się marki wstydzi, ale nie ja, wręcz go odświeżę, bo ten kanciasty mi się bardziej podoba od nowych). Oczywiście w pełni lakierowane zderzaki z przodu, LEDowe podświetlenie bagażnika oraz podłogi w środku. W miarę możliwości wyporządzić pod maską, zrobić sobie rozpórkę kielichów z nierdzewki i moje marzenie wywalić wygłuszenie z maski, zrobić na równo i malnąć tam jakieś graffiti, a najlepiej dorwać taką maskę http://motokiller.pl/uimages/service...jpg?1367602013 . Ładne kółka (jakieś wąsko ramienne i inny kolor niż srebrny) i postawić ją niżej. Poza tym żadnych wieśtuningowych bajrerów w sensie pługu zamiast zderzaka (jakaś dokładka pod zderzak owszem) czy przesadnej choinki w środku, czy gdziekolwiek indziej. Z 1.4 dużo mocy wyciągnąć się nie da, ale jakiś kolektorek 4-2-1 i co trzeba, by nic za bardzo nie blokowało, ale nie żeby też mnie w całym Jastrzębiu słyszeli... Stożkowy filtr powietrza i wymiana oleju częściej niż zwykle (silnik więcej wytrzyma)
A tak w ramach ciekawostki jakie silniki pasują do komory ze Sieny (jeśli trzeba to skrzynię biegów dobrać pod silnik, a nie odwrotnie)?
Ostatnio edytowane przez DaN0 ; 03-05-2013 o 23:16
www.motokiller.pl
Jak silnik to jest fajny 1,4 Turbo, podobno ładnie śmiga, ale nie wiem czy jest sens inwestować w Sienę. Co byś nie zrobił i tak pozostanie ona Sieną. Jak masz taki polot i kasę to kup sobie jakąś hondę, czy coś w tym stylu. Raz, że będzie to jakoś lepiej wyglądało, dwa, że będziesz miał więcej części. Bądźmy realistami, Siena do tuningu średnio się nadaje, a jak masz coś robić to spójrz sobie na Sienę Szura, on fajnie ją zrobił.
Fiat Siena HL '98 --> Fiat Uno Fire '01
Wiem, widziałem jego Sienę, udowodnił, że Siena może dobrze wyglądać, a ja chcę pokazać światu drugą opcję Hondy nie chcę (chyba, że S2000). "Wku*wy mocy, a napęd na przód..." -,-
siena-tunado.jpg
Takie światełka mi się marzą. Kierunki całe czarne, także czysty klosz.
Ostatnio edytowane przez DaN0 ; 04-05-2013 o 01:29
www.motokiller.pl
Kolega BladeRunner ma punto GT. Tam jest taki silnik jak i u nas 1372 cm3 tylko z turbo.Jak się nie mylę to ma fabrycznie 133KM. Możesz sobie podpatrzeć co on tam dobrego pod maską nakombinował, bo kawał dobrej roboty wykonał. Jeśli chodzi o wygląd, to dla mnie Siena to tylko gleba i ładne fele. Lepiej na światłach zaskoczyć kogoś mocą, a nie naklejkami.
Też uważam, że lepiej zaskoczyć mocą. Ale mody na turbo pewnie dużo wyjdą... Siena za to dobrze wygląda, tylko trzeba poprawić. Dzięki za namiary i od razu biorę się za lekturę
A macie namiary na Brazylijskie allegro? Bo przecież Brazylia to (k)raj Fiata!
Ostatnio edytowane przez DaN0 ; 04-05-2013 o 13:06
www.motokiller.pl
Też z chęcią zobaczyłbym
Tak klosz da sie rozebrać najpierw trzeba zdjąć takie zapinki aluminiowe a potem odrywać plastik od klosza który jest na okropnym siliknonie chwycony.
Jak jesteś dobry mechanik to zmieścisz tam wszystko najlepiej 1,6 16v ale i 5 cylindrowiec 2.0 20v tam wejdzie po wielu przeróbkach
Co Ty gadasz?! 5 garów z Fiata Coupe się tam zmieści?! Tosz to moje marzenie! A przeróbki dotyczą tylko mocowań silnika?
www.motokiller.pl
Ja proponowałbym wrzucić 1,4T z Punto GT
Jak już wrzucać, to pokombinować i coś większego. Mam chrapkę na te R5 2.0 20v + zaturbienie, bo jak coś robić to na maksa, albo wcale! Marzenia są, jak będzie kasa to będzie głośno o Hienie. Teraz tylko głośno myślę, nie mówię, że to będę robił na 100%. Ale trzeba zejść na ziemię i czekać na cholerny telefon z kopalni... (powoli rok czekam ) Będzie kasa, będą postępy, inaczej się nie da...
Tam, wiem mam fantazję i zdaję sobie sprawę z kosztów I raczej zostanę przy 1.4 ^^ Co do tuningu mechanicznego to wystarczy mi narazie stożkowy filtr, kolektor by nie blokowało i klejące się opony, bo jedynym problemem jest na razie trakcja
www.motokiller.pl